LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SNS bank sluit alle pinautomaten
-
SNS bank sluit alle pinautomaten
SNS bank lijkt alle pinautomaten te verwijderen. In centrum Nijmegen, in centrum Hengelo, in centrum Enschede. En ook kan je geen geld meer aan de balie opnemen. Al die hoofdkantoren hebben geen pin-automaten meer.
eh..
help!
eh..
help!
Re: SNS bank sluit alle pinautomaten
Hoe kom je aan deze informatie?Sandra Voorstenbosch schreef:SNS bank lijkt alle pinautomaten te verwijderen. In centrum Nijmegen, in centrum Hengelo, in centrum Enschede. En ook kan je geen geld meer aan de balie opnemen. Al die hoofdkantoren hebben geen pin-automaten meer.
eh..
help!
Dan pin je toch bij een collega bank.Sandra Voorstenbosch schreef:SNS bank lijkt alle pinautomaten te verwijderen. In centrum Nijmegen, in centrum Hengelo, in centrum Enschede. En ook kan je geen geld meer aan de balie opnemen. Al die hoofdkantoren hebben geen pin-automaten meer.
eh..
help!
Je kunt ook problemen zoeken.
Volgens mijn persoonlijke observatie lijkt het erop dat SNS focust op de HEMA en bij tankstations; kunnen ze de aan-en afvoer van geld lekker geintegreerd logistiek uitbesteden
-
Dankje, ik zou natuurlijk niet posten als ik er geen last van heb. Wij organiseren ieder jaar een groot fetival, en dan moeten artiesten betaald worden en er regelmatige grote cash uitgaven gedaan worden, we zijn een zakelijke klant. De enige manier om bijv. 6000 euro op te nemen is, tijdelijk je limiet verhogen, dit dien je telefonisch enkele dagen van te voren aan te vragen, dan moet je overdag naar een HEMA (waar je meestal niet met een auto kan komen), en als het al werkt (want soms vergissen ze zich, en dan zijn ze het toch vergeten), sta je daar 10 minuten tot 20 minuten in de drukke hema te pinnen, elke keer maximaal 1000 euro.crazyme schreef: Dan pin je toch bij een collega bank.
Je kunt ook problemen zoeken.
Je kunt je misschien voorstellen dat zoiets echt ontzettend vervelend is.
-
Misschien vraag ik nu iets heel raars maar uit nieuwgierigheid: als de artiesten cash betaald dienen te worden en niet per rekening of evt vooruitbetaling gaat het dan niet allemaal zwart?
Heb een paar keer te maken gehad met artiesten boeken en die werden nooit cash betaald, enkel als ze het zonder medeweten vd belasting wilden doen.
Afgezien van mijn nieuwgierigheid in deze is het idd ook mogelijk bij andere banken te pinnen, alleen zit je dan met het probleem dat dat gelimiteerd is.
Heb een paar keer te maken gehad met artiesten boeken en die werden nooit cash betaald, enkel als ze het zonder medeweten vd belasting wilden doen.
Afgezien van mijn nieuwgierigheid in deze is het idd ook mogelijk bij andere banken te pinnen, alleen zit je dan met het probleem dat dat gelimiteerd is.
tennis schreef:Hoe kom je aan deze informatie?Sandra Voorstenbosch schreef:SNS bank lijkt alle pinautomaten te verwijderen. In centrum Nijmegen, in centrum Hengelo, in centrum Enschede. En ook kan je geen geld meer aan de balie opnemen. Al die hoofdkantoren hebben geen pin-automaten meer.
eh..
help!
Heb je op mijn vraag geen antwoord?
-
tennis schreef:tennis schreef:Hoe kom je aan deze informatie?Sandra Voorstenbosch schreef:SNS bank lijkt alle pinautomaten te verwijderen. In centrum Nijmegen, in centrum Hengelo, in centrum Enschede. En ook kan je geen geld meer aan de balie opnemen. Al die hoofdkantoren hebben geen pin-automaten meer.
eh..
help!
Heb je op mijn vraag geen antwoord?
Even 2 vragen in 1 beantwoorden: nee het is niet zwart, dat kan ook niet, want alle facturen en verklaringen moeten langs de accountant. Het blijkt in artiestenland heel gebruikelijk artiesten op de avond zelf uit te betalen. Check je lokale poppodium.
2de vraag: dat weet ik uit ervaring, omdat ik een aantal keren wilde pinnen en toen opmerkte dat ze allemaal gesloten leken, zeker die van de hoofdkantoren in de centra van deze 3 genoemde steden (en wie weet in hoeveel meer steden waar ik nooit kom).
