LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN .. reageren is moeilijk he!!
KPN .. reageren is moeilijk he!!
Sinds oktober 2009 had ik een abonnement “InternetPlusBellen.” Dit abonnement werd in de eerste weken ook voldoende/goed geleverd. Maar in november werd dit een stuk minder goed. Via telefonisch contact met de klantenservice is dit toen juist opgelost en zijn er oplossingen gekomen;
Echter .. sinds begin dit jaar is dit weer hetzelfde of zelfs nóg erger qua signalen;
- Me telefoonverbinding erkende vele kuren. Slecht ontvangst, rare geluiden, echo en zelfs redelijk vaak onbereikbaarheid of het wegvallen van een telefoongesprek op dat moment.
- Zelfde geldt voor internet, ondanks mijn abonnementswijziging en verplaatsing van de computer, kon internet niet altijd de pagina vinden welke wordt gezocht. En tot het laatste moment was nog steeds de snelheid erg rampzalig!
In het begin van januari heb ik wederom telefonisch contact opgenomen met de technische dienst. Na enige toelichtingen en wellichte oplossingen, zijn we nader overeengekomen dat ik de maand januari zou afwachten tot verbeteringen. Indien dit alles op het einde van januari nog steeds niet zou zijn opgelost, dan zou ik vóór 1 februari wederom telefonisch contact op kunnen nemen en kon ik via die weg mijn huidige abonnement geheel kosteloos opzeggen.
De laatste zaterdagmiddag van januari, 30 januari, heb ik urenlang telefonisch contact opgenomen. Ik heb toen aangegeven dat ik toch écht mijn KPN wilde opzeggen. Want door alle tijd, kosten en slechte ontvangst van producten, geloofde ik hier niet meer in. Ik kreeg toen weer een man aan de telefoon, niet dezelfde als eerder deze middag, maar ook hier legde ik opnieuw, en voor de zoveelste keer, mijn verhaal uit. Hier werd nog eens verteld dat die welbekende notitie, overeengekomen over de mogelijkheid tot kosteloze opzegging, gemaakt in begin januari, er niet was. Zelfs maakte hij met rare woorden duidelijk dat ik niet moest zeuren en alle beschuldigingen naar KPN zomaar zou verzinnen. Wat zegt u nu zelf? Als er geen problemen en storing zouden zijn, dan zou ik het toch niet op mijn hals halen om met u en uw medewerkers contact op te gaan nemen en een heel groot leugen gaan verspreiden??!
Ditmaal heb ik echt mijn buik meer dan vol van de service van KPN! Want zoals eerder afgesproken; de kosteloze opzegging voor 1 februari, schijnt nu ineens niet meer geldig te zijn! Waarom wordt dit mij vol bevestiging aangetoond in het begin van dit jaar? Waarom wordt dit dan nu in 1 keer teruggedraaid, want enkele dagen later ontving in een factuur met de afkoopsom van maar liefst € 385,27! Waarom wordt ik dus enorm beschuldigd en “in de **** genomen” om het zo maar te noemen? Want iets afspreken, een klant daardoor een maand lang in wezen laten, flink laten nadenken en tegelijk een zeer goed gevoel over de service laten hebben, maar vervolgens het zomaar uitwissen van alles .. is juist niet waar een consument op zit te wachten.
Klantenservice s wel heel ver te zoeken hierdoor!
Echter .. sinds begin dit jaar is dit weer hetzelfde of zelfs nóg erger qua signalen;
- Me telefoonverbinding erkende vele kuren. Slecht ontvangst, rare geluiden, echo en zelfs redelijk vaak onbereikbaarheid of het wegvallen van een telefoongesprek op dat moment.
- Zelfde geldt voor internet, ondanks mijn abonnementswijziging en verplaatsing van de computer, kon internet niet altijd de pagina vinden welke wordt gezocht. En tot het laatste moment was nog steeds de snelheid erg rampzalig!
In het begin van januari heb ik wederom telefonisch contact opgenomen met de technische dienst. Na enige toelichtingen en wellichte oplossingen, zijn we nader overeengekomen dat ik de maand januari zou afwachten tot verbeteringen. Indien dit alles op het einde van januari nog steeds niet zou zijn opgelost, dan zou ik vóór 1 februari wederom telefonisch contact op kunnen nemen en kon ik via die weg mijn huidige abonnement geheel kosteloos opzeggen.
De laatste zaterdagmiddag van januari, 30 januari, heb ik urenlang telefonisch contact opgenomen. Ik heb toen aangegeven dat ik toch écht mijn KPN wilde opzeggen. Want door alle tijd, kosten en slechte ontvangst van producten, geloofde ik hier niet meer in. Ik kreeg toen weer een man aan de telefoon, niet dezelfde als eerder deze middag, maar ook hier legde ik opnieuw, en voor de zoveelste keer, mijn verhaal uit. Hier werd nog eens verteld dat die welbekende notitie, overeengekomen over de mogelijkheid tot kosteloze opzegging, gemaakt in begin januari, er niet was. Zelfs maakte hij met rare woorden duidelijk dat ik niet moest zeuren en alle beschuldigingen naar KPN zomaar zou verzinnen. Wat zegt u nu zelf? Als er geen problemen en storing zouden zijn, dan zou ik het toch niet op mijn hals halen om met u en uw medewerkers contact op te gaan nemen en een heel groot leugen gaan verspreiden??!
