Zijn er meer mensen die sinds een aantal weken/maanden problemen hebben met het netwerk van Telfort. Ik ken mensen in Biddinghuizen die precies hetzelfde hebben. Ook mijn vrouw heeft thuis amper bereik. Al verschillende telefoons geprobeerd. Contact met de klantenservice is vreselijk. Ik probeer nu alle namen, tijden en dergelijke te noteren en screenshots van klachten die ik instuur per mail. Ik wordt zo langzamerhand knettergek dat ik niet of nauwelijks bereik heb. Nog veel meer problemen met dit bedrijf. Zo was de klantenservice uiterst onbeleefd en worden de gemaakte kosten voor het in de wacht staan zonder geholpen te worden niet terugbetaald. Dan wordt er gezegd dat ze niet kunnen zien hoe lang ik in de wacht sta... moet notabene elke keer al mijn gegevens voorleggen alvoor ze me willen aanhoren, ook dat lukt trouwens niet goed. Ze kunnen zo in de computer zien hoe lang de gesprekken duren (en of ze worden onderbroken steeds). Op het internet staan andere dingen dan de servicemedewerkers zeggen. Het is lastig dit. Dit wilde ik juist niet. Vorig jaar gelijk gekregen bij T-mobile om een mindere klacht. Alleen daar namen ze me ten minste meteen serieus.
Uiteindelijk vraagt een dame aan mij, 'bevind u zich in een whitespot' (plek met geen bereik). Afijn dat lijkt er wel op he. Maar er iets aan doen? Webcare heeft nu contact met mij opgenomen. Iemand daar ervaring mee zodat ik weet wat ik kan verwachten?
Verder maar alles noteren van Telfort en als ik niet goed geholpen wordt naar de geschillencommissie met een flinke claim. Ik ben voor het bellen en mailen al lang bezig geweest. En heb ook kosten gemaakt voor het dure servicenummer. Ook daarover ben ik benieuwd naar ervaringen van anderen. Is je recht krijgen op een degelijk product en service bij Telfort moeilijk of mogelijk? En in hoeverre is er sprake van herhalend wanbeleid naar klanten toe!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Contractbreuk Telfort (oorzaak: netwerk+service)
Contractbreuk Telfort (oorzaak: netwerk+service)
Laatst gewijzigd door arthuro op 03 aug 2010 12:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Contractbreuk Telfort (oorzaak: netwerk+service)
Terugkoppeling probleem.
Inmiddels ben in gebeld door Telfort. Dit was een erg fijn gesprek, vooral omdat ik als klant serieus werd genomen.
We zijn we tot een oplossing gekomen waar ik nog wel iets voor moet doen, maar tevreden mee ben.
Hopelijk verloopt de afwikkeling goed.
Ook is het probleem bij mijn vrouw (zelfde soort) meteen meegenomen en behandeld.
Met dank aan Telfort webcare,
Groeten Arthur
Inmiddels ben in gebeld door Telfort. Dit was een erg fijn gesprek, vooral omdat ik als klant serieus werd genomen.
We zijn we tot een oplossing gekomen waar ik nog wel iets voor moet doen, maar tevreden mee ben.
Hopelijk verloopt de afwikkeling goed.
Ook is het probleem bij mijn vrouw (zelfde soort) meteen meegenomen en behandeld.
Met dank aan Telfort webcare,
Groeten Arthur
Tot nu toe verloopt de afhandeling niet zo soepel. Mijn nummer zou direct voor porteren geschikt worden gemaakt. Nu ontvang ik per post bericht van mijn toekomstige provider dat de nummerportatie op 03/09/2010 zal geschieden. Met een aantekening hierbij dat "de huidige serviceprovider (red: Telfort dus) de daadwerkelijke aansluitingsdatum bepaalt. Dit bericht en het bericht van Telfort dat ik per mail heb gekregen staan haaks op elkaar. Wie kan ik nu vertrouwen? Nu zit ik dus nog 5 weken zonder bereik. Kost me weer een maand euro's voor helemaal niks! Wordt er zo langzamerhand wel een beetje moe van. Dan heb ik het nog niet eens over hoe het bij mijn vrouw gaat. Dit krijgt helaas dus een vervolg.