Even 2 vragen in 1 beantwoorden: nee het is niet zwart, dat kan ook niet, want alle facturen en verklaringen moeten langs de accountant. Het blijkt in artiestenland heel gebruikelijk artiesten op de avond zelf uit te betalen. Check je lokale poppodium.
2de vraag: dat weet ik uit ervaring, omdat ik een aantal keren wilde pinnen en toen opmerkte dat ze allemaal gesloten leken, zeker die van de hoofdkantoren in de centra van deze 3 genoemde steden (en wie weet in hoeveel meer steden waar ik nooit kom).[/quote]
Sandra, Misschien moet je toch eens gaan praten met die artiesten.
Ook ik heb in het verleden met enige regelmaat artiesten geboekt en heb deze nooit contant hoeven te betalen.
Persoonlijk vind ik het ook een te groot risico om zoveel contant geld in huis te hebben, ik was gewent om dit soort bedragen juist zo snel mogelijk af te storten.
2de vraag: dat weet ik uit ervaring, omdat ik een aantal keren wilde pinnen en toen opmerkte dat ze allemaal gesloten leken, zeker die van de hoofdkantoren in de centra van deze 3 genoemde steden (en wie weet in hoeveel meer steden waar ik nooit kom).[/quote]
Sandra, Misschien moet je toch eens gaan praten met die artiesten.
Ook ik heb in het verleden met enige regelmaat artiesten geboekt en heb deze nooit contant hoeven te betalen.
Persoonlijk vind ik het ook een te groot risico om zoveel contant geld in huis te hebben, ik was gewent om dit soort bedragen juist zo snel mogelijk af te storten.
Gesloten leken, of gesloten waren?2de vraag: dat weet ik uit ervaring, omdat ik een aantal keren wilde pinnen en toen opmerkte dat ze allemaal gesloten leken, zeker die van de hoofdkantoren in de centra van deze 3 genoemde steden (en wie weet in hoeveel meer steden waar ik nooit kom).
Dit is wel een verschil.
Maar ik heb deze vraag aan SNS voorgelegd, om helderheid te krijgen!
-
tennis schreef:Gesloten leken, of gesloten waren?2de vraag: dat weet ik uit ervaring, omdat ik een aantal keren wilde pinnen en toen opmerkte dat ze allemaal gesloten leken, zeker die van de hoofdkantoren in de centra van deze 3 genoemde steden (en wie weet in hoeveel meer steden waar ik nooit kom).
Dit is wel een verschil.
Maar ik heb deze vraag aan SNS voorgelegd, om helderheid te krijgen!
de geldautomaten waren dichtgetimmerd met grote, houten platen ervoor in de stadscentra van Hengelo, Enschede en Nijmegen.
Dit bericht ontving ik van de SNS bank op mijn aanvraag:
Beste heer XXXXX,
Bedankt voor uw bericht, waarin u vraagt of het klopt dat SNS Bank de geldautomaten in centrum van Nijmegen, Hengelo en Enschede gaat verwijderen.
Ik heb dit voor u nagekeken en kan u het volgende meedelen.
Geldautomaten SNS Bank
Of een geldautomaat van SNS Bank eventueel wordt verwijderd wordt per situatie bekeken.
Dit ligt onder andere aan het gebruik van de automaat en of er automaten van andere banken aanwezig zijn.
Wel is het zo dat bij de meeste HEMA vestigingen een geldautomaat van SNS Bank aanwezig is.
Meer informatie
Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Kijk op snsbank.nl/klantenservice
Met vriendelijke groet,
SNS Bank
XXXXXXXXXXXXXX
Medewerker Klantenservice
SNS Klantenservice T 0900 - 18 50 (lokaal tarief)
Postbus 1600 I snsbank.nl/klantenservice
3500 AX Utrecht
Beste heer XXXXX,
Bedankt voor uw bericht, waarin u vraagt of het klopt dat SNS Bank de geldautomaten in centrum van Nijmegen, Hengelo en Enschede gaat verwijderen.
Ik heb dit voor u nagekeken en kan u het volgende meedelen.
Geldautomaten SNS Bank
Of een geldautomaat van SNS Bank eventueel wordt verwijderd wordt per situatie bekeken.
Dit ligt onder andere aan het gebruik van de automaat en of er automaten van andere banken aanwezig zijn.
Wel is het zo dat bij de meeste HEMA vestigingen een geldautomaat van SNS Bank aanwezig is.
Meer informatie
Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Kijk op snsbank.nl/klantenservice
Met vriendelijke groet,
SNS Bank
XXXXXXXXXXXXXX
Medewerker Klantenservice
SNS Klantenservice T 0900 - 18 50 (lokaal tarief)
Postbus 1600 I snsbank.nl/klantenservice
3500 AX Utrecht
-
als je naar snsbank.nl gaat is de eerste omschrijving die ze geven dat ze hoogwaardige internetdiensten bieden en innovatieve producten op gebied van hypotheken, sparen, etc.
