LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort reageert niet meer na uitspraak Rechtbank

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Telfort reageert niet meer na uitspraak Rechtbank

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Wat een crimineel tuig, dat Telfort. Werkelijk onvoorstelbaar. Weer het zoveelste bewijs dat dit bedrijf (onderdeel van KPN) niet in jou als klant is geïnteresseerd, maar alléén in je geld.

Dit soort zaken kun je trouwens in het vervolg beter aan de Geschillencommissie Telecommunicatie voorleggen. Dit omdat deze procedure laagdrempeliger en goedkoper is dan de kantonrechter.

https://loket.degeschillencommissie.nl/ ... e&code=tel

Maar hopelijk krijg je nooit meer te maken met dit soort zaken. Oprecht sterkte gewenst.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort reageert niet meer na uitspraak Rechtbank

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Emsf,

Heb al een beetje meer informatie:
Het exploot is hier bekend. De zaak is inderdaad gewoon gewonnen en er dient aan u uitgekeerd te worden, dit had binnen 2 dagen moeten gebeuren.
Uw case is in het verleden verkocht aan Lindorff. Daar zij na deze koop ook verantwoordelijk zijn voor alle gevolgen die er uit zo'n case kunnen voortvloeien zijn zij ook degene die u de proceskosten en schadevergoeding gaan uitbetalen.
Om u niet zelf contact op te laten nemen met Lindorff hebben wij dit eergisteren gedaan. Momenteel wachten wij op hun reactie. Zodra ik meer weet hoort u het uiteraard direct.

Hugo

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Telfort reageert niet meer na uitspraak Rechtbank

Ongelezen bericht door snepke »

Lindorff, het zal eens niet waar zijn

Willy.T
Berichten: 217
Lid geworden op: 29 jul 2010 13:52
Locatie: thuis

Re: Telfort reageert niet meer na uitspraak Rechtbank

Ongelezen bericht door Willy.T »

Telfort webcare schreef:@Emsf,

Heb al een beetje meer informatie:
Het exploot is hier bekend. De zaak is inderdaad gewoon gewonnen en er dient aan u uitgekeerd te worden, dit had binnen 2 dagen moeten gebeuren.
Uw case is in het verleden verkocht aan Lindorff. Daar zij na deze koop ook verantwoordelijk zijn voor alle gevolgen die er uit zo'n case kunnen voortvloeien zijn zij ook degene die u de proceskosten en schadevergoeding gaan uitbetalen.
Om u niet zelf contact op te laten nemen met Lindorff hebben wij dit eergisteren gedaan. Momenteel wachten wij op hun reactie. Zodra ik meer weet hoort u het uiteraard direct.

Hugo

Er wordt blijkbaar niet eens fatsoenlijk uitgezocht hoe een zaak in elkaar zit
en verkoopt men "de case" aan Lindorff en zijn ze van het gezeur af.
Wat het verder met de klant allemaal heeft gedaan maakt ze volgens mij niets
uit en die zit dan blijkbaar met de gebakken peren, als ik het zo mag zeggen.
Schuif de boel maar af en op naar de volgende klacht.

mje
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jul 2010 21:37

Re: Telfort reageert niet meer na uitspraak Rechtbank

Ongelezen bericht door mje »

@ Willy T
Vandaag nieuw en nu al 15 berichten dat is volgens mij een nieuw record :D

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Telfort reageert niet meer na uitspraak Rechtbank

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

@ Willy T

Je hebt idd het record gebroken volgens mij.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort reageert niet meer na uitspraak Rechtbank

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Emsf,

Inmiddels hebben wij ook van Lindorff een bevestiging gekregen dat ze het vonnis hebben ontvangen en dat zij overgegaan zijn tot betaling van de kosten.

Eventuele overige klachten/ vragen/ verzoeken dienen door Lindorff in behandeling te worden genomen en gecommuniceerd te worden richting de u en/of uw advocaat.

