LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Inbraak. Raar maar waar!

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
UmBo

Inbraak. Raar maar waar!

Ongelezen bericht door UmBo »

Toen wij thuis kwamen was het meteen al heel duidelijk, er was ingebroken, de gehele woning was van onder tot boven over hoop gehaald en alles van waarde was gestolen.

We hebben de politie gebeld en die waren snel ter plaatse, voor ze binnen wilden stappen moesten wel even weten of het bij ons thuis altijd zo'n puinzooi was :( (echt dat hebben ze gevraagd).

Nadat ze de woning hebben door gelopen en de nodige foto's hebben gemaakt en nog wat van die mis plaatste vragen hebben gesteld, hebben de twee agente heel erg hun best gedaan om ons ervan te overtuigen dat wij de woning voor de rest van die nacht moesten verlaten, er waren heel veel sporen en die zouden de volgende dag door TR allemaal veilig gesteld worden en als wij in onze woning zouden blijven dan waren alle bruikbare sporen verdwenen en daarmee de kans om daders te kunnen pakken ook, wij zagen dit niet zitten en wilden thuis blijven ze wilden niet hebben dat we de raam waardoor de inbrekers naar binnen waren gekomen afsloten we mochten de deur waardoor ze alles naar buiten hadden gebracht niet afsluiten nee we moesten zo weg gaan en alles zo achterlaten als dat wij het hadden aangetroffen, nee geen haar op ons hoofd die er aan dacht dat we weg zouden gaan, toen deze boodschap de politie duidelijk werd zijn ze nog maar een tijdje op ons in gaan praten, als we wilden dat er daders gepakt werden dan....., er was ook vast wel dna te vinden wat ze kunnen gebruiken en wat kan leiden tot het vinden van de daders, in deze puinhoop konden wij toch niet slapen, de TR zou pas de volgende dag na de middag komen tot die tijd mochten wij niets aanraken enz enz en zij zouden er op toezien dat er niets meer zou gebeuren die nacht dus wij konden gerust elders gaan slapen en wachten tot de TR belde over de tijdstip dat die aanwezig zouden zijn.

Uit eindelijk nadat ze ons diverse malen op het hart gedrukt hadden dat ze onze woning heel goed in de gaten gingen houden en dat ze ons beloofden dat er niets meer zou gebeuren die nacht zijn wij uiteindelijk toch weg gegaan en hebben ergens anders de rest van de nacht door gebracht (van slapen is er die nacht eigenlijk niet meer van gekomen) de volgende morgen werden we gebeld de TR gaf ons de tijdstip door wanneer zij er zouden zijn of wij er dan ook konden zijn want zonder ons mogen zij de woning niet in en andersom mocht ook niet dus wij er voor gezorgd dat we op die tijd waren.

Bij ons huis aangekomen kwam die TR mannetje direkt naar ons toe na zich voorgesteld te hebben vertelde hij dat de voordeur open stond. Jawel bij het betreden van de woning was het meteen duidelijk de inbrekers waren nogmaals geweest er miste nog veel meer en de puinhoop was vele malen groter, ze hadden zelfs ff frikadellen gebakken in de frituur en daarna waarschijnlijk de frituurpan leeg gegooid over de vloer en keuken. Naja al met al emotioneel helemaal stuk en nadat de TR alles had gedaan wat moest gebeuren verliet het hele circus ons huis en konden wij de boel opruimen en schoonmaken.

Twee weken zijn wij bezig geweest, tig keren een was gedraaid, enz enz en ondertussen er achter komen wat er zoal mist en dat was een hele waslijst. iets meer dan vier weken later kwam de politie eindelijk met een aangifte op de proppen (na lang aandringen en heel veel telefoontjes te hebben gepleegd) in die aangifte stond natuurlijk niet dat de politie ons had weg gestuurd, dus wij hebben er op gestaan dat ze de aangifte maar moesten veranderen, huppa nog weer twee weken en zo kan ik nog wel meer opnoemen waar de politie nalatig in is geweest en een sorry kon en kan er nog steeds niet af.

