LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Happy Hour actie van Comedy Collection

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
jojogirl21
Berichten: 91
Lid geworden op: 01 mei 2010 20:53

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door jojogirl21 »

Ook ik heb na meerdere mails te hebben gestuurd en geen reactie maar eens gebeld. Ze heeft alle gegevens genoteerd en beloofd dat ik binnenkort bericht krijg. Ik moet het nog zien... We wachten maar weer af... :x

Diederich
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 feb 2010 15:11

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door Diederich »

Ben benieuwd - ik heb naar aanleiding van mijn telefoontje + mail van 21 mei nog niets gehoord.

D.

jojogirl21
Berichten: 91
Lid geworden op: 01 mei 2010 20:53

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door jojogirl21 »

Wel, heb wel een reactie gehad via de mail, dat vond ik al heel wat. Ze vroegen mij mijn nummer te mailen zodat de afdeling logistiek contact met mij kon opnemen om alles af te handelen, dus ik mijn nummer gemaild, maar vervolgens, anderhalve week later, geen enkel telefoontje ontvangen (en geen dvd uiteraard)...
Dus maar weer eens gemaild...
*ZUCHT*

firoec
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 dec 2008 22:35

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door firoec »

Diederich schreef:Misschien is dit nog een andere manier:
De domeinnaam comedycollection.nl is geregistreerd door het bedrijf Kega in Sassenheim. Het adres is:
Wattstraat 3
2171TP SASSENHEIM
Telefoonnummer: 0252-750275, mail [email protected]

De slogan op de site is: acties die leiden tot transacties.
Zou mooi zijn als er een keer een reactie kwam ....
:evil:

Divo66
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 feb 2010 21:22

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door Divo66 »

GOED NIEUWS!

ik heb deze week mijn dvd's eindelijk thuisgekregen!

Blijkbaar werkt het mailadres niet ( :roll: dat hadden we dus met z'n allen al wel door)

Je moet mailen naar: [email protected].
Daar doe je je verhaal, je geeft er nogmaals de codes in en de gewenste dvd(s)
(Misschien is het handig om de bevestigingsmail die je van hen kreeg als je de codes hebt doorgegeven, als bewijs in bijlage te doen)

Ik heb dit mailadres gekregen door eerst mijn beklag te doen op http://www.klantenbedrog.be, daar hebben ze mij aangeraden om een klacht in te dienen bij het ECC (http://www.eccbelgie.be/oplossen-van-gr ... 5201.htm#2)
Dit heb ik toen gedaan, met als resultaat dat zij warner bros rechtstreeks gecontacteerd hebben en hen op hun plichten gewezen hebben. Warner Bros heeft dan het correcte mailadres gegeven, met hun excuses dat het mailadres op de website niet werkte...

Als ik jullie was mailde ik eerst al eens zelf gewoon naar bovenstaand mailadres van Warner Bros, als je dan nog geen gehoor krijgt kunnen jullie eventueel met z'n allen klacht neerleggen bij het ECC?

Alvast veel succes!!

Groeten,
Diane

Diederich
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 feb 2010 15:11

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door Diederich »

Nou dit lijkt me een top-tip. Ik ga het vandaag proberen en zal het resultaat hier melden!

Diederich

Divo66
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 feb 2010 21:22

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door Divo66 »

Succes!!
:D

Diederich
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 feb 2010 15:11

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door Diederich »

Jaaaaaa! Ze zijn binnen! :D :D :D
Het verhaal van Divo66 klopt helemaal.

Op 3 augustus heb ik het verhaal gedaan bij WarnerBros, per e-mail aan [email protected]
Op 11 augustus antwoord: excuses, ze hadden de DVD's al besteld en ik mocht een extra DVD uitzoeken.... en vandaag (17-8) lagen ze in de bus!
Zo kan het dus óók.... !! Hulde aan Ivana Tunjic van Warner Home Video Benelux.