Ditmaal heb ik echt mijn buik meer dan vol van de service van KPN! Want zoals eerder afgesproken; de kosteloze opzegging voor 1 februari, schijnt nu ineens niet meer geldig te zijn! Waarom wordt dit mij vol bevestiging aangetoond in het begin van dit jaar? Waarom wordt dit dan nu in 1 keer teruggedraaid, want enkele dagen later ontving in een factuur met de afkoopsom van maar liefst € 385,27! Waarom wordt ik dus enorm beschuldigd en “in de **** genomen” om het zo maar te noemen? Want iets afspreken, een klant daardoor een maand lang in wezen laten, flink laten nadenken en tegelijk een zeer goed gevoel over de service laten hebben, maar vervolgens het zomaar uitwissen van alles .. is juist niet waar een consument op zit te wachten.
Klantenservice s wel heel ver te zoeken hierdoor!
Re: KPN .. reageren is moeilijk he!!
EyeLikeU2 schreef:Indien dit alles op het einde van januari nog steeds niet zou zijn opgelost, dan zou ik vóór 1 februari wederom telefonisch contact op kunnen nemen en kon ik via die weg mijn huidige abonnement geheel kosteloos opzeggen.
Want iets afspreken, een klant daardoor een maand lang in wezen laten, flink laten nadenken en tegelijk een zeer goed gevoel over de service laten hebben, maar vervolgens het zomaar uitwissen van alles .. is juist niet waar een consument op zit te wachten.
[/b]
geen idee waarom je er nu mee komt we zitten in augustus , maar hoezo uitwissen? als het telefonisch is afgesproken dan hebben ze een bandje van het telefoongesprek, vraag daar naar want dat zullen ze ontkennen maar het is er wel. die ene maand erbij is waarschijnlijk met je afgesproken omdat je dan waarschijnlijk niet meer ken opzeggen kosteloos dan.
tiptoo schreef:geen idee waarom je er nu mee komt we zitten in augustus ..
Sorry hoor .. maar werk jij ook bij hen ofzo? Ja natuurlijk is het augustus, slim. Sinds 30 januari (dacht dat dat wel duidelijk was) ben ik inmiddels al bezig met bellen, brieven sturen en mailen .. maar nergens reageert KPN op. En als je zegt dat ze express die ene maand erbij hebben gepakt zodat ik wel moest betalen, vind ik dat nog meer een enorme rotstreek van hen!
ik bij kpn werken??? al kreeg ik een miljoen nee , kijk de topics over kpn na ...ben bepaald geen fan van ze. maar heb je wel al die tijd betaald dan? nooit geeist dat dat bandje er af te luisteren is?EyeLikeU2 schreef:tiptoo schreef:geen idee waarom je er nu mee komt we zitten in augustus ..
Sorry hoor .. maar werk jij ook bij hen ofzo?
trouwens dan ken je volgende maand opzeggen wel bijtijds doen anders zit je er weer een jaar aan vast!
Jawel joh .. maarja .. zij doen net alsof ze de grote koning zijn hier op aarde. Blijkbaar is er niemand die meer te zeggen of te eisen heeft, dan dat zij willen doen.
als ik jou was ....maar dat moet je dan effe zelf zien maar dan zou ik die afkoopsom niet betalen maar volgende maand opzeggen dan ben je er van af, jij nog eerder dan ik , ik moet nog 5 maanden wachten,succes!
.. En hun weer zo enorm makkelijk laten weglopen zomaar? Nou nee .. sorry ..
Maar is er dan iemand die wel een gegronde oplossing heeft ofzo? Misschien een brieftekst waar ze niet opderuit kunnen en mogen komen???
Maar is er dan iemand die wel een gegronde oplossing heeft ofzo? Misschien een brieftekst waar ze niet opderuit kunnen en mogen komen???
EyeLikeU2 schreef:.. En hun weer zo enorm makkelijk laten weglopen zomaar? Nou nee .. sorry ..
ik had begrepen dat je bij kpn weg wou, geen idee of iemand hier iets heeft voor je moet je effe kijken naar de reacties succes!
Ik begrijp een aantal dingen niet, namelijk:
- Waarom nu pas klagen?
- Wat is er in tussen tijd gebeurd sinds februari en nu?
- Wat heeft KPN precies gedaan om het 'probleem' te verhelpen?
- Wat is de oorzaak van het probleem?
- Is de thuissituatie al een keer gecontroleerd door KPN?
- Waarom nu pas klagen?
- Wat is er in tussen tijd gebeurd sinds februari en nu?
- Wat heeft KPN precies gedaan om het 'probleem' te verhelpen?
- Wat is de oorzaak van het probleem?
- Is de thuissituatie al een keer gecontroleerd door KPN?