Nu komt het onze boekhouding die boven klaar stond voor onze accountant (dus alles compleet) is tijdens de tweede keer meegenomen want wij weten zeker dat die er nog stond toen wij er s'nachts waren, we waren nog zo blij dat dat er nog stond en vonden het jammer dat we niets mee mocht nemen maar in goed vertrouwen......, wij hebben nl een zaak en onze hele boekhouding zou opnieuw worden bekeken dus dat was voor ons heel belangrijk dat die er nog was. En nu hebben we dus een naheffing gehad die er niet om loog maar wij kunnen niets meer aantonen omdat er geen boekhouding meer is, wij zitten dus met onze handen in het haar, onze accountant is er mee bezig wij doen ons best kopie's te krijgen van leveranciers maar dat valt allemaal niet mee, we lopen tegen bedrijven aan die er inmiddels niet meer zijn of een ander computersysteem enz enz. en een sluitende boekhouding krijgen we nooit en ten nimmer.

Had al even op internet gekeken of er iemand is die ongeveer hetzelfde is overkomen we (althans ik) zijn zo benieuwd hoe dit voor ons gaat uitpakken en of we ervan uit moeten gaan dat die inbraak ons nu alsnog na zoveel maanden nog de das om gaat doen en wat kan ik op de politie verhalen, kan er überhaupt schade verhaalt worden bij de politie, volgens een medewerker van buro voor slachtoffer hulp kan dat wel wordt alleen een lange traject en vele dingen die je moet doorlopen met grote kans dat wij aan het kortste eind trekken en dus alsnog met lege handen staan, hoop ellende voor niets dus. Maar eigenlijk wil ik het hier niet maar zo bij laten maar kom gewoon niet verder loop alsmaar tegen muren omhoog, een rechtsbijstandverzekering hebben we niet dus een advocaat in handen nemen zit er gewoon weg niet in. Wie kan mij wat tips geven?

tennis

Re: Inbraak. Raar maar waar!

Ongelezen bericht door tennis »

Had al even op internet gekeken of er iemand is die ongeveer hetzelfde is overkomen we (althans ik) zijn zo benieuwd hoe dit voor ons gaat uitpakken en of we ervan uit moeten gaan dat die inbraak ons nu alsnog na zoveel maanden nog de das om gaat doen en wat kan ik op de politie verhalen, kan er überhaupt schade verhaalt worden bij de politie, volgens een medewerker van buro voor slachtoffer hulp kan dat wel wordt alleen een lange traject en vele dingen die je moet doorlopen met grote kans dat wij aan het kortste eind trekken en
Als je even had gegoogeld, had je dit gevonden:

http://www.rijksoverheid.nl/documenten- ... litie.html

UmBo

ja weet ik allemaal,
samen met iemand van buro voor slachtofferhulp diverse pogingen gedaan om een afspraak te maken en uiteindelijk een gesprek gehad met als resultaat dat diegene met wie wij hebben gepraat ontzettend zijn best heeft gedaan om hun straatje schoon te vegen, en op ons heeft in lopen praten dat wij het één en ander allemaal verkeerd begrepen hebben we waren immers geschrokken van het feit dat er ingebroken is en in zo'n situatie kun je wel eens dingen helemaal verkeerd begrijpen. Ik hoop dat het zo duidelijk is we staan u immers graag te woord van de politie maar u moet begrijpen dat er voor ons nog meer te doen is dus goedemiddag en tot ziens.

en huppatee wij stonden weer buiten de deur

tennis

UmBo schreef:ja weet ik allemaal,
samen met iemand van buro voor slachtofferhulp diverse pogingen gedaan om een afspraak te maken en uiteindelijk een gesprek gehad met als resultaat dat diegene met wie wij hebben gepraat ontzettend zijn best heeft gedaan om hun straatje schoon te vegen, en op ons heeft in lopen praten dat wij het één en ander allemaal verkeerd begrepen hebben we waren immers geschrokken van het feit dat er ingebroken is en in zo'n situatie kun je wel eens dingen helemaal verkeerd begrijpen. Ik hoop dat het zo duidelijk is we staan u immers graag te woord van de politie maar u moet begrijpen dat er voor ons nog meer te doen is dus goedemiddag en tot ziens.

Dan rust jou niets anders, als een klacht indienen bij de nationale ombudsman:
suc6
http://www.rijksoverheid.nl/documenten- ... dsman.html

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Was de deur na 1 x goed op slot?

