Begin juni ging ik met mijn nieuwe t-mobile abonnement en nieuwe iPhone 3GS voor het eerst naar het buitenland (Duitsland) en kwam erachter dat internet op mijn mobiel het niet deed in het buitenland.
Na een telefoontje met de klantenservice verzekerden ze mij dat het zou worden opgelost.
Twee weken later hetzelfde probleem in Engeland. Weer gebeld. Wederom na veel wachten zeggen ze dat ze diep in het systeem inderdaad een blokkade zagen. Het zou worden doorgezet naar de technische dienst.
Vorige week, wederom in Engeland: nog steeds geen e-mail of internet-toegang mogelijk. Weer gebeld en nu het excuus dat de technische dienst nog zat te wachten op voorbeelden..... zonder mij op de hoogte te stellen.
Mijn geduld is op. Ik wil het abonnement opzeggen wegens contractbreuk: t-mobile levert niet de dienst die ze me hebben beloofd en zonder e-mail toegang kan ik in het buitenland niets doen, wat erg vervelend is voor mijn werk.
Heeft iemand een tip hoe ik dit kan aanpakken? Naar wie moet ik een brief opzeggen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] contract opzeggen T-mobile
Re: contract opzeggen T-mobile
Kijk even in de algemene voorwaarden, als daar een garantie instaat voor internet in het buitenland, dan houden ze zich niet aan hun algemene voorwaarden. Dan is het contractbreuk, dan mag je ontbinden. En je iphone terug sturen. Die was ook onderdeel van de overeenkomst namelijk.
Staat dataroaming wel ingeschakeld in je telefoon?
-
chantalbrinkman
Als ik u was zou ik internet niet willen gebruiken in het buitenland. De kosten zijn torenhoog. U kunt ook gebruik maken van Wireless internet (welke gratis is of tegen geringe vergoeding te verkrijgen is bij bars/ pubs/ diners/ coffeshops/ hotels/ etc). Ik heb zelf een keer per ongeluk dataroaming aan laten staan en kreeg een rekening van 10 euro extra omdat mijn iPhone een paar mailtjes in Duitsland binnen heeft gehaald. Als u onbeperkt internet heeft, geldt dit alleen binnen Nederland namelijk.