LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voorbeelden Philips Ambilight TV problrm

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
oberon11
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jun 2010 21:11

Voorbeelden Philips Ambilight TV problrm

Ongelezen bericht door oberon11 »

Klantenservice? Ze proberen je gewoon een reparatie te verkopen voor een prijs waar je bijna een nieuwe TV voor hebt.
Voor mij echt NOOIT meer PHILIPS.
Je verwacht kwaliteit, maar krijgt ellende.
Je verwacht service ,maar ook daar kom je bedrogen uit.
Hier voorbeelden van de verkleuringen.
Dit is gewoon een productiefout enMAG gewoon niet voorkomen op een TV die als "top"klasse werd aangeboden....
Afbeelding
en
Afbeelding
http://s806.photobucket.com/albums/yy34 ... one018.jpg
http://s806.photobucket.com/albums/yy34 ... one019.jpg

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Voorbeelden Philips Ambilight TV problrm

Ongelezen bericht door snepke »

Ben ik niet met je eens.
Wij hebben ook een Philips Ambilight TV al 3 jaar.
Eenmaal was hij kapot,gebeld afspraak gemaakt.
2 dagen later hebben ze hem thuis komen maken.
2 uur bezig geweest,de tv moest helemaal opengemaakt worden.
Netjes gemaakt en we hebben niets hoeven te betalen.
Goede klantenservice.

kooskoekedoos
Berichten: 135
Lid geworden op: 28 jun 2010 12:21

Re: Voorbeelden Philips Ambilight TV problrm

Ongelezen bericht door kooskoekedoos »

Valt de tv nog onder de garantie of niet?

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Voorbeelden Philips Ambilight TV problrm

Ongelezen bericht door snepke »

kooskoekedoos schreef:Valt de tv nog onder de garantie of niet?
Ja ,bij mij wel.
Maar was je vraag voor TS bedoelt of voor mij.

oberon11
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jun 2010 21:11

Re: Voorbeelden Philips Ambilight TV problrm

Ongelezen bericht door oberon11 »

Nee geen garantie meer, maar dat neemt niet weg dat je een poot wordt uitgedraaid voor een probleem dat bij dit model erg vaak voorkomt, en dus gewoon een productiefout is. En voor een tv van nu 4 jaar oud, waarvoor destijds ca. € 1800 neergeteld moest worden mag je toch op zn minst verwachten dat er een iets coulantere reactie komt van de klantenservice.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Voorbeelden Philips Ambilight TV problrm

Ongelezen bericht door Shareena »

snepke schreef:Ben ik niet met je eens.
Wij hebben ook een Philips Ambilight TV al 3 jaar.
Eenmaal was hij kapot,gebeld afspraak gemaakt.
2 dagen later hebben ze hem thuis komen maken.
2 uur bezig geweest,de tv moest helemaal opengemaakt worden.
Netjes gemaakt en we hebben niets hoeven te betalen.
Goede klantenservice.
Dan bof je.. Ik word al bijna 3 maanden aan het lijntje gehouden... Terwijl ze allang wisten dat dit een productiefout is en ze deze schermen niet meer konden vervangen. Ik heb nu een vervangende aanbieding gehad, maar zie dat andere mensen hier een veel betere aanbieding hebben gehad.. Kijken wat er te onderhandelen valt!

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Voorbeelden Philips Ambilight TV problrm

Ongelezen bericht door snepke »

Ik heb nergens last van,ik heb wel een plasmascherm,weet niet of het daaraan ligt.
De buren hebben een lcd met ambilight en die hebben ook last van verkleuringen.
We hebben ze gelijk gekocht.
Ze stonden naast elkaar in de winkel,ik vond de kleuren van een plasma mooier en natuurlijker.Hij was wel wat duurder.Ik ging voor de plasma,de buren voor de lcd.

stofzuigertje

Re: Voorbeelden Philips Ambilight TV problrm

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

De 4 jaren oude van €1800 is slechter dan huidige vervanger van minder dan €900,- dus iets te vroeg deze nieuwe techniek gekocht!