Hugo

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Telfort reageert niet meer na uitspraak Rechtbank

Ongelezen bericht door snepke »

Waarom verkoopt Telfort een niet bestaande vordering door?
Als je geen klant bent,en nooit bent geweest,hoe komen ze dan aan een vordering?
Ze maken gewoon een spooknota.

Emsf
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 jul 2010 13:31

Re: Telfort reageert niet meer na uitspraak Rechtbank

Ongelezen bericht door Emsf »

Zojuist contact gehad met Lindorf, ze zeggen dat er nog niks afgehandeld is of gaat worden. Ze gaan ook niet over tot uitbetaling van de schadevergoeding omdat de deurwaarder (AGC) die lindorf had ingeschakeld om de vordering te incasseren nog niks heeft teruggekoppelt. Nog Geen Stap Verder Dus!!!!!!!!!!!!

Emsf
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 jul 2010 13:31

Re: Telfort reageert niet meer na uitspraak Rechtbank

Ongelezen bericht door Emsf »

Volgens het Vonnis uitgesproken door de Rechtbank te Rotterdam locatie Brielle,
Punt 3 De beslissing
De Kantonrechter:
Vernietight het tussen Telfort als eiseres en NAAM als gedaagde onder zaak nummer x door de rechtbank te Rotterdam locatie Brielle, gewezen en op 05 augustus 2008 uitgesproken verstek vonnis

en opnieuw rechtdoende:
Wijst de vordering van Telfort af:
veroordeelt Telfort om aan NAAM te betalen een bedrag van 750 euro
Veroordeelt Telfort in de kosten van de verzetprocedure, tot aan deze uitspraak aan de zijde van Naam vastgesteld op 85,98 aan verschotten en op 250 euro aan salaris voor de gematigde.

Wijst het meer of anders door naam gevorderde af.


Ik kom hier niet in tegen dat ik zaken doe met AGC of Lindorf. Ik kom hier de naam van Telfort tegen. Telfort moet overgaan tot uitbetalen van schadevergoeding!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Telfort reageert niet meer na uitspraak Rechtbank

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik zou de hele zaak voorleggen aan de redactie van Tros Radar. In het verleden heeft het televisieprogramma Radar al meerdere malen aandacht besteed aan deze provider. Een soortgelijke zaak ben ik op dit forum nog niet tegengekomen. Je privacy is ook geschonden doordat op onrechtmatige basis een niet bestaande vordering is verkocht aan een derde partij.

Verder heeft Telfort je inmiddels geregistreerd bij het BKR omdat ze je zien als wanbetaler. Je hebt nu dus een BKR-notering. Houd hier rekening mee als bijvoorbeeld een hypotheek wilt afsluiten!

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Telfort reageert niet meer na uitspraak Rechtbank

Ongelezen bericht door snepke »

Vraag eens advies aan Pavlova of Guusje,die weten wel wat je moet doen.
Ik zou zeggen stuur een deurwaarder(je hebt een vonnis)naar telfort,en laat beslag leggen.
Maar Guusje en Pavlova weten ,meer van zulk soort zaken.

emerald
Berichten: 40
Lid geworden op: 27 jul 2010 19:01

Re: Telfort reageert niet meer na uitspraak Rechtbank

Ongelezen bericht door emerald »

@ snepke TS schreef
Die geeft juist aan dat als ik het uitgeef aan de deurwaarder dat mij weer 15% kosten geeft. Tegenwoordig draait diegene die de vordering uitgeeft op voor de kosten van de deurwaarder.... ik vind dit een rare manier van werken voor een bedrijf als Telfort

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Telfort reageert niet meer na uitspraak Rechtbank

Ongelezen bericht door snepke »

emerald schreef:@ snepke TS schreef
Die geeft juist aan dat als ik het uitgeef aan de deurwaarder dat mij weer 15% kosten geeft. Tegenwoordig draait diegene die de vordering uitgeeft op voor de kosten van de deurwaarder.... ik vind dit een rare manier van werken voor een bedrijf als Telfort
Daarom moet ze advies vragen aan Pavlova of Guusje 61(is deurwaarder).
Bij mij is 13 jan een vonnis tegen Lindorff/CD uitgesproken,ik had mijn geld vrij snel binnen,heeft nog geen 14 dagen geduurd.
Ik had advies van Pavlova en deurwaarder Mark (is niet meer op het forum) gehad.En deurwaarder Mark wilde het voor me innen als ze niet betaalde,dus advies vragen aan 1 van die 2 lijkt me wel verstandig.

