LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Website Telfort vaak down

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Frank444

Website Telfort vaak down

Ongelezen bericht door Frank444 »

Ik gebruik regelmatig de websms van Telfort. Maar de website van Telfort is meer down dan up. Ik snap echt niet dat de medewerkers van Telfort hier niets aan doen.

Via de website kan heel veel worden verkocht , maar als dat ding elke keer down is en dan praat ik over 50 procent van de tijd, dan ben je toch wel suf bezig.
Hosting is toch iets wat je minimaal onder controle moet hebben voordat je jezelf een goede telecomprovider mag noemen? Ik voorspel geen gouden toekomst voor Telfort. #sterfhuisoperator

Frank444

Re: Website Telfort vaak down

- Raad van Bestuur gemaild.
- Antwoord gekregen van KPN escalatieteam. Willen mijn abo-nummer.

- Heb gezegd dat ik prepaid heb.
- Willen mijn prepaidnummer.
- Heb gezegd dat hun website het vaak niet doet en inloggen een drama is en dat een nummer niet nodig is.
- Willen toch mijn nummer om de storing te registreren.

- Nummer gegeven en gezegd dat het hun probleem is dat het niet werkt en mij niet uitmaakt. Ik meld alleen maar dat zij omzet mislopen. Hoef geen bloemen voor deze gratis tip.

- Gaan ze me bellen. Toestel staat uit.
- Denken nu dat het nummer is afgesloten en ik mijn abo heb opgezegd. Zien niet het verschil tussen toestel die uitstaat en nummer dat is afgesloten. Storing wordt niet in behandeling genomen. Bovendien heb ik prepaid.

KPN/Telfort denkt dat ze mij blij maken met het oplossen van hun eigen storingen. Maar ik heb geen probleem. Ik wissel binnenkort gewoon. Heb mijn best gedaan om hun duidelijk te maken dat zij veel omzet mislopen.

GodsSon

Ongelezen bericht door GodsSon »

Je voelt jezelf wel verdomd belangrijk...

Frank444

Nee, jij bent belangrijker, want jij bent Gods Son...
Maar ook medewerker van Telfort als ik je gedrag op dit forum analyseer.
Fijn te weten hoe Telfortmedewerkers in het dagelijks leven zijn.

SirPeter

Ongelezen bericht door SirPeter »

De site werkt nu, snel snel inloggen.

pele

Ongelezen bericht door pele »

Ja ja het werkt, maar je factuur bekijken kan nog steeds niet. Krijg een sms waar een flinke rekening opstaat maar inloggen om te kijken hoe het zit, helaas al 2 dagen niet.

suz123

Ongelezen bericht door suz123 »

ik merk alleen maar dat de site onbereikbaar is als er een storing is. Dan duurd het laden eeuwen.. Voor de rest kom ik er nooit. maar wellicht kunnen ze idd capiciteit dan uitbreiden ;)

Gesloten