Laatst gewijzigd door arthuro op 30 jul 2010 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Deportatie heeft niets te maken met nummerportatie. 
Je hebt van je nieuwe provider bevestiging gekregen dat het nummer van Telfort naar hun geporteerd wordt op 3/9/2010. Check bij Telfort of er misschien iets is misgegaan. Bel dan de nieuwe provider op, laat ze het verzoek annuleren en een nieuwe aanvraag doen voor 5 werkdagen later.
Je hebt van je nieuwe provider bevestiging gekregen dat het nummer van Telfort naar hun geporteerd wordt op 3/9/2010. Check bij Telfort of er misschien iets is misgegaan. Bel dan de nieuwe provider op, laat ze het verzoek annuleren en een nieuwe aanvraag doen voor 5 werkdagen later.
Yep ga ik doen. Ik zag net staan dat Webcare het persoonlijk achter de schermen in de gaten zou houden dus ik denk dat ik ze daarom ook wel direct kan benaderen. Bedankt!
Status rapport:
Op diverse manieren contact proberen te zoeken. Zojuist weer eens degelijk contact gehad met Telfort, via de mail kreeg ik antwoord dit keer.
Terwijl Vodafone aangeeft dat de huidige Service Provider de daadwerkelijke aansluitdatum bepaalt, zegt Telfort dat Vodafone de datum voor het verzoek van nummerbehoud bepaalt.
Dat is erg verhelderend ahum. Het komt er op neer dat ik weer naar Vodafone moet bellen en dan kan ik volgens Telfort per 09-08-2010 over. Niet echt per direct, maar het scheelt toch een week of vier. Nu hopen dat Vodafone weer mee wilt werken.
Op diverse manieren contact proberen te zoeken. Zojuist weer eens degelijk contact gehad met Telfort, via de mail kreeg ik antwoord dit keer.
Terwijl Vodafone aangeeft dat de huidige Service Provider de daadwerkelijke aansluitdatum bepaalt, zegt Telfort dat Vodafone de datum voor het verzoek van nummerbehoud bepaalt.
Dat is erg verhelderend ahum. Het komt er op neer dat ik weer naar Vodafone moet bellen en dan kan ik volgens Telfort per 09-08-2010 over. Niet echt per direct, maar het scheelt toch een week of vier. Nu hopen dat Vodafone weer mee wilt werken.
Status rapport:
Nou bij Vodafone ook geen goed begin zeg. Beetje last van plaatsvervangende schaamte krijg ik van al die zogenaamde klantenservices.
Na 8 contacten tijdens 5 telefoontjes kreeg ik weer is een nummer van iemand die mij zou kunnen helpen...
Kom ik op de interne IT-afdeling terecht haha.
Nou na een korte samenvatting belden ze ondertussen naar Telfort en doen ze een aanvraag voor volgende week =D>.
Dat dus ook bijna geregeld.
Status rapport 06/08/2010:
Ik kan iig volgende week over. Dat is geregeld.
Nou bij Vodafone ook geen goed begin zeg. Beetje last van plaatsvervangende schaamte krijg ik van al die zogenaamde klantenservices.
Na 8 contacten tijdens 5 telefoontjes kreeg ik weer is een nummer van iemand die mij zou kunnen helpen...
Kom ik op de interne IT-afdeling terecht haha.
Nou na een korte samenvatting belden ze ondertussen naar Telfort en doen ze een aanvraag voor volgende week =D>.
Dat dus ook bijna geregeld.
Status rapport 06/08/2010:
Ik kan iig volgende week over. Dat is geregeld.