LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile onzorgvuldig gehandeld bij BKR registratie
Re: T-Mobile onzorgvuldig gehandeld bij BKR registratie
@arthur
Het komt over alsof de poll/vraagsteller inderdaad op meer advies hoopt.
Laat onverlet dat ik kan en mag uitspreken dat een telefoonbedrijf als T-Mobile zich meer om de klant kunnen bekommeren, en niet de juridische kantjes ervanaf lopen. Telecommunicatie is net als eten&drinken een primaire levensbehoefte, en de supermarkt in mijn wijk heeft met minder winstmarge meer klantgerichtheid, dan zo'n belbundelboef.
T-Mobile richt zich met reclame agressief op jongeren, dus ook studenten, en als dan zo'n eerstejaarsstudentje een foutje maakt tijdens zijn ongroeningsperiode (2 maandjes geen abo betaald), hoeven ze er niet gelijk met een BKR-wals overheen. Vind ik.
Dusus
Het komt over alsof de poll/vraagsteller inderdaad op meer advies hoopt.
Laat onverlet dat ik kan en mag uitspreken dat een telefoonbedrijf als T-Mobile zich meer om de klant kunnen bekommeren, en niet de juridische kantjes ervanaf lopen. Telecommunicatie is net als eten&drinken een primaire levensbehoefte, en de supermarkt in mijn wijk heeft met minder winstmarge meer klantgerichtheid, dan zo'n belbundelboef.
T-Mobile richt zich met reclame agressief op jongeren, dus ook studenten, en als dan zo'n eerstejaarsstudentje een foutje maakt tijdens zijn ongroeningsperiode (2 maandjes geen abo betaald), hoeven ze er niet gelijk met een BKR-wals overheen. Vind ik.
Dusus
Re: T-Mobile onzorgvuldig gehandeld bij BKR registratie
@Dusus. Ben het met je laatste post eens. Ik vind het ook erg jammer dat deze bedrijven precies de grens op zoeken van het toelaatbare.
En als ze er zelf overheen gaan wat op verschillende fora te lezen is. Dan zijn er voor hun eigenlijk weinig risico's om aangepakt te kunnen worden. In het ergste geval moeten ze is wat terugbetalen en zal iemand na veel werk een claim indienen.
Maar inderdaad. Ook de winstmarges zijn denk ik vrij goed te noemen, waarom de service zo slecht is... is puur omdat de consumenten blijkbaar toch wel komen? Anders weet ik het ook niet.
Eigenlijk zou er iets van een landelijk Register moeten zijn met terechte consumentenproblemen die veroorzaakt zijn door betreffende bedrijven. Dan is het voor de consument duidelijk met wat voor een bedrijf deze in zee gaat (kan je bijvoorbeeld vergelijken hoeveel onterechte incasso's er per jaar plaatsvinden of verkeerde afsluitingen etc.).
Nu zijn de in dit geval telecombedrijven oppermachtig.
Ik heb overigens vorig jaar bij T-mobile aangestuurd op contractbreuk. Op zich een mooi en helder verhaal. Zelf buiten hun eigen winkel had je slecht bereik.
Ook met een goed gevoel weg daar. Toch een leuke telefoon aan overgehouden.
En als ze er zelf overheen gaan wat op verschillende fora te lezen is. Dan zijn er voor hun eigenlijk weinig risico's om aangepakt te kunnen worden. In het ergste geval moeten ze is wat terugbetalen en zal iemand na veel werk een claim indienen.
Maar inderdaad. Ook de winstmarges zijn denk ik vrij goed te noemen, waarom de service zo slecht is... is puur omdat de consumenten blijkbaar toch wel komen? Anders weet ik het ook niet.
Eigenlijk zou er iets van een landelijk Register moeten zijn met terechte consumentenproblemen die veroorzaakt zijn door betreffende bedrijven. Dan is het voor de consument duidelijk met wat voor een bedrijf deze in zee gaat (kan je bijvoorbeeld vergelijken hoeveel onterechte incasso's er per jaar plaatsvinden of verkeerde afsluitingen etc.).
Nu zijn de in dit geval telecombedrijven oppermachtig.
Ik heb overigens vorig jaar bij T-mobile aangestuurd op contractbreuk. Op zich een mooi en helder verhaal. Zelf buiten hun eigen winkel had je slecht bereik.
Ook met een goed gevoel weg daar. Toch een leuke telefoon aan overgehouden.
Re: T-Mobile onzorgvuldig gehandeld bij BKR registratie
@arthuro
Bij de supermarkt besteed je per maand meer dan bij de telefoonmaatschappij, en daar behandelen ze me als klant, zonder de mogelijkheid te hebben BKR registraties te doen.
T-Mobile heeft zo te lezen misbruik gemaakt van hun BKR recht.
En bij zo'n operator moet je als consument niet zijn.
Dusus
Bij de supermarkt besteed je per maand meer dan bij de telefoonmaatschappij, en daar behandelen ze me als klant, zonder de mogelijkheid te hebben BKR registraties te doen.
T-Mobile heeft zo te lezen misbruik gemaakt van hun BKR recht.
En bij zo'n operator moet je als consument niet zijn.
Dusus
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 24 jul 2010 08:31
Re: T-Mobile onzorgvuldig gehandeld bij BKR registratie
Punt is niet wat je als klant bent, en hoe je wordt behandeld, maar of het redelijk / menselijk is dat telefoonbedrijven zoals T-Mobile gebruik kunnen maken van het machtsmiddel BKR registratie, als er sprake is van een minimale betaalachterstand. In tegenstelling tot andere sectoren (die pas bij een hoofdschuld van 250 euro mogen registreren) hebben zij geen minimum.