Alleen je kan niet meer bij ze pinnen en niet alleen in Valkenburg a/d Geul is weg, ook die in Meerssen een aantal in Maastricht en in Eindhoven ook. Buiten dat je niet meer kan pinnen, kan je ook niet even snel je saldo checken. Pinnen kan je uiteraard bij een buur bank doen, maar daarvoor bankier je natuurlijk niet bij de sns. Ze willen een internet bankier worden, alleen geld afstorten is bij hun al een groot probleem, want welke bank van ze is er nog?
Pinnen bij de HEMA, vind ik persoonlijk niet echt fijn, die staan over het algemeen bij de uitgang en ik vind het a publiek.
Pinnen bij de HEMA, vind ik persoonlijk niet echt fijn, die staan over het algemeen bij de uitgang en ik vind het a publiek.
ASN bank en Triodos Bank hebben ook geen automaten, het gast gebruik betalen is goedkoper en vullen en controle is ook duur.
Dus dat ze rustige verwijderen klopt bij alle banken.
Nu staan er vaak meerdere van meerdere banden naast elkaar die nauwelijks gebruikt worden, en dat zal veranderen.
Storten kan je het makkelijkste bij ING op vrijwel alle kantoren, ook Rabo heeft een goed netwerk, maar andere gaan over op kleinere kantoren.
Alleen bedrijven storten veel in kluis dus kantoor functie voor storten is zo weinig gebruikt dat ze liever helemaal hier mee stoppen.
Ze moeten het tenslotte ook betaalbaar en veilig doen en als een bank te duur word zouden vele bij uw SNS weglopen!
Dus dat ze rustige verwijderen klopt bij alle banken.
Nu staan er vaak meerdere van meerdere banden naast elkaar die nauwelijks gebruikt worden, en dat zal veranderen.
Storten kan je het makkelijkste bij ING op vrijwel alle kantoren, ook Rabo heeft een goed netwerk, maar andere gaan over op kleinere kantoren.
Alleen bedrijven storten veel in kluis dus kantoor functie voor storten is zo weinig gebruikt dat ze liever helemaal hier mee stoppen.
Ze moeten het tenslotte ook betaalbaar en veilig doen en als een bank te duur word zouden vele bij uw SNS weglopen!
Even een positieve bijdrage: mijn schoondochter heeft gisteravond met haar ABN/Amropasje gepind bij het kantoor van de SNS-bank op het Handelsplein in Amstelveen; nog geen 500 meter verderop is een HEMA en daar is inside ook een SNS-geldautomaat.
SNS bekijkt dus blijkbaar per filiaal wat de kosten/batenverhouding is; als het zo zou zijn dat het een soort sterfhuisconstructiebeleid is voortaan uitsluitend te pinnen bij de HEMA, dan is dat toch een verschraling van de dienstverlening omdat je als klant dan afhankelijk bent van de openingstijden van de HEMA.
SNS bekijkt dus blijkbaar per filiaal wat de kosten/batenverhouding is; als het zo zou zijn dat het een soort sterfhuisconstructiebeleid is voortaan uitsluitend te pinnen bij de HEMA, dan is dat toch een verschraling van de dienstverlening omdat je als klant dan afhankelijk bent van de openingstijden van de HEMA.
Je kunt met je SNS pas toch ook terecht bij de pinautomaten van de andere banken? Doen de klanten van ASN, Triodos, Regiobank etc. toch ook?dan is dat toch een verschraling van de dienstverlening omdat je als klant dan afhankelijk bent van de openingstijden van de HEMA
CB: Ik zie het als verschraling als je als alleen maar kan pinnen tussen 09.30 en 18.00 uur. Ik wil ook vóór of na die uren wel eens geld opnemen. Pinnen bij andere banken is prima maar is beperkt tot € 250 per keer per dag en dat vergeten die banken als de SNS dat het voor hun eigen klanten buitengewoon vervelend is met onverwachte beperingen te worden opgezadeld.
Ik zou zeggen : trek je conclusies....courier schreef:CB: Ik zie het als verschraling als je als alleen maar kan pinnen tussen 09.30 en 18.00 uur. Ik wil ook vóór of na die uren wel eens geld opnemen. Pinnen bij andere banken is prima maar is beperkt tot € 250 per keer per dag en dat vergeten die banken als de SNS dat het voor hun eigen klanten buitengewoon vervelend is met onverwachte beperingen te worden opgezadeld.
Helemaal mee eens. Hoe simpel kan het toch zijn.Ik zou zeggen : trek je conclusies....