LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone ongekend slechte service
Vodafone ongekend slechte service
Ik had na 4 jaar abonnement bij Vodafone besloten om over te gaan op prepaid. Na de voorwaarden te hebben gelezen en netjes een maand opzegtermijn in acht te hebben genomen Vodafone hier schriftelijk van op de hoogte gesteld. Tot mijn verbazing merk ik na 2 dagen al dat mijn sim inactief is, d.w.z. dat Vodafone mijn abonnement per direct heeft opgezegd. Omdat ik zelf mijn mobiel niet kon gebruiken gebeld naar Vodafone, na een heel scala van verschillende menu's een medewerker aan de lijn die er niets van snapte en zou proberen dit zo snel mogelijk te herstellen. Na een week nog niets, opnieuw gebeld, na weer een heel menu te hebben doorlopen nu een medewerker die zegt dat ik opnieuw een brief moet schrijven met het verzoek mij weer aan te sluiten tot gewenste einddatum en mij een brief zal sturen met het verzoek tot nummerbehoud voor de prepaid. Na eindelijk 3 dagen weer de mogelijkheid te bellen. Keurig de brief gestuurd met het verzoek tot nummerbehoud. Na einddatum van abonnement opnieuw gecheckt op nummerbehoud nu is ingevoerd door Vodafone. Nee dus. Weer een heel scale van menu's verder een medewerkster die mij zegt dat zij mij niet kan verstaan en de hoorn er op gooid!!Weer gebeld, een ander meisje aan de lijn, ze ziet in de computer dat nummerbehoud is aangevraagd inderdaad maar ze weet niet of ze er wat aan kan doen, gaat ze even navragen...., en opnieuw wordt de verbinding verbroken!!!! Wat een ongelooflijke slechte service van Vodafone! Ik heb nu besloten om over te stappen naar een andere provider!!!!
Re: Vodafone ongekend slechte service
Bekend verhaal over Vodafone,hun afdeling zg Loyalty weten ook van aanpakken en smeren klanten 2* handse troep in handen
Overstappen nadat het contract beeindigd is?, van mij mogen ze ons afsluiten
Overstappen nadat het contract beeindigd is?, van mij mogen ze ons afsluiten
Ik denk dat ik eens ga kijken of ze nog personeel zoeken.
Top baan man.
Heb je lastige klanten,
gooi je toch gewoon de horen erop
En voor derest van de dag,
mensen in de maling nemen.
Top baan toch??
Oke, er zijn enkele die je wel netjes behandelen.
Maar dan ben je inmiddels dagen verder, met bellen.
Top baan man.
Heb je lastige klanten,
gooi je toch gewoon de horen erop
En voor derest van de dag,
mensen in de maling nemen.
Top baan toch??
Oke, er zijn enkele die je wel netjes behandelen.
Maar dan ben je inmiddels dagen verder, met bellen.
Hoorn erop gooien na in de wacht te worden gezet bij begin van gesprek, heb ik deze week twee keer gehad (abonnement nog niet in werking).
Net zo vervelend vind ik de afdelingen waarbij je doorgestuurd wordt en die je vervolgens niet kunnen helpen en verbaast zijn dat hun collega je doorverwezen heeft.
Na 6 telefoontjes en een servicemedewerker of 11 verder krijg ik gister middag een nummer van de interne IT dienst .
Die waren natuurlijk wel even verbaast een klant aan de lijn te krijgen maar hebben mij mijn verhaal laten doen en vervolgens geholpen. Heel vreemd maar wel erg aardig van deze dame van IT!
Net zo vervelend vind ik de afdelingen waarbij je doorgestuurd wordt en die je vervolgens niet kunnen helpen en verbaast zijn dat hun collega je doorverwezen heeft.
Na 6 telefoontjes en een servicemedewerker of 11 verder krijg ik gister middag een nummer van de interne IT dienst .
Die waren natuurlijk wel even verbaast een klant aan de lijn te krijgen maar hebben mij mijn verhaal laten doen en vervolgens geholpen. Heel vreemd maar wel erg aardig van deze dame van IT!
Hi Dialiekje,
Echt een vervelende club. Ik kamp ook met problemen bij Vodafone (zie topic: Vodafone, hufterigheid ten top). Dat er iets fout gaat is best overkomelijk, maar ook ik kamp steeds met eindeloze klantenservice menu's en mensen die inderdaad gewoon de hoorn erop gooien. Heb je eindelijk iemand aan de telefoon, wordt het te lastig en gooien ze je weer terug het menu in. Ik heb geprobeerd om direct een naam te noteren en daarna weer naar die persoon te vragen, maar niemand schijnt elkaar daar te kennen....Zodra ik mijn ellende achter de rug heb ga ik ook zeker naar een andere provider!
Echt een vervelende club. Ik kamp ook met problemen bij Vodafone (zie topic: Vodafone, hufterigheid ten top). Dat er iets fout gaat is best overkomelijk, maar ook ik kamp steeds met eindeloze klantenservice menu's en mensen die inderdaad gewoon de hoorn erop gooien. Heb je eindelijk iemand aan de telefoon, wordt het te lastig en gooien ze je weer terug het menu in. Ik heb geprobeerd om direct een naam te noteren en daarna weer naar die persoon te vragen, maar niemand schijnt elkaar daar te kennen....Zodra ik mijn ellende achter de rug heb ga ik ook zeker naar een andere provider!
