LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Albert Heijn let op de kleintjes, maar niet heus

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Thundercracker
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 mar 2010 23:13

Re: Albert Heijn let op de kleintjes, maar niet heus

Ongelezen bericht door Thundercracker »

Met zo naam vraag je erom Loodgieter

Prijzen zijn nogsteeds blijvend laag maar groeien wel mee met de grondstofprijzen zo moeilijk is dat niet....

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Albert Heijn let op de kleintjes, maar niet heus

Ongelezen bericht door plumber »

[quote="Thundercracker"]Met zo naam vraag je erom Loodgieter

Prijzen zijn nogsteeds blijvend laag maar groeien wel mee met de grondstofprijzen zo moeilijk is dat niet....[/quote]

sorry hoor maar men vraagt om antwoorden en
niet om beledigingen.
Er is al genoeg gezei k hier op het form

Thundercracker
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 mar 2010 23:13

Re: Albert Heijn let op de kleintjes, maar niet heus

Ongelezen bericht door Thundercracker »

Ik beledig niemand ik constateer een feit meer niet :)


en wbt al dat ge.ik op het forum hier ja geef ik je ook gelijk in ,om niks sturen sommige meteen een bericht aan d emod terwijl er niks aan de hand is ectect ze doen het erom maarja Plumber die kansloze figuren blijf je houden helaas.

Ik reageer alleen terug zoals men tegen mij reageer en dat kunnen sommige kereltjes niet aan hier :D maar dat heb jezelf ook ervaren begrijp ik :D

blijven lachen

Zeeuw1974
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2010 12:30

Re: Albert Heijn let op de kleintjes, maar niet heus

Ongelezen bericht door Zeeuw1974 »

Dames, heren

veel draait tegenwoordig om beeldvorming en imago . AH gaat natuurlijk niet enige vorm van prijsverhoging communiceren in de pers, dat ze dat met prijsverlagingen doen is logisch. Als hiermee een "goedkoop" beeld bij de consument ontstaat is het prima , wat tot gevolg moet hebben dat deze ook daadwerkelijk bij AH gaan kopen. Sinds 2003 staan de prijzen in de nederlandse retailmarkt behoorlijk onder druk , fabrikanten die ten onder gaan , retailers die met het oog op continuiteit (liever) worden overgenomen. etc...

Het eeuwige geklaag van consumenten dat er prijsverhogingen zijn vind ik in 1 woord kortzichtig te noemen. Zeker als dat om een product gaat afbakbroodjes van € 0.17 cent (wat is er goedkoper bij AH trouwens? tomatenpuree). Als ik voor dit geld moet produceren, vervoeren, personeel betalen en btw afdragen is dat namelijk best knap te noemen.
Maar noem mij essentiële prijsverhogingen die wel een discussie waard zijn. En zet deze dan in een breder perspectief is de verhoging van nu dan vele malen groter dan de daling van weleer ??? Nee , dan valt er ook niks te klagen dacht ik zo.

Simpeltoch
Berichten: 41
Lid geworden op: 24 mar 2010 23:22

Re: Albert Heijn let op de kleintjes, maar niet heus

Ongelezen bericht door Simpeltoch »

Thundercracker schreef:Met zo naam vraag je erom Loodgieter

Prijzen zijn nogsteeds blijvend laag maar groeien wel mee met de grondstofprijzen zo moeilijk is dat niet....
Lol, ik zie nu pas dat er reacties zijn in dit topic.

Maar Thundercracker, jij durft mij simpel te noemen en komt dan zelf met zo'n antwoord?? Het woordje maar in je antwoord zegt al genoeg. Als de prijzen blijvend verlaagd zijn, maar ze meegroeien met de grondstofprijzen dan zijn de prijzen dus niet blijvend verlaagd. De prijs is immers gestegen.

Jouw redenatie zou alleen op gaan als de Albert Heijn zou adverteren met: De prijzen zijn blijvend verlaagd, maar stijgen wel mee met gestegen grondstofprijzen. Dit hebben ze echter niet geadverteerd en dus is het misleiding van de consument.

Simpel hé...

Thundercracker
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 mar 2010 23:13

Re: Albert Heijn let op de kleintjes, maar niet heus

Ongelezen bericht door Thundercracker »

Dat is geen misleiding is nogsteeds de laagste prijs eigenwijs..

Maargoed je MAG het kopen het MOET niet dus wat klaag je dan....??

witte angora
Berichten: 32017
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Albert Heijn let op de kleintjes, maar niet heus

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach, al dat gemier met die reclame. Ik koop één keer in de maand de bulk bij de Aldi, die is met de meeste dingen de goedkoopste. Brood bij de bakker, dan weet ik zeker dat ik echt brood heb in plaats van het gebakken zand van de AH. Vlees haal ik bij de slager, dan weet ik zeker dat ik echt vlees heb, in plaats van de met water gevulde ballonnen die ze bij de AH kipfilet noemen.

En voor wat er overblijft ga ik inderdaad naar de AH en de dekamarkt, maar veel is dat niet. En dan nog, de artikelen in de reclame zijn bij die twee toch meestal nog duurder dan de huismerken. Bij de AH haal ik eigenlijk alleen nog de pindakaas van het goedkoopste merk. En eventueel de honing, vooral de Acaciahoning is lekker.