Dicht doen is niet voldoende, je moet ook sleutel omdraaien en 2e keer terug komt vaker voor als ze veel zien.
Helaas heeft U dus niet Uw buren gevraagd het huis in de gaten te houden en ook niets verteld?
Zij zien vaak meer en vooral willen ze graag weten wat al dat blauw in Uw huis moest doen.
Dus vertel altijd de buren en soms horen of zien ze iets of hebben eerder iets gezien.

rechtvaardigheid

Ongelezen bericht door rechtvaardigheid »

"ja weet ik allemaal"

Wat is uw doel van uw post als u het toch allemaal weet? Ons informeren? Of heeft het betrekking op de verzekering die niet wil uitkeren omdat bij de tweede inbraak uw woning niet meer afgesloten was? Mbt het laatste denk ik dat de politie u geadviseerd heeft en u een keuze heeft gemaakt wat nu erg vervelend uitpakt. De politie kan u alleen bevelen uw woning te verlaten indien er levensbedreigend gevaar is namelijk. Stel dat de politie u had geadviseerd thuis te blijven en u had de dag erna gehoord van "dat TR mannetje" dat u alle sporen zelf per ongeluk had gewist doordat u gebleven was en er nu geen onderzoek meer gedaan kan worden, dan had u nu vermoedelijk ipv deze een soortgelijke post neergezet mbt het andere advies van de politie??

Ik twijfel dan ook aan deze eenzijdige kant van het verhaal, helemaal gezien uw stijl van reactie welke niet erg objectief en in sommige gevallen zelfs denigrerend naar de politie overkomt. Daarmee wordt u door mij in ieder geval minder serieuzer genomen!

Als het verhaal exact zo is als u verteld en het verlaten u dus bevolen is en niet geadviseerd waarna u een keuze heeft gemaakt, dan kunt u het beste een schriftelijke klacht indien bij de politie. Als deze niet serieus genomen wordt heeft u nog een kansje bij de Ombudsman zoals Tennis u al heeft verteld maar wat "u vermoedelijk allemaal al wist"

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

rechtvaardigheid schreef: wat "u vermoedelijk allemaal al wist"

ik vind dit een vrij hard oordeel , bewijzen van sporen moeten ze inderdaad onderzoeken , en de politie maakt echt heel wat fouten je wilt niet weten hoe erg af en toe!!!

UmBo

Ik begrijp dat mijn verhaal een beetje overkomt alsof ik al een oordeel klaar heb liggen wat betreft de politie.
Ik heb getracht het hele verhaal iets in te korten en dat gaat toch ten koste van iets.

Wat betreft de deur: de inbrekers hebben toegang tot onze woning verschaft door de bijkeuken raam vervolgens hebben ze alles wat ze uit onze woning gestolen hebben door de voordeur die dmv een knop aan de binnen kant op het nachtslot gedraaid kan worden( deze zat ook op het nachtslot) toen wij thuis kwamen s'nachts hadden ze deur weliswaar weer dicht gedaan alleen zat hij niet op het nachtslot ook de dievenklauwen zaten er niet meer op, wij zijn zelf door de achterdeur naar binnen gekomen. Wij mochten de voordeur niet op het nachtslot draaien ook de klauwen mochten er niet op de deur was wel gewoon dicht.

Wat betreft de buren: s'nachts toen wij thuis kwamen lagen die al te slapen, wij wonen vrij ruim dus de afstand tot de buren is dusdanig dat die niets van de inbraak hebben mee gekregen, wij waren een avondje weg en daar hebben wij de buren uiteraard niet over ingelicht.
De volgende dag hebben wij wel rond gevraagd en eentje gevonden die wel had gezien dat er licht aan was in onze woning maar daar verder niets verdachts achter gezocht.