-
Ik had per ingang van 1 juni een nieuw abonnement bij vodafone, maar mijn mobiel heb ik pas 27 juli. Na veel telefoontjes met telkens zo'n 20 minuten wachttijd en van het kastje naar de muur te zijn gestuurd heb ik maar een klachtenbrief gestuurd. Ook bij mij werd de telefoon er opgegooid omdat ze me niet konden helpen en ik maar weer het andere nummer moest bellen dat ik al veel keren had gedaan. Na 3 weken kreeg ik een reactie op mijn brief; Yes ik zal een ander mobieltje krijgen. Helaas, een week later nog geen mobiel. betreffende medewerkster werkt niet meer op de afdeling, maar ik wordt door een ander geholpen. Gelukkig heb ik nu wel een mobieltje, maar wat mij betreft de koude douche voor Vodafone.
Als het goed is hoef ik 3 maanden geen abonnement te betalen, ik ben benieuwd of dat goed gaat.
Als het goed is hoef ik 3 maanden geen abonnement te betalen, ik ben benieuwd of dat goed gaat.
-
Sinds Juni 2009 heb ik Vodafone Scherp 225. Op mijn Vodafone factuur van augustus 2010 werd gemeld dat ik een totaal beltegoed had voor augustus van 291 minuten waarvan dan 66 minuten resterend tegoed over de maand juli.
In augustus belde ik voor 245 minuten derhalve was er nog een beltegoed van 46 minuten. Echter Vodafone heeft deze 46 minuten laten vervallen.
Vodafone meldt: "Uit de algemene voorwaarden en dienstvoorwaarden blijkt dat dat het beltegoed twee maanden geldig is. Dit is bij uw abonnement ook het geval. Omdat u het nieuwe tegoed eerst gebruikt, en daarna pas het oude tegoed wordt aangesproken, lijkt het alsof het tegoed maar een maand geldig is.
Ik <vodafone medewerker> kan u verzekeren dat de gang van zaken volgens onze procedures en voorwaarden is. Ik kan het tegoed helaas niet terugzetten of crediteren."
Ik heb bij Vodafone de algemene voorwaarden en dienstvoorwaarden opgevraagd.
In de AV staat niets over beltegoed en in de dienstvoorwaarden staat over beltegoed enkel dit: <citaat> "10. Wat is de geldigheidsduur van het Vodafone Scherp tegoed? Als je eens een maand minder gebruik maakt van je Vodafone Scherp beltegoed of SMS-tegoed, dan kun je je Vodafone Scherp tegoed meenemen naar de volgende maand. Het Vodafone Scherp tegoed is maximaal twee maanden geldig." <einde citaat>
Nergens staat dat het nieuwe tegoed eerst gebruikt wordt en daarna pas het oude tegoed wordt aangesproken?
Vodafone schermt met voorwaarden die vervolgens nergens worden gestaafd.
De ellende is dat je voor 46 minuten beltegoed of andersoortige klachten vanwege de tijd en kosten geen juridische procedure gaat starten en komt Vodafone er weer makkelijk mee weg.
Het zou goed zijn als Radar de firma Vodafone en andere Telecom aanbieders weer eens aan de schandpaal nagelt.
In augustus belde ik voor 245 minuten derhalve was er nog een beltegoed van 46 minuten. Echter Vodafone heeft deze 46 minuten laten vervallen.
Vodafone meldt: "Uit de algemene voorwaarden en dienstvoorwaarden blijkt dat dat het beltegoed twee maanden geldig is. Dit is bij uw abonnement ook het geval. Omdat u het nieuwe tegoed eerst gebruikt, en daarna pas het oude tegoed wordt aangesproken, lijkt het alsof het tegoed maar een maand geldig is.
Ik <vodafone medewerker> kan u verzekeren dat de gang van zaken volgens onze procedures en voorwaarden is. Ik kan het tegoed helaas niet terugzetten of crediteren."
Ik heb bij Vodafone de algemene voorwaarden en dienstvoorwaarden opgevraagd.
In de AV staat niets over beltegoed en in de dienstvoorwaarden staat over beltegoed enkel dit: <citaat> "10. Wat is de geldigheidsduur van het Vodafone Scherp tegoed? Als je eens een maand minder gebruik maakt van je Vodafone Scherp beltegoed of SMS-tegoed, dan kun je je Vodafone Scherp tegoed meenemen naar de volgende maand. Het Vodafone Scherp tegoed is maximaal twee maanden geldig." <einde citaat>
Nergens staat dat het nieuwe tegoed eerst gebruikt wordt en daarna pas het oude tegoed wordt aangesproken?
Vodafone schermt met voorwaarden die vervolgens nergens worden gestaafd.
De ellende is dat je voor 46 minuten beltegoed of andersoortige klachten vanwege de tijd en kosten geen juridische procedure gaat starten en komt Vodafone er weer makkelijk mee weg.
Het zou goed zijn als Radar de firma Vodafone en andere Telecom aanbieders weer eens aan de schandpaal nagelt.
Wat een onzin..frankletradar schreef:
We zullen eens vragen of ze alle mensen die frankletradar heten eens aan de schandpaal willen nagelen in de uitzending.
Zonder argument iets roepen. Alsof alle telco altijd alles fout doen, gaaap!!
Hoef niet, heeft frankletradar al gedaan!frankletradar schreef: Het zou goed zijn als Radar de firma Vodafone en andere Telecom aanbieders weer eens aan de schandpaal nagelt.
-
Boeit niet, kan ons het wat schelen, gaaap, gaaap
precies de reactie die je bij de providers krijgt
Slaap zacht meneer de president
Wat een antwoord.frankletradar schreef:Boeit niet, kan ons het wat schelen, gaaap, gaaap
Juist die mensen zoals jij, als ik die in mn winkel krijg, de over 1 kam scheerende personen, bah!!