| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] handtekening verlengen Hi abonnement
-
handeninhethaar
handtekening verlengen Hi abonnement
Heb 3 jaar geleden een Hi-abonnement voor een toenmalige vriend afgesloten, dat was in november afgelopen. Alles was keurig netjes door m betaald.
Ik dacht prima daar ben ik vanaf. Hield alles in de gaten via mijn Hi. Nu kreeg ik 2 weken geleden een brief van het incasso bureau of ik 2000 euro wou overmaken ik wist van niks. Na contact met Hi :schijnt dat ie het abonnement na schriftelijke correspondentie met 1 jaar heeft verlengt op mijn naam. Hij kon het na 2 maanden niet betalen en KPN heeft m afgesloten. Weet iemand of je bij Hi een handtekening voor een verlenging moet zetten? Hoop so...
Ik dacht prima daar ben ik vanaf. Hield alles in de gaten via mijn Hi. Nu kreeg ik 2 weken geleden een brief van het incasso bureau of ik 2000 euro wou overmaken ik wist van niks. Na contact met Hi :schijnt dat ie het abonnement na schriftelijke correspondentie met 1 jaar heeft verlengt op mijn naam. Hij kon het na 2 maanden niet betalen en KPN heeft m afgesloten. Weet iemand of je bij Hi een handtekening voor een verlenging moet zetten? Hoop so...
-
Roytheslayer
Re: handtekening verlengen Hi abonnement
Ook bij een verlenging moeten er dingen getekend worden, of er moet aan de telefoon duidelijk geverifieerd zijn dat ook echt de contractant opdracht geeft tot de verlenging.
Maar als ik het goed begrijp stond het contract op jou naam, maar werd de rekening wel betaald door die vriend?
Dan was die rekening er ook gekomen als het contract niet verlengd was, het abonnement was dan namelijk stilzwijgend doorgegaan
Maar als ik het goed begrijp stond het contract op jou naam, maar werd de rekening wel betaald door die vriend?
Dan was die rekening er ook gekomen als het contract niet verlengd was, het abonnement was dan namelijk stilzwijgend doorgegaan
-
handeninhethaar
Mijn vriend betaalde alles, hij was ook de gebruiker, en hij kreeg alle rekeningen thuis op een ander adres. Ik had alleen inzage op 'Mijn Hi' Ik ga morgen nogmaals met KPN bellen, want ik begrijp er niks van. Op de laatste rek.stond nl. dat het contract afgekocht en betaald was, een rekening van 1100 euro. Toch raar dat je dan na een half jaar ineens zo'n hoge rekening krijgt. De klantenservice vertelde mij dat het kwam door een verlenging in oktober, maar waarom dan het oude abonnement afkopen? Blijft raar, maar voorlopig heb ik weer een brief gehad voor een spoedbetaling!!Heb als tegen prestatie een brief naar het incasso buro gestuurd dat ik op opheldering van KPN wacht.
Ieder geval bedankt voor je reactie.....
Ieder geval bedankt voor je reactie.....
Lijkt me dat jij juridisch een probleem hebt. Ik begrijp/voel dat je ook met je vriend ook niet helemaal op één lijn zit. Anders zat je immers hier niet.
Probeer een en ander te ontbinden voor de komende verlenging.
Heel veel sterkte...
Probeer een en ander te ontbinden voor de komende verlenging.
Heel veel sterkte...
Erg vervelend, maar dan heeft jouw 'vriend' dus fraude gepleegd en zich voor gedaan als jou. Enige wijze stap is aangifte doen bij de politie en bij KPN navragen hoe, waar, wanneer enz de verlenging gebeurd is en vraag daar documentatie over.
succes!
succes!