LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Diefstal T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Dwarrel1960
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 aug 2010 10:44

Diefstal T-Mobile

Ongelezen bericht door Dwarrel1960 »

Al enige jaren had ik een Relax abonnement bij T-Mobile. Met de komst van internet ben ik nu overgestapt naar een I300 abonnement voor het internetten en omdat daar de Iphone in het abonnement zit.

Gisteren keek ik nog op mijn belstatus op My T-Mobile en had nog een beltegoed van € 136,00. Vandaag is mijn nieuwe abonnement ingegaan en had ik nog maar 59 belminuten (bij een relax abonnement word het restant weergegeven in euro's en bij een I300 abonnement in het aantal belminuten).

Ten eerste kloppen het aantal belminuten niet en ten tweede vind ik het diefstal dat ik mijn vorige tegoed (€136,00) kwijt ben omdat ik mijn abonnement verlengd heb naar een I300 abonnement. Wanneer ik was weggegaan bij T-Mobile begrijp ik dat ik geen aanspraak kan maken op restitutie, maar ik blijf gewoon klant bij hun dus laat dan het beltegoed gewoon staan.

Ik ga er vanuit dat er vele met mij hun beltegoed op de een of andere manier kwijtraken. Op deze manier kan een bedrijf dus zeer makkelijk winst maken als ze STELEN van hun klanten.

Via de website van T-Mobile heb ik ook bovenstaande geschreven en gezegd dat de € 136,00 maar moeten zien als een betaling voor mijn abonnement. Ik ben dan ook niet van plan nog enige rekening te betalen voordat het beltegoed is verrekend. Waarschijnlijk zal ik dan ook binnen afzienbare tijd worden afgesloten.

Mochten er nog meer mensen zijn met een dergelijke ervaring laat dat dan weten, wellicht kan er eens actie op worden ondernomen want diefstal is volgens mij strafbaar.

Peter Hoek

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Diefstal T-Mobile

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

ik raad je aan dit gevecht niet aan te gaan.. hoe ethisch immoreel je het ook vind. Ze staan wettelijk gewoon in hun recht (je gat akkord met de voorwaarde die gewoon mogen). Dit gaat je vervolgens flink wat geld kosten, bkr-registratie (waardoor je geen hypotheek/andere lening of elders een telefoonabonnement kan krijgen). En daarnaast zullen ze het via de rechter gaan halen, en die zal ze hierin in het gelijk stellen.

//edit enige mogelijkheid is zo snel mogelijk opzeggen en ik zou mijn ernergie ergens anders in steken.

T-Mobile gedupeerde
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 aug 2010 19:49

Re: Diefstal T-Mobile

Ongelezen bericht door T-Mobile gedupeerde »

tjaa,

Altijd zelfde verhaal, kleine letters. ik ben ook zat van T Mobile, heb altijd mijn maandelijkse kosten netjes betaald maar de laatste factuur gemist(adreswijziging) en wat nu? bkr registratie voor 45 euro. Nu geen huis meer geen lening meer.

in jouw geval wist je al dat beltegoeden verwijderd zouden worden. Dus ik zie weinig kans dat jij dit bedrag terug krijgt. Maar misschien als je naar een hogere persoon een brief schrijft. Want niet alle brieven van klanten komen naar juiste afdeling terecht en jouw brief ligt misschien op het bureau van een van de medewerker van callcenter. Belangrijkste is dat de hoofd of directeur van de afdeling jouw brief leest. Zoek de namen en stuur rechtstreeks naar hun.

succes!

T-Mobile_opzeggen
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 jul 2010 08:31

Re: Diefstal T-Mobile

Ongelezen bericht door T-Mobile_opzeggen »

opzeggen van T-Mobile is het beste.
Hoe meer mensen die klantonvriendelijke boel verlaten, hoe minder geld ze vangen.

evdbeek99
Berichten: 420
Lid geworden op: 06 jul 2007 20:36

Re: Diefstal T-Mobile

Ongelezen bericht door evdbeek99 »

Had zelf ook een Relax abonnement. Toen ik deze wilde omzetten naar prepayed vertelde de T-mobile medewerker dat ik maar beter mijn belminuten kon opmaken want die kwamen te vervallen.

Ik heb deze bij een belsite opgemaakt, hier kon ik naartoe bellen en een percentage laten storten op mijn rekening. Dit werkte trouwens uitstekend. Wel raar dat ze je dit niet hebben gemeld in jouw geval.

Niet betalen is een slechte optie, daar ga je je behoorlijk mee in de vingers snijden met een BKR registratie op zak.

Gesloten