Dus voor iedereen die nog met smart zit te wachten op zijn Happy Hour DVD - of wie de moed al had opgegeven: lees het verhaal van Divo66 hierboven en je weet wat je moet doen!!!

Diederich

Divo66
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 feb 2010 21:22

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door Divo66 »

Tof!
Leuk geholpen te kunnen hebben :D
Veel plezier ermee!

Miechiel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mar 2010 22:34

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door Miechiel »

De Happy Hour actie is weer begonnen.
Ik dacht eerst nog met de oude actie van vorig jaar te maken te hebben,
maar de data van begin en eind zijn 15 september 2010 t/m 31 december 2010.

Ik heb ze bij de mediamarkt gehaald, maar deze keer moest ik een bon laten maken
waarbij ik dus direct de 2 dvds meekreeg.
Geen codes meer dus die je moet mailen.

Hebben ze toch nog iets geleerd van de actie vorig jaar en nu heb je
ook niet te maken met een limiet van 3 dvds die je kan aanvragen.

Doe er je voordeel mee, en ik neem aan dat deze actie ook voor de andere
dvd-zaken geldt en niet alleen voor de mediamarkt.

Wicker
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 okt 2010 13:15

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door Wicker »

Ik lees hier alle berichten en zie dat veel mensen de dupe zijn van de happy hour actie, ikzelf heb vorig jaar november 2 dvd's besteld bij hun tijdens de actie. Ik heb tot op heden niets ontvangen en verder ook er niet meer aan gedacht totdat ik vandaag het laatste deel van Allo Allo heb ontvangen en weer de actie zag staan op het hoesje. Ik heb contact opgenomen met 4netecommerce die zeggen dan heel leu de dvd's zijn niet meer op voorraad en u bent erg laat met bellen.
Daar moet je het dan mee doen ze kunnen niets doen.

Daarna contact gezocht met Kega en deze gaan het uitzoeken en vertellen dat ze contact terug gaan opnemen dus even afwachten.

Zodra ik van kega iets heb gehoord laat ik het hier zeker even weten

Divo66
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 feb 2010 21:22

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door Divo66 »

als je de richtlijnen van mijn bericht van 2 augustus volgt heb je gegarandeerd succes!

groetjes,

Diane

Wicker
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 okt 2010 13:15

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door Wicker »

Hallo Diana

Thnx voor de tip maar ik heb contact gehad met kega en deze hebben mij teruggebeld op vrijdag, ik stond hiervan te kijken daar ik het erg snel vond na mijn telefoontje van woensdag. De dame aan de telefoon zou het verder regelen ik krijg nu mijn dvd's alsnog op gestuurd vertelde deze mij, ik krijg zelfs van hun een dvd extra omdat ik zolang heb moeten wachten.Kega zou nu de dvd's bestellen en dan doorsturen naar mijn adres. Afwachten maar ik zou ze volgende week vrijdag moeten ontvangen.

Heb bericht gehad dat de dvds worden geleverd en geloof het of niet ik heb ze na een jaar ontvangen!!!!!!

gr Chris

Quincy2501
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2011 08:11

Re: Happy Hour actie van Comedy Collection

Ongelezen bericht door Quincy2501 »

Hallo,
Ik heb onlangs op www.mijnvoetbalshop.nl een tenue van het Nederlands elftal besteld. Dit wordt zoals op de website staat aangegeven geleverd door 4net e-commerse. Deze is per 5 april 2011 failliet verklaard.. Er wordt dus niks meer geleverd en je kan je vordering indienen bij Boers Advocaten op mail adres [email protected] doe wel je bevestiging van je mail erbij.

LET OP: Op www.mijnvoetbalshop.nl kan je nog steeds bestellen en betalen via ideal.. Dit is pure diefstal.. Hiermee kan de curator zijn kosten afdekken en het reeds bestelde en betaalde kan hij later nog een keer verkopen via de veiling.. SCHANDE!!!

BESTEL DUS NIKS MEER..

Gesloten