Wat betreft de politie: drie dagen na de inbraak in onze woning is er een straat verder op ingebroken de politie is door een oplettend iemand gealarmeerd en vervolgens hebben ze iemand op heter daad kunnen betrappen. Bij deze persoon is in diezelfde nacht nog een huiszoeking gedaan, de volgende dag zijn wij gebeld met de mededeling dat ze waarschijnlijk spullen hadden gevonden die uit onze woning zouden kunnen komen, wat ze hadden gevonden werd vervolgens omschreven en idd er zaten heel wat spullen van ons tussen. Vervolgens sprak de agent met ons af dat wij de volgende morgen gebeld werden voor een afspraak zodat wij die spullen konden komen bekijken op het bureau. Toen wij de volgende morgen rond een uur of twaalf nog geen telefoontje hadden gehad zijn wij zelf gaan bellen maar niemand die ons verder kon helpen, we zouden zo snel mogelijk terug gebeld worden. Het weekend is er over heen gegaan en maandag hebben wij gelijk weer gebeld, de agent die over de zaak ging was nog niet in dienst of ik later terug kon bellen, later terug gebeld toen was die agent net in de buitendienst er zou een memo neer gelegd worden met de mededeling dat hij ons zo snel mogelijk terug zou bellen. Zo heeft dit twee weken geduurd totdat wij eindelijk iemand aan de telefoon kregen die ons verder kon helpen. Eindelijk iemand die langs wou komen om de aangifte af te geven. De aangifte kwamen ze brengen maar daarin stonden dingen die wij niet hadden doorgegeven gezien het feit dat ze twee daders hadden opgepakt en ze die graag nog een tijdje vast wilden houden omdat ze zoals ze ons vertelden waarschijnlijk genoeg bewijzen tegen hun in handen hadden en onze aangifte waren ze daar bij nodig.

wat betreft die spullen waar wij over gebeld zijn, die hebben wij nooit gezien zoals ons later is verteld zijn ze daar s'nachts geweest hebben ze alles zien liggen en twee dagen later zijn ze er heen gegaan om die spullen in beslag te nemen maar toen was er bijna niets meer die paar dingen die er nog waren waren of stuk of niet meer compleet.

Die paar dingen die ze toch in beslag hebben genomen hebben ze zonder een officieel schrijven van de officier van justitie gedaan dus nadat wij die gezien hebben en hebben kunnen aantonen dat die van ons waren moesten ze terug naar dat adres waar de politie ze heeft weg gehaald.

wat betreft één van de daders, hierover kregen wij vijf weken later een schrijven van de OM dat de zaak was geseponeerd vanwege niet of onvoldoende bewijs. Ik moet er bij zeggen dat ons nooit is verteld dat die iets te maken heeft gehad met de inbraak in onze woning maar ons werd verteld dat dat waarschijnlijk wel het geval is geweest anders hadden wij daar geen brief over gegeven.

Het heeft heel lang geduurd en dan ook nog met behulp van iemand van buro voor slachtofferhulp hebben wij een afspraak kunnen krijgen met iemand van de politie.
Bij ons speelden steeds meer vragen, waarom er geen buurtonderzoek is gedaan bijv. en uiteraard ook waarom wij bijna nooit te woord werden gestaan.

Die inbraak heeft heel veel inpakt gehad op ons leven en als je dan ook nog mee krijgt dat er slordig gewerkt wordt dan komen de frustraties wel omhoog.

Wij hadden altijd veel respect voor de politie maar dat is wel minder geworden na deze inbraak.

Nu is het toch nog een lang verhaal geworden maar ik hoop dat het nu wat duidelijker is geworden.

kaarsje69

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Sorry hoor,

maar welke inbreker neemt nou een boekhouding mee en daar kwamen ze de tweede keer nog speciaal voor terug?
Een heel raar verhaal, maar goed, als ik iets wil stelen, ga ik ook voor de boekhouding :wink:

Mendoza

Ongelezen bericht door Mendoza »

maar welke inbreker neemt nou een boekhouding mee
Gewoon puur om het voor jou te verkloten. Er wordt regelmatig ontlasting gevonden op bedden, meubels, kleren, enz. Dat is waarschijnlijk grappig tegenwoordig. Ook heb ik een kennis die net klaar was met de verbouwing waar ze naast diefstal het hele huis hebben gesloopt. In dit geval zullen ze van die boekhouding wel een gezellig kampvuur hebben gemaakt.

Zoals eerder gezegd, er rest je niets anders dan een schriftelijke klacht in te dienen bij de politie. Krijg je daar binnen 6 weken geen of een onbevredigende reactie op dan kun je een klacht indienen bij de ombudsman.

Miranda63

Ongelezen bericht door Miranda63 »

rechtvaardigheid schreef:"ja weet ik allemaal"

Wat is uw doel van uw post als u het toch allemaal weet? Ons informeren? Of heeft het betrekking op de verzekering die niet wil uitkeren omdat bij de tweede inbraak uw woning niet meer afgesloten was? Mbt het laatste denk ik dat de politie u geadviseerd heeft en u een keuze heeft gemaakt wat nu erg vervelend uitpakt. De politie kan u alleen bevelen uw woning te verlaten indien er levensbedreigend gevaar is namelijk. Stel dat de politie u had geadviseerd thuis te blijven en u had de dag erna gehoord van "dat TR mannetje" dat u alle sporen zelf per ongeluk had gewist doordat u gebleven was en er nu geen onderzoek meer gedaan kan worden, dan had u nu vermoedelijk ipv deze een soortgelijke post neergezet mbt het andere advies van de politie??

