LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC, slechte service, onbekwame en onbenullige medewerkers

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
SnoekIT
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 aug 2010 14:17

UPC, slechte service, onbekwame en onbenullige medewerkers

Ongelezen bericht door SnoekIT »

UPC is een club waar je beter weg kan blijven. Zeer slechte service. Zeer veel bureacratie en procedure regeltjes en niet of slecht werkende apparaten en onbenullige en onbekwame medewerkers.
Klanten zijn daarom ook niet belangrijk voor UPC, lijkt het.
Een paar voorbeelden uit mijn archief:
geen internet en telefoon (duurt 6 dagen voordat een monteur komt)
verkeerde media box (verkoper in de winkel in almere kletst maar wat)
verkeerd modem (blijkt achteraf de verkeerde capaciteit te hebben)
teveel laten betalen
enz.
Mijn advies wegblijven!!!!!!!!!!!!

Dekseldopje
Berichten: 221
Lid geworden op: 05 mei 2010 14:25

Re: UPC, slechte service, onbekwame en onbenullige medewerkers

Ongelezen bericht door Dekseldopje »

procedures en regeltjes zijn er niet voor niets....dit is heel vaak het resultaat van mensen die liegen om hun gelijk te halen of misbruik te maken van dingen. En tja, daar zijn goedwillende klanten de dupe van. Zulke dingen gebeuren overal ter wereld.

Die verkoper kletste maar wat, wist je dat van te voren, of pas achteraf? En verkoper vertegenwoordigd wel het bedrijf waar hij voor werkt, maar dat betekent niet dat elke verkoper of het hele bedrijf zo is.

Teveel laten betalem? Welk abonnement heb je? Alles in 1 of iets anders?

De bovengenoemde argumenten zijn te algemeen om een goed beeld te krigjen waarom iemand bij UPC weg moet blijven, imho :D

Gesloten