Geacht forum,
Ik ben abonnee bij de mobiele telefoonprovider TRINGG, deze aanbieder schermt de voordeligste te zijn qua abonnementen,
Aanvang bleek het netwerk al niet goed te werken daarop werd er uit het niets aangekondigd dat het maandelijkse vaste tarief werd verhoogd met € 5 per maand, nu blijkt dat het totaal niet meer werkt, ik heb sinds gisteren geen netwerk meer, als je klantenservice wil bereiken is dit niet mogelijk, zowel niet telefonisch als mail ik ben ernstig teleurgesteld in deze .
Kunnen ze de rekeningen aan KPN niet meer betalen of Is TRINGG failliet of is er iets anders aan de hand ?
Weet iemand hier iets over te vertellen ?
Hoe krijgen we hiervoor een gepaste vergoeding, ik heb een prepaid aan moeten schaffen om bereikbaar te kunnen zijn notabene ..
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tringg problemen
-
Re: tringg problemen
Beste Pjotr007,
U heeft precies dezelfde ervaring als velen van ons met Tringg.
We moeten samen kijken wat we kunnen doen.
Er zijn vele organisaties zoals bv de Opta, consumentenbond etc.
Ze hebben zich waarschijnlijk goed ingedekt met hun voorwaarden maar er is ook nog zoiets als behoorlijk ondernemerschap. En daar is hier geen sprake van.
Bij behoorlijk ondernemerschap hoort ook een backupplan bij storingen zoals nu en daar hebben totaal geen kaas van gegeten bij Tringg!]
Ook ik zit met extra kosten voor een nieuwe dure sim, veel gedoe.
Ik ga ook erin duiken..
U heeft precies dezelfde ervaring als velen van ons met Tringg.
We moeten samen kijken wat we kunnen doen.
Er zijn vele organisaties zoals bv de Opta, consumentenbond etc.
Ze hebben zich waarschijnlijk goed ingedekt met hun voorwaarden maar er is ook nog zoiets als behoorlijk ondernemerschap. En daar is hier geen sprake van.
Bij behoorlijk ondernemerschap hoort ook een backupplan bij storingen zoals nu en daar hebben totaal geen kaas van gegeten bij Tringg!]
Ook ik zit met extra kosten voor een nieuwe dure sim, veel gedoe.
Ik ga ook erin duiken..
-
Heeft u ook hetzelfde probleem met Tringg: meld u aan en reageer hier.
Status 7/7/2010 15uur : 24 uur geen bereik cq netwerk met Tringg.
Dus ben ik onbereikbaar voor bv mijn klanten.
Er is alleen een sumier nietszeggend bericht op de site:
Op het moment is er een storing in ons netwerk waardoor onze mobiele services verstoord zijn en het voor kan komen dat je niet kunt bellen, SMSen of data gebruiken. We verwachten dat de storing in de loop van de morgen verholpen zal zijn. Wij verontschuldigen ons voor de overlast die hierdoor wordt veroorzaakt.
Het zal wel komen dat ze maar 100 klanten hebben zodat ze er nauwelijks aandacht voor hebben. Als dit bij KPN Hi gebeurd was was de wereld te klein.
Status 7/7/2010 15uur : 24 uur geen bereik cq netwerk met Tringg.
Dus ben ik onbereikbaar voor bv mijn klanten.
Er is alleen een sumier nietszeggend bericht op de site:
Op het moment is er een storing in ons netwerk waardoor onze mobiele services verstoord zijn en het voor kan komen dat je niet kunt bellen, SMSen of data gebruiken. We verwachten dat de storing in de loop van de morgen verholpen zal zijn. Wij verontschuldigen ons voor de overlast die hierdoor wordt veroorzaakt.
Het zal wel komen dat ze maar 100 klanten hebben zodat ze er nauwelijks aandacht voor hebben. Als dit bij KPN Hi gebeurd was was de wereld te klein.
Ik ben gestopt met het tellen van de uren dat ik niet meer kan bellen.
Mijn netwerkverbinding is namelijk weg sinds 20 mei 2010!!!!
En helaas doen ze er bij Tringg niets aan om het op te lossen.
Je kan bellen en mailen tot je een ons weegt, maar je krijgt "domme" antwoorden. U nummerweergave moet wel aan staan!
en ze willen dan ook wel weten welke gsm je gebruik, want daar kan het ook aan liggen.
Ik kan onder een mast van KPN gaan staan, maar dan is er nog geen netwerkverbinding.
Mijn netwerkverbinding is namelijk weg sinds 20 mei 2010!!!!
En helaas doen ze er bij Tringg niets aan om het op te lossen.
Je kan bellen en mailen tot je een ons weegt, maar je krijgt "domme" antwoorden. U nummerweergave moet wel aan staan!
en ze willen dan ook wel weten welke gsm je gebruik, want daar kan het ook aan liggen.
Ik kan onder een mast van KPN gaan staan, maar dan is er nog geen netwerkverbinding.
Wordt dit hier het begin van veel ellende?
Ik heb namelijk sinds 2 maanden een abonnement bij Tringg maar tot nu toe totaal geen problemen ondervonden op 1x een paar uur storing na....
Ik heb namelijk sinds 2 maanden een abonnement bij Tringg maar tot nu toe totaal geen problemen ondervonden op 1x een paar uur storing na....
Het zou misschien inderdaad wel slim zijn om ons samen sterk te maken. Als persoon hebben ze lak aan je. En als je al vertelt dat je Radar en de Consumentenbond inschakelt dan wordt je uitgelachen (letterlijk), want Tringg doet alles volgens de regels...
Ik krijg nu na 3 maanden een rekening (al 5 keer opgezegd, aangetekende brief) en toezeggingen dat ik me nummer mee kon nemen naar me nieuwe gsm provider. En dan nog het lef hebben zonder dat ik ook nog maar een minuut heb kunnen bellen sinds 20 mei 2010. Ik hoorde vanmorgen op tv dat ze bedrijven die hun ding niet doen of nakomen, aan de schandpaal genageld kunnen worden zodat de consument gewaarschuwd is en het bedrijf zich beter zou gaan gedragen. Ik weet nog wel een voorbeeld bedrijf......TRINGG
Ze zeggen gesprekken op te nemen, dan wil ik de opname wel! Maar als dat net ze gaat als de rest van de organisatie, dan zal je wel een cd krijgen van K3.
Ik krijg nu na 3 maanden een rekening (al 5 keer opgezegd, aangetekende brief) en toezeggingen dat ik me nummer mee kon nemen naar me nieuwe gsm provider. En dan nog het lef hebben zonder dat ik ook nog maar een minuut heb kunnen bellen sinds 20 mei 2010. Ik hoorde vanmorgen op tv dat ze bedrijven die hun ding niet doen of nakomen, aan de schandpaal genageld kunnen worden zodat de consument gewaarschuwd is en het bedrijf zich beter zou gaan gedragen. Ik weet nog wel een voorbeeld bedrijf......TRINGG
Ze zeggen gesprekken op te nemen, dan wil ik de opname wel! Maar als dat net ze gaat als de rest van de organisatie, dan zal je wel een cd krijgen van K3.