LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Holland Financials
Holland Financials
Hallo Mensen,
Opletten bij deze instelling.
Zij bellen met het verhaal dat ze bellen uit naam van je kredietverstrekker.
Bij navraag weten ze niet bij wie je een krediet hebt lopen.
Ze proberen een adviseur bij je binnen te krijgen om je lening over te sluiten.
Erg agressief telefoonteam.
Opletten bij deze instelling.
Zij bellen met het verhaal dat ze bellen uit naam van je kredietverstrekker.
Bij navraag weten ze niet bij wie je een krediet hebt lopen.
Ze proberen een adviseur bij je binnen te krijgen om je lening over te sluiten.
Erg agressief telefoonteam.
-
Re: Holland Financials
Ik ben ook telefonisch door ze benaderd aangezien ik ooit ergens heb aangegeven over een lening te beschikken. Door de telefoon inventariseren ze eerst alles. In mijn geval kon de rente lager en stuurden ze een adviseur. Moest toen ook nog eens een uitgebreid profiel of iets dergelijks invullen en toen is mijn lening omgezet van 12.9% naar 6,2% bij de Nederlandse voorschot bank. Alles keurig voor elkaar, betrouwbare en nette adviseur overigens. Ook goede naservice!
-
Enkele weken geleden benaderd per telefoon. Gaf aan geen interesse te hebben. De dame in kwestie gaf aan dat het heel interessant zou zijn voor mij als ik een paar minuutjes wilde luisteren. Ze wisten dat ik een krediet had lopen. Ook de hoogte ervan was hen bekend. Ze vroegen mij naar de rente. Deze kon absoluut omlaag. Hiervoor moest ik wel een paar vragen beantwoorden. Ik gaf aan absoluut geen financiele gegevens te noemen over de telefoon. De telefoniste moest enkele keren overleggen.
Na veel overleg (lees 35 minuten) werd er een afspraak gemaakt. een bevestiging per brief zou worden gestuurd met nog aanvullende info. Deze brief kwam nooit.
Twee dagen voor de afspraak werd ik gebeld met de mededeling dat de afspraak niet door kon gaan om dat ik reeds de laagste rente had. Hoezo? is die de laatste dagen omhoog gegaan dan? Ik gaf aan reeds een minimale rente te betalen.
Het is een heel warrig verhaal aan de telefoon. Het telefoonteam is niet in staat om gerelateerde vragen te beantwoorden en in mijn ogen niet capabel om dit soort verkoop uit te voeren.
Gewoon neerleggen dus wanneer ze bellen.
Na veel overleg (lees 35 minuten) werd er een afspraak gemaakt. een bevestiging per brief zou worden gestuurd met nog aanvullende info. Deze brief kwam nooit.
Twee dagen voor de afspraak werd ik gebeld met de mededeling dat de afspraak niet door kon gaan om dat ik reeds de laagste rente had. Hoezo? is die de laatste dagen omhoog gegaan dan? Ik gaf aan reeds een minimale rente te betalen.
Het is een heel warrig verhaal aan de telefoon. Het telefoonteam is niet in staat om gerelateerde vragen te beantwoorden en in mijn ogen niet capabel om dit soort verkoop uit te voeren.
Gewoon neerleggen dus wanneer ze bellen.
-
Dit soort bedrijven belt vaak gewoon mensen en gissen er naar dat er een krediet loopt. Daarbij is de lage rente bijna altijd een lokrente op een DK, binnen een jaar zal die waarschijnlijk verdubbelen.
Ook zal u een aantal koopsompolissen aangesmeerd krijgen met pakkende namen als "kredietbeschermer" "gemak plan" Gelukkig kunt u deze gewoon mee financieren in uw krediet hoor
Trap er in en u wordt waarschijnlijk een nieuwe klant voor http://www.wnsp.nl
Ook zal u een aantal koopsompolissen aangesmeerd krijgen met pakkende namen als "kredietbeschermer" "gemak plan" Gelukkig kunt u deze gewoon mee financieren in uw krediet hoor
Trap er in en u wordt waarschijnlijk een nieuwe klant voor http://www.wnsp.nl
Laatst gewijzigd door FiscaalJurist op 25 aug 2010 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Lenen komt je altijd duur te staan (letterlijk). Als je het geld niet hebt om een nieuwe auto te kopen dan zou je daar gewoon niet voor moeten lenen.
Ik rijd zelf een auto van 12 jaar oud, niet omdat ik het niet leuk vindt om een nieuwe auto te rijden maar omdat ik weet dat die auto van mij is en niet van de bank en dat rijdt heerlijk.
Bovendien moet je toch verder kijken dan vandaag, als er straks een kinderwens komt zal het financiele plaatje er totaal anders uit gaan zien.
