Iedereen kent het wel bedrijven die je ongevraagd bellen. Het bel-me-niet register is een goede optie.
Ik had me tot vandaag toe niet aangemeld(iedere keer denken dat doe ik wel). Vandaag weer gebeld door iemand die me iets wil aansmeren(bank/giro loterij), gaf vriendelijk aan dat ik geen interesse had. Ik kreeg toen als antwoord dat ze me wel zouden doorverbinden naar het bel-me-niet register om alles te laten te blokkeren.
Heb toen aangegeven dat ik dat zelf wel kon doen via internet. Gelijk maar naar de site van bel-met-niet gegaan en wat lees ik daar tot mijn schrik dat bellen naar het register me 25 cent per min. kost.
Op deze manier draaien ze je nog een poot uit als je niet heel goed oplet.
Dus mijn tip:
Registreer je bij bel-me-niet en doe het gewoon via internet dan is het gratis.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ongewenste telefoontjes
Re: Ongewenste telefoontjes
Je word niet doorverbonden naar het belmenietregister, je krijgt een bandje te horen met een keuzemenu, je kan dan aangeven of je ingeschreven wilt worden en kan dit eventueel ook per category doen.Dit bandje word 1xper week geleegd en de mensen die via dit bandje kenbaar maken worden door het callcenter aangegeven bij het belmenietregister. Het kost het callcenter geld en de consument niet.