Ik denk dat, als iedereen zo doet, ze de reclame af kunnen schaffen, en de prijzen nog een stukje verder kunnen laten zakken. Als AH dan ook nog met die idiote bonuskaart stopt, zouden ze wellicht wel eens het prijsnivo van de Aldi kunnen halen.

Maar dat is niet wat ze willen. Liever bedonderen ze de klant met totaal onoverzichtelijke reclames, die ook nog eens al te vaak tot aan donderdag toe niet in de computer staan, zodat iedereen ook nog eens de normale prijs betaalt. :lol:

AH? Aaah jaaah, die kennen wij wel. :mrgreen:

Thundercracker
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 mar 2010 23:13

Re: Albert Heijn let op de kleintjes, maar niet heus

Ongelezen bericht door Thundercracker »

Ken je idd beter bij de Aldi kopen met al die chemisch/kunstmatig op smaak gemaakte spullen :twisted: kwestie van smaak of juist niet :D

witte angora
Berichten: 32017
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Albert Heijn let op de kleintjes, maar niet heus

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik denk, Thundercracker, dat jij wel zo ontzettend hard werkt in jouw AH filiaal in Rotterdam, dat je geen tijd hebt om te lezen wat er in de producten zit die AH verkoopt. Maar goed, het zijn nu eenmaal de kleine lettertjes waar AH op let, maar niet heus - zie topictitel. :mrgreen:

:lol: :lol:

Thundercracker
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 mar 2010 23:13

Re: Albert Heijn let op de kleintjes, maar niet heus

Ongelezen bericht door Thundercracker »

Ik werk hard ja :D daarom koop ik bij een echte winkel ieder zijn keus prima toch :) ik vind aldi waardeloze zooi hebben oig veel. En zo goedkoop is het niet hoor dat is duitse humor...Hier zijn het iig waardeloze winkels laat ik het daarop houden dan...

Simpeltoch
Berichten: 41
Lid geworden op: 24 mar 2010 23:22

Re: Albert Heijn let op de kleintjes, maar niet heus

Ongelezen bericht door Simpeltoch »

Thundercracker schreef:Dat is geen misleiding is nogsteeds de laagste prijs eigenwijs..

Maargoed je MAG het kopen het MOET niet dus wat klaag je dan....??
En alweer zo'n reactie die kant nog wal raakt...

Het gaat mij niet om de laagste prijs. Als ik die wou dan had ik het wel over de 'laagste prijs garantie' van AH en had ik me wel een paar van die gratis appeltaartjes gehaald.

Het gaat mij om de blijvend laag geprijsde artikelen, waarmee pagina groot in alle landelijke dagbladen werd geadverteerd.

"Coca Cola nu blijvend in prijs verlaagd! Fles 1,5 liter slechts €1,16"

Inmiddels kost een 1,5 liter fles Coca Cola bij de AH €1,45. Dat blijvend in prijs verlaagd klopt dus van geen kant en dat is misleiding van de consument.

Dat ik het niet moet kopen heeft hier niets mee te maken. Ik ben niet degene die het nodig vond om pagina groot te adverteren over de blijvend verlaagde prijzen...

witte angora
Berichten: 32017
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Albert Heijn let op de kleintjes, maar niet heus

Ongelezen bericht door witte angora »

Simpeltoch schreef:
Thundercracker schreef:Dat is geen misleiding is nogsteeds de laagste prijs eigenwijs..

Maargoed je MAG het kopen het MOET niet dus wat klaag je dan....??
En alweer zo'n reactie die kant nog wal raakt...

Het gaat mij niet om de laagste prijs. Als ik die wou dan had ik het wel over de 'laagste prijs garantie' van AH en had ik me wel een paar van die gratis appeltaartjes gehaald.

Het gaat mij om de blijvend laag geprijsde artikelen, waarmee pagina groot in alle landelijke dagbladen werd geadverteerd.

"Coca Cola nu blijvend in prijs verlaagd! Fles 1,5 liter slechts €1,16"

Inmiddels kost een 1,5 liter fles Coca Cola bij de AH €1,45. Dat blijvend in prijs verlaagd klopt dus van geen kant en dat is misleiding van de consument.

Dat ik het niet moet kopen heeft hier niets mee te maken. Ik ben niet degene die het nodig vond om pagina groot te adverteren over de blijvend verlaagde prijzen...
Het is precies de misleiding waar ik een paar maanden geleden ook al over gevallen was. Maar ja, ze gaan er toch mee door. Voor mij is het heel simpel, ik geloof al die bedriegers gewoon niet meer. Ik haal wat ik nodig heb, en trek me niks aan van die reclame die er alleen maar voor bedoeld is om:
- mij hun winkel in te lokken
- mij meer te laten kopen dan ik nodig heb.

Ik ben de baas over mijn eigen huis, lijf en portemonnee. Niet ene AH die voortdurend de boel bedonderd, en hier in Thundercracker een (w?)aardige medestander heeft.

AH heeft niks over mij te vertellen. En de rest van het commercircus ook niet.

Thundercracker
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 mar 2010 23:13

Re: Albert Heijn let op de kleintjes, maar niet heus

Ongelezen bericht door Thundercracker »

WA soms moet ik om/met je lachen en soms ben je enorm aan het trutten/zeuren sorry..

Je doet gewoon boodschappen hoe en waar je wilt net als iedereen , er word niks misleid bij AH of waar dan ook kwestie van begrijpen eeuwige gezeur doe normaal zeg.

Bestel je tafeltje dekje hoef je geen boodschappen meer te doen :D

Gesloten