Zowel via Webcare ([naam verwijderd door de Moderator]) als via email ([naam verwijderd door de Moderator]).
Ik heb inmiddels alle afspraken zwart op wit. Maar toch gebeurd het volgende:
1. Mijn vrouw mocht per 09/08/2010 uitporteren.
2. Vodafone vraagt dit aan en krijgt te horen dat dit niet kan.
3. Telfort doet Vodafone een tegenvoorstel met een datum ergens in 2011. Toevallig precies de datum dat het huidige abonnement af zou lopen.
Vodafone verzint die datum niet.
Wat een stelletje amateurs zeg.
En voor de duidelijkheid: dit is slechts een klein deel van de problemen die Telfort mij bezorgt.
Dit kan zo niet langer.
Lees de reactie eerder deze week van een Telfort medewerker:
Onlangs heeft u een mail gestuurd aan onze klantenservice.
Hieronder vindt u onze reactie.
Onderwerp
---------------------------------------------------------------
Kosteloos naar een andere provider
Samenvatting Vraag
---------------------------------------------------------------
Reactie ([naam verwijderd door de Moderator]) - 02/08/2010 09:35
Geachte heer (dat ben ik),
Het is uiteraard erg vervelend dat dit weer mis gaat.
Het is alleen niet helemaal waar wat uw nieuwe provider aan u doorgeeft.
Zij sturen ons namelijk een verzoek (met een bepaalde datum) dat ze uw nummer willen overnemen. Wij hebben vervolgens dit verzoek goedgekeurd.
Ze hebben namelijk een verzoek voor de 3 september gedaan.
Ik vind het erg vervelend te moeten zeggen, maar uw nieuwe provider dient het hun huidige verzoek te cancellen, en een nieuw verzoek in te dienen met een nieuwe datum.
Zij kunnen de datum. Zij kunnen als vroegste datum 9 augustus 2010 doorgegeven. Hun verzoek zal vervolgens goedgekeurd worden.
Ditzelfde geldt voor uw vrouw. Zij dient haar nieuwe provider door te geven dat ze het huidige verzoek dienen te annuleren (dit kunnen wij helaas niet doen), en vervolgens een nieuw verzoek in te dienen.
Voor 9 augustus 2010.
Wat de credit betreft. (blablabla gecrediteerd)
Mijn excuses voor de onduidelijkheid en ook voor het feit dat u zelf de nieuwe provider dient door te geven dat zij een nieuw verzoek bij ons dienen in te dienen met een andere datum.
Met vriendelijke groet,
[naam verwijderd door de Moderator] (privegegevens)