LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe lang bestaat dit forum al?
Hoe lang bestaat dit forum al?
Wat ik me afvraag is het volgende:
Toen radar voor het eerst online ging, zag de website er toen ook net zo uit als nu?
Ik vind dat de website dringend aan vervanging is. Deze website is toch niet meer van deze tijd.
En wat vinden jullie ervan?
Toen radar voor het eerst online ging, zag de website er toen ook net zo uit als nu?
Ik vind dat de website dringend aan vervanging is. Deze website is toch niet meer van deze tijd.
En wat vinden jullie ervan?
-
Re: Hoe lang bestaat dit forum al?
Als een ieder al zijn berichten in de juiste topic's plaatst en eerst even goed kijkt of een bepaalde discussie al bestaat, voordat er een nieuw onderwerp wordt geplaatst, dan word het wel een stuk overzichtelijker.
Vr.Gr. Hans.
Vr.Gr. Hans.
henk b. als hij of zij dit nou wil weten....
Als je een beetje bekend bent op internet, weet je dat er je ergens in archieven kan duiken. Dit wil zeggen, dan kan je oude websites bekijken. Ik heb 't voor je op gezocht alleen weet ik niet of dit de allereerste opzet was.
Ik kwam de pagina tegen uit februari 2001, de opzet was voor die tijd goed, maar is nu stukken beter.
Het forum is nu stukken overzichtelijker en nu blijft ook de menubalk zichtbaar, dat was toen niet zo, dan kreeg je 1 hele pagina met het forum.
In 1998 zie ik wel een vermelding van radar, dus dat proggie was toen actief en kan je de klachten lezen uit de uitzending, maar daar kon je toen nog niet op reageren, voorbeeld:
[/quote]Slechte service Internet provider
We hebben regelmatig te maken met storingen waardoor we geen e-mail van het net kunnen ophalen, of erger nog, helemaal geen toegang meer hebben tot het Internet.
De servicelijn van Worldaccess Planet Internet staat ons uiterst arrogant te woord en op vragen per e-mail ontvangen we antwoorden die echt nergens op slaan.
Dit mailtje heb ik ook niet direct kunnen versturen dankzij de 19e serverstoring sinds mijn lidmaatschap in juli 1996.
--------------
NS-reisinformatie geldtrekkerij
Ik heb vorige maand drie keer naar NS-reisinformatie gebeld: bij elkaar 25 gulden belkosten!!! (We hebben een tikker in huis die het in geld aangeeft). Het is ronduit oliedom en bespottelijk dat iemand die de auto wil laten staan, zoveel geld en tijd (en dus irritatie) kwijt is aan het te weten komen of zijn trein wel rijdt. Daarbij is 06-9292 het enige alternatief om exact te weten hoe je van plaats naar plaats komt (alternatief is of de bus maatschappij en de NS apart bellen, of naar de aparte loketten gaan; werkt allebei niet). CONCLUSIE: OV-reisinformatie is dikke geldtrekkerij uit mensen die het goed bedoelen!
Als je een beetje bekend bent op internet, weet je dat er je ergens in archieven kan duiken. Dit wil zeggen, dan kan je oude websites bekijken. Ik heb 't voor je op gezocht alleen weet ik niet of dit de allereerste opzet was.
Ik kwam de pagina tegen uit februari 2001, de opzet was voor die tijd goed, maar is nu stukken beter.
Het forum is nu stukken overzichtelijker en nu blijft ook de menubalk zichtbaar, dat was toen niet zo, dan kreeg je 1 hele pagina met het forum.
In 1998 zie ik wel een vermelding van radar, dus dat proggie was toen actief en kan je de klachten lezen uit de uitzending, maar daar kon je toen nog niet op reageren, voorbeeld:
[/quote]Slechte service Internet provider
We hebben regelmatig te maken met storingen waardoor we geen e-mail van het net kunnen ophalen, of erger nog, helemaal geen toegang meer hebben tot het Internet.
De servicelijn van Worldaccess Planet Internet staat ons uiterst arrogant te woord en op vragen per e-mail ontvangen we antwoorden die echt nergens op slaan.
Dit mailtje heb ik ook niet direct kunnen versturen dankzij de 19e serverstoring sinds mijn lidmaatschap in juli 1996.
