LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort mobiel: korting niet verrekend.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Quint62

Telfort mobiel: korting niet verrekend.

Ongelezen bericht door Quint62 »

Een paar maanden geleden heb ik mijn mobiele abonnement bij telfort verlengd en er een mobiel internetabonnement bij genomen. De aanbieding voor mobiel internet was de eerste 3 maanden €2,50 in plaats van €10. De korting van €7,50 per maand is echter nooit verrekend en maandelijks wordt er €10 in rekening gebracht (de kortingen op het mobiele abonnement zelf en op de sms bundel zijn trouwens wel netjes verwerkt). Op een email aan de klantenservice is nooit een reactie gekomen..

Zijn er mensen met gelijksoortige ervaringen?

HTCHenk007

Re: Telfort mobiel: korting niet verrekend.

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

De top 3 op dit forum gaat niet voor niks over telfort, nu is het wachten op Telfort webcare ;-)

"komt u maar in"

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Quint62,

Graag ontvang ik in een privébericht het desbetreffende 06-nummer, uw e-mail adres en NAW-gegevens om naar uw probleem te kunnen kijken.

Hugo

b1ke

Ongelezen bericht door b1ke »

ja ik heb dit ook mogen ondervinden

klaag al sinds juni en het is nu nog steeds niet volledig opgelost

Telfort webcare
verified
Contacteer:

@b1ke

U geeft aan dat uw klacht nog niet volledig is opgelost. Na uw eerdere post is er telefonisch contact met u geweest. Het volgende is voor u in orde gemaakt:
- de sms-bundel verhoogd naar 300.
- de surf & mailbundel is toegevoegd.
- het misgelopen bedrag m.b.t. korting van het eerdere abonnement is gecrediteerd.
- aan de tweede aansluiting is de surf & mailbundel toegevoegd.
- de misgelopen korting op de surf & mailbundel is in één keer voor u gecrediteerd.

Ik laat telefonisch contact met u leggen om erachter te komen hoe wij u verder nog van dienst kunnen zijn.

Daphne

b1ke

Ongelezen bericht door b1ke »

Telfort webcare schreef:@b1ke

U geeft aan dat uw klacht nog niet volledig is opgelost. Na uw eerdere post is er telefonisch contact met u geweest. Het volgende is voor u in orde gemaakt:
- de sms-bundel verhoogd naar 300.
- de surf & mailbundel is toegevoegd.
- het misgelopen bedrag m.b.t. korting van het eerdere abonnement is gecrediteerd.
- aan de tweede aansluiting is de surf & mailbundel toegevoegd.
- de misgelopen korting op de surf & mailbundel is in één keer voor u gecrediteerd.

Ik laat telefonisch contact met u leggen om erachter te komen hoe wij u verder nog van dienst kunnen zijn.

Daphne
Beste daphne
er zijn 2 crediteringen toegepast
1 van 40 euro voor 2009
en 1 van 12,61 voor kosten data verbruik nl terwijl ik een surf en mail bundel hoorde te hebben

de korting op de surf en mail bundel a 22,50 voor 3 maanden is niet toegepast

voorts is er voor de periode 22-06 tot 21-07 8,15 voor data verbruik in rekening gebracht terwijl ik een surf en mail bundel heb

terwijl ik dit type ben ik gebeld door telfort en is mij beloofd dat het nu wel in orde komt.

ik wacht de factuur van juli af en zal dan feedback geven of de problemen dan eindelijk allemaal zijn opgelost mits ik tegen die tijd niet afgesloten ben, aangezien ik nu volgens de telfort website een betalings achterstand heb

Let op! U heeft een betalingsachterstand. Achterstand: € -5,82

vraag me af hoe je een betalings achterstand kan hebben van min 5 euro maar goed.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

@b1ke

De factuur van juli is al opgemaakt. Hierop vindt u een gedeelte van de toegezegde correctie terug. Het resterende deel ziet u terug op de factuur van augustus.

Achter de schermen houd ik het hoe dan ook voor u in de gaten.

daphne

Gesloten