Ik twijfel dan ook aan deze eenzijdige kant van het verhaal, helemaal gezien uw stijl van reactie welke niet erg objectief en in sommige gevallen zelfs denigrerend naar de politie overkomt. Daarmee wordt u door mij in ieder geval minder serieuzer genomen!

Als het verhaal exact zo is als u verteld en het verlaten u dus bevolen is en niet geadviseerd waarna u een keuze heeft gemaakt, dan kunt u het beste een schriftelijke klacht indien bij de politie. Als deze niet serieus genomen wordt heeft u nog een kansje bij de Ombudsman zoals Tennis u al heeft verteld maar wat "u vermoedelijk allemaal al wist"
lijkt me vrij logisch dat je als slachtoffer niet objectief bent :? het heeft nogal een emotionele en praktische impact als je huis overhoop word gehaald en gewoon al je spullen weg zijn gehaald...het idee dat vreemden overal in hebben gezeten en de politie je vervolgens maar laat wachten, word je nou niet bepaald vrolijk van...en denigrerend naar de politie? dat zijn ze vaak zelf naar slachtoffers...

tiptoo

Miranda63 schreef:.en denigrerend naar de politie? dat zijn ze vaak zelf naar slachtoffers...

precies en het idee dat er iemand in je huis is geweest is al afschuwelijk genoeg. die wouten weten trouwens toch dat ze aan alle kanten beschermt worden!

rechtvaardigheid

@ Tiptoo : Sterk inhoudelijk gereageerd als ik zo vrij mag zijn, pff wat een niveau!

@ Miranda63: Ik begrijp dat het een ontzettend emotionele ervaring is en dat iemand daar door wat minder objectief is mag ook, echter zijn er een hoop mensen welke de politie op voorhand al zwart maken waardoor ik een dergelijk bericht, geschreven in een dergelijke stijl minder serieus neem/nam. UmBo heeft mij echter in zijn/haar laatste bericht overtuigd dat hij/zij een behoorlijk objectieve kijk heeft op de zaak, dat daar emoties bij gemoeid zijn lijkt mij logisch. Voor wat betreft uw laatste zin: "dat zijn ze zelf vaak naar de slachtoffers" zie het commentaar naar Tiptoo als mede uw objectiviteit mbt de politie .....

@ UmBo: Ik denk dat de politie in uw zaak toch wel heel erg veel heeft laten liggen, nogmaals: Een gesprek met iemand van slachtofferhulp en de politie is geen officiele klacht! Schrijf een officiele klacht met als onderwerp "klacht" en stuur deze naar het (hoofd)politiebureau. Vermeld tevens in deze brief dat indien er geen reactie komt een kopie naar de burgemeester van uw woonplaats verzonden zal worden. Indien u geen reactie krijgt of niet in het gelijk wordt gesteld zou ik nogmaals informatie vragen bij de Nationale Ombudsman en hier proberen uw gelijk te halen.

tiptoo

rechtvaardigheid schreef:
@ Miranda63: Ik begrijp dat het een ontzettend emotionele ervaring is en dat iemand daar door wat minder objectief is mag ook, echter zijn er een hoop mensen welke de politie op voorhand al zwart maken waardoor ik een dergelijk bericht, geschreven in een dergelijke stijl minder serieus neem/nam. UmBo heeft mij echter in zijn/haar laatste bericht overtuigd dat hij/zij een behoorlijk objectieve kijk heeft op de zaak, dat daar emoties bij gemoeid zijn lijkt mij logisch. Voor wat betreft uw laatste zin: "dat zijn ze zelf vaak naar de slachtoffers" zie het commentaar naar Tiptoo als mede uw objectiviteit mbt de politie .....