--------------
NS-reisinformatie geldtrekkerij
Ik heb vorige maand drie keer naar NS-reisinformatie gebeld: bij elkaar 25 gulden belkosten!!! (We hebben een tikker in huis die het in geld aangeeft). Het is ronduit oliedom en bespottelijk dat iemand die de auto wil laten staan, zoveel geld en tijd (en dus irritatie) kwijt is aan het te weten komen of zijn trein wel rijdt. Daarbij is 06-9292 het enige alternatief om exact te weten hoe je van plaats naar plaats komt (alternatief is of de bus maatschappij en de NS apart bellen, of naar de aparte loketten gaan; werkt allebei niet). CONCLUSIE: OV-reisinformatie is dikke geldtrekkerij uit mensen die het goed bedoelen!
In 1999 ook geen forum.
HA, GEVONDEN
In 2000 (een flash-site en HTML) het begin van het forum!!!!
Qua opzet gelijk aan nu, alleen onduidelijk. 1 Pagina zonder de linkermenu balk.
De douche was toen verwerkt in het forum, dit is nu dus appart.
De smilies in het forum waren toen ook anders, groter...
Genoeg in de archieven gespit.
Jij mag dan dit forum uit de tijd vinden, maar het is 1 van de overzichtelijkste forums die ik heb gezien, simpel, maar goed.
Het programma KASSA! heeft net een vernieuwde site en deze is qua alles, dus ook het forum, niet overzichtelijk en niet goed mee te werken.
Dus ik deel jouw mening niet.
Zoals het nu is, is goed, alles werkt en je zit niet mega te klikken om ergens naar toe te surfen.
beste resp00112469
het staat in het onderdeel internet en dit gaat over de site die op internet staat.....
het staat in het onderdeel internet en dit gaat over de site die op internet staat.....
Dit forum vind ik net als Gé overzichtelijk.
Alleen jammer, als er bij bepaalde onderwerpen veel reacties komen, je niet alle reacties tegelijk op het scherm kan laten zien. Het zou wat makkelijk zijn geweest als alle reacties op 1 pagina werden getoond. Wordt de kans op RSI wat langer uitgesteld.
De lay-out van de website, vind ik wat oud aandoen. Een nieuw jasje zou geen kwaad kunnen.
Kijk bijvoorbeeld naar www.opgelicht.nl. Dat is nou echt een website van deze tijd.
Alleen jammer, als er bij bepaalde onderwerpen veel reacties komen, je niet alle reacties tegelijk op het scherm kan laten zien. Het zou wat makkelijk zijn geweest als alle reacties op 1 pagina werden getoond. Wordt de kans op RSI wat langer uitgesteld.
De lay-out van de website, vind ik wat oud aandoen. Een nieuw jasje zou geen kwaad kunnen.
Kijk bijvoorbeeld naar www.opgelicht.nl. Dat is nou echt een website van deze tijd.
Hmmm, nee, opgelicht komt bij somber over, zo zwart...
De achtergrond maakt het lastig met het lezen van de dunne witte letters. Knoppen, matig..
Als je dan toch iets moderners en mooiers zoekt kijk dan 's hier:
http://www.omroep.nl/vara/lagerhuis/
Is ook wel donker, maar door vara rood breekt het toch.
Zoiets kan Radar ook doen, wat blauwig en laten breken door tros geel.
De achtergrond maakt het lastig met het lezen van de dunne witte letters. Knoppen, matig..
Als je dan toch iets moderners en mooiers zoekt kijk dan 's hier:
http://www.omroep.nl/vara/lagerhuis/
Is ook wel donker, maar door vara rood breekt het toch.
Zoiets kan Radar ook doen, wat blauwig en laten breken door tros geel.
Weet die site zo gaauw niet waar allemaal oude dingen op staan.
Mischien even googlen .
Ik vind wel dat er is een goede moderator moet komen, als je alleen ziet wat er in diverse staat .
http://www.trosradar.nl/forum/viewforum.php?f=1
Iets waar ze bij andere forums veel beter op letten.
Verder zou het makkelijker zijn als je bijlages kan plaatsen dat maakt het wat duidelijker allemaal.
[/url]
Mischien even googlen .
Ik vind wel dat er is een goede moderator moet komen, als je alleen ziet wat er in diverse staat .
http://www.trosradar.nl/forum/viewforum.php?f=1
Iets waar ze bij andere forums veel beter op letten.
Verder zou het makkelijker zijn als je bijlages kan plaatsen dat maakt het wat duidelijker allemaal.
[/url]
tja niet echt aan vervanging toe maar door het ontbreken van moderators is het hier wel een rommeltje.
- veel mensen openen maar lukraak een topic zonder eerst te zoeken.
- ook worden er veel reacties in NIEUWE topics geplaatst.