400 euro kinderopvang voor 2 kinderen 3 dagen in de week.
600 euro 2 dagen minder werken.
200 euro extra kosten per maand voor 2 kinderen aan luiers voeding enzovoort.
Zo zie je maar kinderen slaan zomaar een gat van 1000 euro in je budget. En dan heb ik het nog niet over de situatie dat de moeder gewoon wil stoppen met werken. En dan is een dure koopwoning en die mooie auto een blok aan je been.
Het kunnen betalen is dus niet alleen wat je vandaag kan dragen.
Ik rijd zelf een auto van 12 jaar oud, niet omdat ik het niet leuk vindt om een nieuwe auto te rijden maar omdat ik weet dat die auto van mij is en niet van de bank en dat rijdt heerlijk.
Bovendien moet je toch verder kijken dan vandaag, als er straks een kinderwens komt zal het financiele plaatje er totaal anders uit gaan zien.
400 euro kinderopvang voor 2 kinderen 3 dagen in de week.
600 euro 2 dagen minder werken.
200 euro extra kosten per maand voor 2 kinderen aan luiers voeding enzovoort.
Zo zie je maar kinderen slaan zomaar een gat van 1000 euro in je budget. En dan heb ik het nog niet over de situatie dat de moeder gewoon wil stoppen met werken. En dan is een dure koopwoning en die mooie auto een blok aan je been.
Het kunnen betalen is dus niet alleen wat je vandaag kan dragen.
Laatst gewijzigd door evdbeek99 op 26 sep 2010 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Zoals dit artikel beschrijft.FiscaalJurist schreef:Trap er in en u wordt waarschijnlijk een nieuwe klant voor http://www.wnsp.nl
:lolmarieke1989 schreef:nou,....
ik rijd niet alleen een nieuwe citroën c4 picasso, maar woon ook nog een in een koopwoning met mijn vriend!
tsja,.....
de een doe het gewoon beter dan de ander.
Naif............... je doet het niet beter want je heb en lening genomen...........Dus je had de geld niet voor om de auto te betalen...... \
Wie beter doet is degenen die auto kan kopen en niet en lening hiervoor afsluit.
Hallo mensen,
Ik heb even door de berichten gekeken en ik ben nogal verbaasd.
Veel mensen hebben al een oordeel voordat ze werkelijk met Holland Financiels hebben gesproken.
Voor mij is het een hele fijne en behulpzame organisatie geweest.
Ze hebben mijn Doorlopend Krediet, en mijn andere kleine leningen, in een keer afbetaald. Hiervoor heb ik een lening voor terug gekregen. Deze is veel goedkoper, en zal in de toekomst ook goedkoper blijven.
Bovendien vond ik de telefoniste die ik aan de lijn kreeg erg professioneel en vriendelijk.
Holland Financiels heeft voor mij een heleboel beter gemaakt.
Ik heb even door de berichten gekeken en ik ben nogal verbaasd.
Veel mensen hebben al een oordeel voordat ze werkelijk met Holland Financiels hebben gesproken.
Voor mij is het een hele fijne en behulpzame organisatie geweest.
Ze hebben mijn Doorlopend Krediet, en mijn andere kleine leningen, in een keer afbetaald. Hiervoor heb ik een lening voor terug gekregen. Deze is veel goedkoper, en zal in de toekomst ook goedkoper blijven.
Bovendien vond ik de telefoniste die ik aan de lijn kreeg erg professioneel en vriendelijk.
Holland Financiels heeft voor mij een heleboel beter gemaakt.
Wij hebben ook een slechte ervaring
Met name voelen wij ons vals voorgelicht
I.p.v een doorlopend krediet bij een bekende bank( Amro of Rabo werd gesuggereerd ) waarvan we ook een pasje zouden ontvangen blijken wij getekend te hebben voor een doorlopend krediet bij een dubieuze bank t.w de Nederlandse voorschotbank.Een pasje hebben wij nimmer ontvangen.
I.p.v 50 a 60 euro aan aflossing te betalen zoals ons werd voorgespiegeld betalen wij 98 euro aan rente en lossen niks af.
U bent gewaarschuwd!
Met name voelen wij ons vals voorgelicht
I.p.v een doorlopend krediet bij een bekende bank( Amro of Rabo werd gesuggereerd ) waarvan we ook een pasje zouden ontvangen blijken wij getekend te hebben voor een doorlopend krediet bij een dubieuze bank t.w de Nederlandse voorschotbank.Een pasje hebben wij nimmer ontvangen.
I.p.v 50 a 60 euro aan aflossing te betalen zoals ons werd voorgespiegeld betalen wij 98 euro aan rente en lossen niks af.
U bent gewaarschuwd!