LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Euroloterij van de Lotto keert niet uit !!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
uggy01

Euroloterij van de Lotto keert niet uit !!

Ongelezen bericht door uggy01 »

Ik won volgens de website van de Lotto één vrij lottospel en voor de Euroloterij op hetzelfde lot een bedrag van 5 euro ( laatste 3 getallen goed).
Dit lot met trekkingsdatum 17 april had ik gekocht in de winkel .
Bij het innen van mijn prijs kent het (nieuwe) lottosysteem in de winkel wel het gewonnen vrije spel, maar niet de euroloterijprijs..... !! Dus wordt deze prijs niet uitgekeerd !!!
Zijn er misschien meerdere mensen die met dit probleem kampen, zoja dan graag reakties.
Het gaat maar over 5 euro, voor hetzelfde geld ging het over de te winnen 200.000 euro..... In de winkel verwijst men door naar een betaaltelefoon van de Lotto.... enne zoek het eigenlijk zelf maar uit !!!

tambri

Re: Euroloterij van de Lotto keert niet uit !!

Ongelezen bericht door tambri »

hoi het is al weer ff terug maar ik zie geen reactie.

Als eerste is het wel handig dat je het eurolotterij nummer erbij zet
ten tweede is de winkelier zeker niet klantvriendelijk dus zou ik ook ff vermelden waar dat dan geweest is.
En als laatste weet ik dat dit niet een probleem is van het nieuwe systeem. Dus waarschijnlijk heb je jouw lot vergeleken met een andere trekking of de winkelier heeft een fout gemaakt en begreep het nioeuwe systeem nog niet

JPG

Re: Euroloterij van de Lotto keert niet uit !!

Ongelezen bericht door JPG »

Ook mij is dit overkomen.
Vrijspel gekregen, maar op hetzelfde formulier stond eindcijfer 9 van 31 juli 2010 wat niet werd uitbetaald. (1 euro, maar toch.) Had voor beide trekkingen betaald.
Ik werd door de arme verkoopster (die staan ook met de handen in het haar, wanneer het fout loopt) weggestuurd met de mededeling dat ik het zelf maar met de lotto op moet nemen.
Volgens mij zit er dus al maanden een fout in het programma. Lekker als je het zelf niet nakijkt en het aan zo 'n onbetrouwbare machine overlaat.

(Zelfs meegemaakt dat ik een formulier met 3 rijtjes inleverde en dat er 4 uitgeprint werden en kon dat ook nog eens betalen.)

Gesloten