.
over niveau gesproken de waarheid is hard , de wouten doen echt niet veel maar zou zeggen droom lekker verder "rechtvaardigheid"je doet je naam niet echt eer aan!

tennis

@rechtvaardigheid

Mooie kritiek!
Mag ik dan ook kritiek uitoefenen?
Als je in vervolg een bericht schrijft, en in een topic gaat antwoorden, lees van tevoren de berichten welke al geweest zijn, dat was dan rechtvaardig!
tennis schreef:
UmBo schreef:ja weet ik allemaal,

Dan rust jou niets anders, als een klacht indienen bij de nationale ombudsman:
suc6
http://www.rijksoverheid.nl/documenten- ... dsman.html

rechtvaardigheid

@ Tiptoo: Zie wederom mijn eerdere reactie naar u, wederom niets aan toe te voegen...

@ Tennis: Prachtige kritiek, echter moet u nu toch even heel goed op letten omdat u het zelf niet helemaal begrijpt of u zichzelf vergist/overschat mbt uw wettelijke kennis. (Excuses voor de cynische toon maar daar bent u zelf mee begonnen en daar borduur ik graag op voort naar u gezien uw onwetende reactie)

Een OFFICIELE SCHRIFTELIJKE KLACHT indienen is iets heel anders dan een gesprekje op een politiebureau met slachtofferhulp en de dienstdoende agenten of agenten welke hier eventueel schuld aan hebben. De politie wil heel graag een gesprek met u, in de hoop u in de waan te laten dat dit een klachtgesprek was. (wat bij u dus zou lukken en waarna de ombudsman u zou terug verwijzen) Van een dergelijk gesprek weten dan slechts de mensen af die er op dat moment bij zaten. Een officiele klacht indienen bij de politie , wat ALLEEN SCHRIFTELIJK KAN, is wettelijk geregeld en daarvan worden automatisch kopieen gestuurd naar de beleidsfuncties welke zich er meteen in zullen mengen waarna alles in eens mogelijk is. (als mede schadevergoedingen) Tevens hebben alle politieregio's verplicht een klachtenbehandelaar, dit betreft geen politieagent maar een burger (zoals een oud wethouder bv) welke verplicht is onafhankelijk te bemiddelen in een klacht naar de politie.

U kunt wel blijven roepen dat UmBo naar de Ombudsman moet gaan maar deze zal hem/haar terug verwijzen indien hij/zij niet de officiele wegen heeft gevolgd mbt de klachtenprocedure, wat in houdt een schriftelijke brief voorzien van de duidelijke klacht. Dat lijkt me dan ook niet meer dan rechtvaardig!

tennis

@rechtvaardigheid

Wij kunnen ons hier op het forum gelukkig prijzen, om iemand te hebben, die wettelijke kennis heeft.
Hier kan je zelf nog eens nalezen, wat je hebt geschreven.
Voor mij is duidelijk, dat TS niet serieus genomen wordt van de Politie, dus heb ik geattendeerd, om dan naar de Ombudsman te gaan, niet meer en niet minder!
Wat het cynische betreft, heb je bij ieder berichtje, ook naar andere forumleden toe!

rechtvaardigheid

@ Tennis, ik begrijp dat het vervelend is om op deze manier toegesproken te worden. Echter heeft u dat geheel aan uzelf te danken. Ik leg een ieder graag iets uit, en luister ook als mij iets uitgelegd wordt maar ik houd er niet van toegesproken te worden alsof ik het niet begrijp (wat u doet) terwijl ik slechts Umbo het verschil probeer uit te leggen tussen het gevoerde gesprek en een officiele klacht en wat op de waarheid berust is, waarvan akte :)

Overigens biedt u mij nu gezien uw laatste verwijt naar mij wederom de optie om een soortgelijke reactie in uw richting te geven, echter zal ik me hier van weerhouden.

tiptoo

tennis schreef:
Wij kunnen ons hier op het forum gelukkig prijzen, om iemand te hebben, die wettelijke kennis heeft.

Voor mij is duidelijk, dat TS niet serieus genomen wordt van de Politie, dus heb ik geattendeerd, om dan naar de Ombudsman te gaan, niet meer en niet minder!
:mrgreen: precies tennis we zitten in de prijzen met rechtvaardigheid, die heeft echt de juiste oplossing!

@rechtvaardigheid....je kletst uit je nek!!

mje

Ongelezen bericht door mje »

@rechtvaardigheid
Overigens biedt u mij nu gezien uw laatste verwijt naar mij wederom de optie om een soortgelijke reactie in uw richting te geven, echter zal ik me hier van weerhouden.
U bent een wijze man/vrouw.

Gesloten