LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Blackberry bold 9700 via gsmweb besteld

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jeniffertje
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2009 20:01

Blackberry bold 9700 via gsmweb besteld

Ongelezen bericht door jeniffertje »

Goedendag,

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die via gsm.web een bb 9700 hebben besteld, waar duidelijk op de site staat dat deze simlockvrij is , zelfs op de foto was ook geen logo te zien (logisch , lekker misleidend). Als een telefoon simlockvrij is dan snap ik niet waarom ik een telefoon MET TMOBILE logo erop krijg !!!!!!! Heb eerder met ze gebeld daar werd mij verzekerd dat de telefoon simlockvrij is....... Vandaag me telefoon binnen gehad, met logo erop.

Mijn vrienden hebben dit ook besteld bij hun online maar die hebben gewoon een toestel zonder logo gekregen, daarom heb ik de mijne daar ook besteld.......

Wat kan ik hier aan doen !!!!!!!!!!!!

ben zo teleurgesteld, wil helemaal geen telefoon met logooooooooooooooo !

wie o wie maakt dit ook mee !

bubii
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 dec 2009 22:52

Re: Blackberry bold 9700 via gsmweb besteld

Ongelezen bericht door bubii »

beste jennifer,

ik heb ook voorige week bleckberry besteld bij hun maar na veel lezen over dit bedrijf heb ik telefoon vandaag geweigerd aan de deur en direct naar hun teruggestuurd.

ik zeg je een duidelijke ding doe geen zaken met hun want zij maken de telefoons in india en of nemen ze gebruikte toestel daar en dan verkopen ze hier met laagste tarieven, wanneer de toestel eenmaal kapot gaat vragen ze je reparatie kosten die kunnen oplopen tot honderden euros, daar maaken ze winst en je ziet zonder goede telefoon, ik heb mijn verlening en nieuwe telefoon bij T-Mobile geregeld en daar wacht ik orginele telefoon met nederlandse licentie, als je je telefoon nalaat zoeken is je telefoon 2e hands 100%%%%.

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: Blackberry bold 9700 via gsmweb besteld

Ongelezen bericht door wolk4life »

contact met ze opnemen. en t pprobleem uitleggen. je heb ook nog t recht om 7 dagen niet goed regel.

mukkiefuk
Berichten: 236
Lid geworden op: 24 okt 2005 15:11

Re: Blackberry bold 9700 via gsmweb besteld

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

bubii schreef:
ik zeg je een duidelijke ding doe geen zaken met hun want zij maken de telefoons in india en of nemen ze gebruikte toestel daar en dan verkopen ze hier met laagste tarieven, wanneer de toestel eenmaal kapot gaat vragen ze je reparatie kosten die kunnen oplopen tot honderden euros, daar maaken ze winst en je ziet zonder goede telefoon, ik heb mijn verlening en nieuwe telefoon bij T-Mobile geregeld en daar wacht ik orginele telefoon met nederlandse licentie, als je je telefoon nalaat zoeken is je telefoon 2e hands 100%%%%.

??? Ja.. GSMweb heeft een eigenfabriek in India waar ze blackberries maken? Wat een kolder. Blackberry zal vast in India of China geproduceerd worden. Succes met het zoeken van electronica die daar niet vandaan komt. Het bedrijf achter Blackberry is Canadees.
Overigens heb je gewoon garantie op een Blackberry in Nederland. Ongeacht waar deze vandaan komt.
Dat jij gewoon niet kon wachten op je GSM en nu voor 2 abo's moet betalen is nog geen reden om deze onzin te plaatsen.

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: Blackberry bold 9700 via gsmweb besteld

Ongelezen bericht door wolk4life »

ik dacht dat hij geen berichten meer ging plaatsen op t forum....

de slimmerd die nu met 2 abbonnementen zit en daarom nog meer onzin uit gaat zitten kramen... :lol:

VincentVega
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 aug 2010 13:02

Re: Blackberry bold 9700 via gsmweb besteld

Ongelezen bericht door VincentVega »

Ik lees op deze site over de Blackberry Bold http://www.kpn.com/mobiel/alle-telefoon ... sku=958962 dat er wel gps in zit maar ik kan niet zo snel vinden wat voor navigatiesoftware er bij zit. Weet iemand dat? Want ik wil nu ook een blackberry toestel gaan nemen. Iedereen is er zo over te spreken. En hoe zijn de ervaringen in combo met KPN? Zit daar nu bij en ik heb geen zin om over te stappen ofzo. Alvast bedankt!

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Blackberry bold 9700 via gsmweb besteld

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

bubii schreef:beste jennifer,

ik heb ook voorige week bleckberry besteld bij hun maar na veel lezen over dit bedrijf heb ik telefoon vandaag geweigerd aan de deur en direct naar hun teruggestuurd.

ik zeg je een duidelijke ding doe geen zaken met hun want zij maken de telefoons in india en of nemen ze gebruikte toestel daar en dan verkopen ze hier met laagste tarieven, wanneer de toestel eenmaal kapot gaat vragen ze je reparatie kosten die kunnen oplopen tot honderden euros, daar maaken ze winst en je ziet zonder goede telefoon, ik heb mijn verlening en nieuwe telefoon bij T-Mobile geregeld en daar wacht ik orginele telefoon met nederlandse licentie, als je je telefoon nalaat zoeken is je telefoon 2e hands 100%%%%.
Gsmweb stuurt de toestellen naar hetzelfde reparatiebedrijf als t-mobile, vodafone, the phone house, gsm.nl en bijna alle andere telecombedrijven.
Praat dus geen onzin als je niet weet waar je het over hebt.

Wat betreft het toestel dat simlock vrij is met een t-mobile logo.
Het kan zijn dat ze een bepaald aantal toestellen hebben ingekocht bij t-mobile met lock.
Dan komt het voor dat ze als een soort van cadeau zeg maar een aantal toestellen krijgen die lockvrij zijn tegen een gereduceerde inkoopprijs.
Je toestel is dus wel lockvrij maar heeft waarschijnlijk wel de software van t-mobile erop staan

Gesloten