LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile klant geen voordeel aanschaf I Phone4

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Linda75
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2010 09:44

T-Mobile klant geen voordeel aanschaf I Phone4

Ongelezen bericht door Linda75 »

Ik kan nu mijn abbonnement verlengen/vernieuwen en zag de I Phone 4 en wilde die graag hebben. Ik heb een abbonnement bij T-Mobile en dat heb ik al meer dan 10 jaar. Nu ben ik eens gaan kijken en vergelijken op internet omdat ik net als een ieder de beste deal wil hebben. Blijkt dat ik alleen een abbonnement kan afsluiten i.s.m. T-Mobile. (of direkte partners van dit bedrijf)
Het komt er allemaal op neer dat wanneer ik een abbonnement afsluit van rond de 45 euro ik het toestel nog bij moet kopen voor ong 90 euro.
Toen dacht ik laat ik T-Mobile eens bellen om te vragen wat voor mij als trouwe klant het voordeel is........ Ik kreeg duidelijk te verstaan dat er dus geen voordeel is voor trouwe klanten en dat dat waarschijnlijk te maken heeft met het contract dat T-Mobile heeft afgesloten met Apple.

Ze kunnen wat mij betreft de I Phone4 in een plekje duwen waar de zon nooit schijnt! Ik ga op zoek naar een andere provider... en een andere telefoon.....
Laatst gewijzigd door Linda75 op 12 aug 2010 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.

henk51
Berichten: 1680
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: T-Mobile klant geen voordeel aanschaf I Phone4

Ongelezen bericht door henk51 »

Ze zijn de enige die abbonnementen verkopen in Nederland
Nu ben ik eens gaan kijken en vergelijken op internet omdat ik net als een ieder de beste deal wil hebben. Blijkt dat ik alleen een abbonnement kan afsluiten i.s.m. T-Mobile. (of direkte partners van dit bedrijf)
Niet goed genoeg gegoogeld ook KPN,Telfort Vodafone en Hi verkoopt abonnementen met Iphone.


gr Henk

Linda75
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2010 09:44

Re: T-Mobile klant geen voordeel aanschaf I Phone4

Ongelezen bericht door Linda75 »

Heb je gelijk in Henk. Heb je ook gezien wat het me dan moet kosten?

angel1978
Berichten: 11250
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: T-Mobile klant geen voordeel aanschaf I Phone4

Ongelezen bericht door angel1978 »

wil je een zeer gewild en dus duur toestel gratis ofzo ?

Linda75
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2010 09:44

Re: T-Mobile klant geen voordeel aanschaf I Phone4

Ongelezen bericht door Linda75 »

nee het hoeft van mij niet eens gratis...het gaat mij erom dat ik vaste klant ben en helemaal niets in mn voordeel heb. Al is het maar een symbolisch bedrag van 10 euro of een extra stekkertje/gadget.

ML83
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 aug 2010 16:22

Re: T-Mobile klant geen voordeel aanschaf I Phone4

Ongelezen bericht door ML83 »

Helaas is T-Mobile op dit moment de enige aanbieder van iPhones. Het klopt dus niet dat andere providers ook iPhones aanbieden, zoals Henk zegt.

dimba
Berichten: 49
Lid geworden op: 17 apr 2010 10:26

Re: T-Mobile klant geen voordeel aanschaf I Phone4

Ongelezen bericht door dimba »

ML83 schreef:Helaas is T-Mobile op dit moment de enige aanbieder van iPhones. Het klopt dus niet dat andere providers ook iPhones aanbieden, zoals Henk zegt.
Henk zijn informatie is gewoon goed. Kijk op de vodafone website. iPhone 3GS word daar gewoon aangeboden.

Gr Dimba.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: T-Mobile klant geen voordeel aanschaf I Phone4

Ongelezen bericht door mich24 »

ja maar het gaat hier om iphone4..

Lezen...

kooskoekedoos
Berichten: 135
Lid geworden op: 28 jun 2010 12:21

Re: T-Mobile klant geen voordeel aanschaf I Phone4

Ongelezen bericht door kooskoekedoos »

Iphone 4 is ook met bijna alle providers te krijgen. Goed nadenken voordat je commentaar op anderen hebt...

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: T-Mobile klant geen voordeel aanschaf I Phone4

Ongelezen bericht door mich24 »

kooskoekedoos schreef:Iphone 4 is ook met bijna alle providers te krijgen. Goed nadenken voordat je commentaar op anderen hebt...
Jaja Koos, tis wat..

Het gaat dan om de officiele nederlandse versie he.
Spreek je de andere mensen boven mij ook ff aan op hun becommentaarde gedrag :?:

kooskoekedoos
Berichten: 135
Lid geworden op: 28 jun 2010 12:21

Re: T-Mobile klant geen voordeel aanschaf I Phone4

Ongelezen bericht door kooskoekedoos »

weet niet of ik hier websites mag posten, maar ik kan je zo een site noemen die de officiële Iphone4 aanbieden icm andere providers. En volkomen betrouwbaar en legaal.

Andere mensen hoef ik niet aan te spreken, die zetten geen bijdehante opmerkingen achter hun post, terwijl ze het zelf ook fout hebben.

Het is inderdaad wat he :!:

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: T-Mobile klant geen voordeel aanschaf I Phone4

Ongelezen bericht door mich24 »

Dan hebben het over een iphone 4 die uit het buitenland komt of een gejawbreakde ( hoe je het ook schrijft) iphone 4.

kooskoekedoos
Berichten: 135
Lid geworden op: 28 jun 2010 12:21

Re: T-Mobile klant geen voordeel aanschaf I Phone4

Ongelezen bericht door kooskoekedoos »

Zullen we het maar op gejailbreaked houden? :)

En het zijn simlock vrije I-Phones die in combinatie met een abbo verkocht worden. Dus precies dezelfdie die T-mobile verkoopt, alleen dan met de andere provider.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: T-Mobile klant geen voordeel aanschaf I Phone4

Ongelezen bericht door mich24 »

haha,.. Ja klopt wel,alleen komen ze niet uit NL.

Gesloten