Ze zijn afgelopen jaren zuiniger (zowel kijken als stand by) geworden en betrouwbaarder dus helaas als U ooit veel geld betaalde.
Koop nieuwe producten alleen als ze enige jaren oud zijn en uit ontwikkeld.
De laatste glasbakken waren zeer betrouwbaar en vervang niet omdat de buren ook al een platte hebben!

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Voorbeelden Philips Ambilight TV problrm

Ongelezen bericht door Shareena »

stofzuigertje schreef:De 4 jaren oude van €1800 is slechter dan huidige vervanger van minder dan €900,- dus iets te vroeg deze nieuwe techniek gekocht!

Ze zijn afgelopen jaren zuiniger (zowel kijken als stand by) geworden en betrouwbaarder dus helaas als U ooit veel geld betaalde.
Koop nieuwe producten alleen als ze enige jaren oud zijn en uit ontwikkeld.
De laatste glasbakken waren zeer betrouwbaar en vervang niet omdat de buren ook al een platte hebben!
Wat een onzin... Ten eerste heb ik de TV gekocht omdat ik hem mooi vond en we net een nieuw huis hadden, niet omdat de buren een platte hadden..

Ten tweede vind ik, ook al was de techniek 5 jaar geleden niet zo goed als nu, dat we wel de service verdienen die we horen te krijgen! Als er een aantoonbare productiefout in de schermen zit, vind ik dat zij actie moeten ondernemen en de klant tegemoet komen.

Ik heb inmiddels een aanbod geaccepteerd. Ben klaar met deze hele soap, die inmiddels al 7 maanden duurt!

destugge
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 aug 2010 09:43

Re: Voorbeelden Philips Ambilight TV problrm

Ongelezen bericht door destugge »

shareena wat voor tv had je en hoe oud en wat voor aanbod hebben ze gedaan.zelf heb ik een 32pf9966/10 en ook problemen.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Voorbeelden Philips Ambilight TV problrm

Ongelezen bericht door Shareena »

destugge schreef:shareena wat voor tv had je en hoe oud en wat voor aanbod hebben ze gedaan.zelf heb ik een 32pf9966/10 en ook problemen.
Zelfde toestel als jij.. Heb een offerte gevraagd voor de 40pfl9705h/12 en moet er €1500,- voor bijbetalen. Aangezien deze tv fantastische specificaties heeft en ik voor een ander goed merk ook zo rond deze prijs moet betalen, ben ik accoord gegaan. De enige reden waarom ik graag een Philips wil behouden is Ambilight! Anders had ik allang voor een ander merk gekozen..

coen074
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2012 09:28

Re: Voorbeelden Philips Ambilight TV problrm

Ongelezen bericht door coen074 »

Philips 42PFL9900D met kapotte ambilight / Aurea verlichting.

Bij mijn tv uit 2008 viel 1.5jr na aankoop ineens het beeld uit, probleem bleek bekend bij Philips en is zonder extra kosten vervangen na contact met klantenservice. Geen klachten hierover.

Nu heb ik sinds gisteren geen Ambilight / Aurea verlichting meer en ben in afwachting van een monteur om het probleem op te lossen.

Prijzen/kosten zeggen niets, mijn TV heeft 4000,- euro gekost en de kapotte onderdelen 30,- staat dus in geen verhouding tot elkaar.

Hopelijk ook nu een mooie oplossing. Houd jullie op de hoogte

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2012 14:12

Re: Voorbeelden Philips Ambilight TV problrm

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ik ook een ambilight TV aangeschaft , en ja hoor na 2 jaar en - 3 maanden na dat de garantietermijn verstreken is, geen beeld ,- wel geluid en ambilight. S 'ávonds gebeld met serviceenummer van Philips, de volgende dag ben ik teruggebeld en is een afspraak gemaakt voor reparatie, direct werdt er bij gezegd dat er geen kosten aan verbonden zijn. Dus morgen wordt de TV gratis gemaakt door rondrijdende TV monteur.Wel een mooie service van Philips, dit moeten ze direct landelijk gaan invoeren voor alle philips apparaten, dan kunnen ze weer mooie winsten maken , want iedereen koopt dan uitsluitend nog Philips. Ideetje / wel even bellen.!!

Gesloten