Trouwens net nog opgezocht,de verliezer(telfort dus)betaald de deurwaarder.

arthuro
Berichten: 39
Lid geworden op: 08 jun 2010 18:22

Re: Telfort reageert niet meer na uitspraak Rechtbank

Ongelezen bericht door arthuro »

Dit is inderdaad een vonnis tegen Telfort zelf dus die betalen!

Dit klopt van geen kanten. Jij bent klant van Telfort en wat Telfort verder doet daar heb jij helemaal niks mee te maken. Telfort dient gewoon te betalen en ze lossen dat intern maar op met Lindorff, zo hebben ze de case (lees jou als klant) ook intern doorverkocht zonder de rechter of jou ervan op de hoogte te stellen. Als het waar is wat Hugo zegt, dan zou het vonnis wel anders zijn.

Werkelijk een schandelijke vertoning dit. Lijkt mij inderdaad iets voor een snelle uitzending van Radar. Je kan hier een aardig deel van de uitzending mee vullen. Als ik jou was zou ik iig nieuwe claims indienen. Met de informatie die je nu al publiekelijk hebt gekregen kan je volgens mij weer meer claimen. Maar daar moet je natuurlijk wel de zin en puf voor hebben.

Telfort moet weten dat deze zaak aan alle kanten stinkt. Ze kunnen toch niet zomaar op een forum vertellen dat je bij een ander bedrijf je geld moet halen? Wat een kapsones zeg dat ze dit durven.

arthuro
Berichten: 39
Lid geworden op: 08 jun 2010 18:22

Re: Telfort reageert niet meer na uitspraak Rechtbank

Ongelezen bericht door arthuro »

http://www.lindorff.nl/portal/page/port ... t_id=35062

Zo werkt het dus een beetje. Op de Telfort website kan ik niks vinden over zulk een werkwijze. Ik krijg van Webcare enkel een link naar de site waarop staat dat er uiteindelijk een incassobureau wordt ingeschakeld. Maar dat is in deze niet bepaalt het geval. Gaat een stuk verder.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Telfort reageert niet meer na uitspraak Rechtbank

Ongelezen bericht door snepke »

Lees het topic Lindorff B.V maar eens .
Er staan diverse topic,s van Lindorff.
Maar TS is/was geen klant van telfort,dus is ze ten onrechte in rechte betrokken.
Maar als Lindorff de vordering heeft opgekocht van Telfort ,moet Lindorff betalen.

Willy.T
Berichten: 217
Lid geworden op: 29 jul 2010 13:52
Locatie: thuis

Re: Telfort reageert niet meer na uitspraak Rechtbank

Ongelezen bericht door Willy.T »

snepke schreef:Lees het topic Lindorff B.V maar eens .
Er staan diverse topic,s van Lindorff.
Maar TS is/was geen klant van telfort,dus is ze ten onrechte in rechte betrokken.
Maar als Lindorff de vordering heeft opgekocht van Telfort ,moet Lindorff betalen.
Dat idee had ik ook, maar nu kunnen ze alles nog een poosje rekken en elkaar de schuld geven, maar daar is degene niet echt mee geholpen natuurlijk.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Telfort reageert niet meer na uitspraak Rechtbank

Ongelezen bericht door snepke »

Het enige wat helpt is een deurwaarder inschakelen en beslag op de rekening van Lindorff laten leggen.
De deurwaarderskosten zijn dan ook voor Lindorff.
TS heeft een vonnis,dus ze kan gelijk naar de deurwaarder.

Gesloten