- gasten zouden verboden moeten worden (meestal onzinne posts en registeren is gratis)
RADAR doe daar wat aan, kijk eens hoe bv forum.fok.nl dit regelt, veel professioneler
- veel mensen openen maar lukraak een topic zonder eerst te zoeken.
- ook worden er veel reacties in NIEUWE topics geplaatst.
- gasten zouden verboden moeten worden (meestal onzinne posts en registeren is gratis)
RADAR doe daar wat aan, kijk eens hoe bv forum.fok.nl dit regelt, veel professioneler
Owwwwww, wat doen we weer bijdehand hè Digimax? Ja hoor,ze zitten op jou posting te wachten!
Netje
Netje
kijk dat bedoel ik dus gasten zijn alleen maar zeikkrs
iedereen mag zijn of haar mening gaan geven, daar is deze forum juist voor bestemd.
En van dat afgezien, is het ook van belang van trosradar zelf om te kijken wat de meest voorkomende problemen zijn met leveranciers of andere instellingen.
Als tros radar de mensen gaat verplichten om zig in te laten schrijven op deze forum(s) dan kunnen de mensen geen annonieme meldingen maken, sommige info en klachten liggen heel gevoelig, en daar moet men geen naam en toenaam, met adres of telefoon nummer laten registreren.
Dan is het hek van de dam en kan trosradar de forum site wel uit de lucht gooien, want dan krijg je alleen de chronische klagers op de site, en daar wordt je niet happy van.
En van dat afgezien, is het ook van belang van trosradar zelf om te kijken wat de meest voorkomende problemen zijn met leveranciers of andere instellingen.
Als tros radar de mensen gaat verplichten om zig in te laten schrijven op deze forum(s) dan kunnen de mensen geen annonieme meldingen maken, sommige info en klachten liggen heel gevoelig, en daar moet men geen naam en toenaam, met adres of telefoon nummer laten registreren.
Dan is het hek van de dam en kan trosradar de forum site wel uit de lucht gooien, want dan krijg je alleen de chronische klagers op de site, en daar wordt je niet happy van.
Hoezo vraag je dat ?
Heb jij een internet bedrijfje die in de rode cijfers zit en een opdrachtje wil binnenslepen ????????
Heb jij een internet bedrijfje die in de rode cijfers zit en een opdrachtje wil binnenslepen ????????
Ik vind de site oo k wel een beetje oudbollig maar aan de andere kant wel duidelijk en overzichtelijk. Las laatst in een bericht dat dit de best bezochte site is van de publieke omroepen, dus best ok dus. Die OPGELICHT site vind ik helemaal nix.
Gek Als je ziet wat voor onzin hier staat.En Digimax je hebt volkomen gelijk .Die andere komen nooit op een ander forum denk ik.
Dat ziet wat overzichtelijker uit .Daar doen ze tenminste wat aan crossposten.
En waarom zou je niet posten als je moet registreren .Of denken sommige mensen dat Radar je E-Mail verkoopt.Daarnaast is het toch niet zo moeilijk om aan een gratis E_mail te komen als je daar problemen mee heeft.
Dat ziet wat overzichtelijker uit .Daar doen ze tenminste wat aan crossposten.
En waarom zou je niet posten als je moet registreren .Of denken sommige mensen dat Radar je E-Mail verkoopt.Daarnaast is het toch niet zo moeilijk om aan een gratis E_mail te komen als je daar problemen mee heeft.
Wat is dat voor een k*t opmerking.Geplaatst op 06 Dec 2003 13:00 door paul_033
--------------------------------------------------------------------------------
Hoezo vraag je dat ?
Als je niks zinnigs heb toe te voegen aan dit forum, blijf dan van het toetsenbord af en vooral van die vraagteken. Het forum is bedoeld om een discussie te voeren(niet dat deze reactie zinvol is, maar dat terzijde), als je daar niet aan kan houden, flikker a.u.b. dan gauw op.
Btw, het forum vind ik ook oubollig, maar wat maakt het nou uit. Als het maar goed leesbaar is en informatief is.
Nou,ik heb dit pas ontdekt, vind het geweldig. Je kunt lekker op je dooie akkertje alles napluizen, en je haalt er uit wat voor jezelf van nut is, en dat was toch wel meer dan ik verwacht had. Ook reactie's doorgeven voor wie het belangrijk zou kunnen zijn voor de problemen die ze hebben.
Twee ( en meer ) weten er meer dan Een, ga zo door met dit forum !
Twee ( en meer ) weten er meer dan Een, ga zo door met dit forum !