Er zijn vele voorbeelden van mensen die de factuur hebben gemist, en na 2 maanden al de A van Achterstand aan hun broek hebben hangen. Ben je verhuisd, zoals veel jongeren doen, dat zit je 10% van je resterende leven vast aan een code 2 schandpaal.
Er zijn vele voorbeelden van mensen die de factuur hebben gemist, en na 2 maanden al de A van Achterstand aan hun broek hebben hangen. Ben je verhuisd, zoals veel jongeren doen, dat zit je 10% van je resterende leven vast aan een code 2 schandpaal.
Re: T-Mobile onzorgvuldig gehandeld bij BKR registratie
@T-Mobile opzeggen
Hoe is de stand van zaken? Heeft die BKR wat van zich laten horen?
Hoe is de stand van zaken? Heeft die BKR wat van zich laten horen?
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 24 jul 2010 08:31
Re: T-Mobile onzorgvuldig gehandeld bij BKR registratie
officieel nog niet, maar de BKR code is ineens weg
Ik ga de zaak na antwoord van het BKR bestuur toch aanhangig maken bij de Geschillen commissie, want T-Mobile blijft smoezen en ontwijken. Ze kunnen niets hard maken en bluffen gewoon omdat ze weten dat de meeste mensen geen zin hebben in sores.
Ik ga de zaak na antwoord van het BKR bestuur toch aanhangig maken bij de Geschillen commissie, want T-Mobile blijft smoezen en ontwijken. Ze kunnen niets hard maken en bluffen gewoon omdat ze weten dat de meeste mensen geen zin hebben in sores.
-
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 24 mar 2010 23:22
Re: T-Mobile onzorgvuldig gehandeld bij BKR registratie
Misschien een vreemde vraag, maar waarom ga je nu pas tegen je BKR-registratie in beroep?? Het is inmiddels 5 jaar later en volgens mij verloopt je registratie dit jaar toch al? Waarom heb je niet direct in 2005 beroep aangetekend?
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 24 jul 2010 08:31
Re: T-Mobile onzorgvuldig gehandeld bij BKR registratie
@ Simpeltoch
simpel antwoord: T-Mobile heeft dat allemaal heimelijk gedaan. Nooit mij gemeld, dus ik kwam er ineens achter toen ik januari jl. een appartement wilde kopen, en de hypotheek werd afgewezen. Toen heb ik via BKR gehoord dat T-Mobile een kode 2 had geplaatst van incasso en contractontbinding (dat laatste heeft T-Mobile zelf gedaan, 3 maanden nadat ik het contract had afgesloten !!), en dat die kode in 2005 was geplaatst.
Ik heb in 2004 wel op een avond (2,5 maand na afsluiten contract) gemerkt dat de telefoon het niet meer deed, maar ja. was druk met nieuwe studie, meiden, nieuwe kamer, enzovoort. En ik had nog een telefoon van mijn pa. En meeste gekke: toen ik uiteindelijk naar T-Mobile shop ging, kreeg ik een nieuwe SIM, met een nieuw nummer, en ook toen hebben ze niets gezegd van die BKR kode. Die SIM heb ik nogsteeds, overigens zonder gedoe.
simpel antwoord: T-Mobile heeft dat allemaal heimelijk gedaan. Nooit mij gemeld, dus ik kwam er ineens achter toen ik januari jl. een appartement wilde kopen, en de hypotheek werd afgewezen. Toen heb ik via BKR gehoord dat T-Mobile een kode 2 had geplaatst van incasso en contractontbinding (dat laatste heeft T-Mobile zelf gedaan, 3 maanden nadat ik het contract had afgesloten !!), en dat die kode in 2005 was geplaatst.
Ik heb in 2004 wel op een avond (2,5 maand na afsluiten contract) gemerkt dat de telefoon het niet meer deed, maar ja. was druk met nieuwe studie, meiden, nieuwe kamer, enzovoort. En ik had nog een telefoon van mijn pa. En meeste gekke: toen ik uiteindelijk naar T-Mobile shop ging, kreeg ik een nieuwe SIM, met een nieuw nummer, en ook toen hebben ze niets gezegd van die BKR kode. Die SIM heb ik nogsteeds, overigens zonder gedoe.
-
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 24 mar 2010 23:22
Re: T-Mobile onzorgvuldig gehandeld bij BKR registratie
Duidelijk.T-Mobile_opzeggen schreef:@ Simpeltoch
simpel antwoord: T-Mobile heeft dat allemaal heimelijk gedaan. Nooit mij gemeld, dus ik kwam er ineens achter toen ik januari jl. een appartement wilde kopen, en de hypotheek werd afgewezen. Toen heb ik via BKR gehoord dat T-Mobile een kode 2 had geplaatst van incasso en contractontbinding (dat laatste heeft T-Mobile zelf gedaan, 3 maanden nadat ik het contract had afgesloten !!), en dat die kode in 2005 was geplaatst.
Ik heb in 2004 wel op een avond (2,5 maand na afsluiten contract) gemerkt dat de telefoon het niet meer deed, maar ja. was druk met nieuwe studie, meiden, nieuwe kamer, enzovoort. En ik had nog een telefoon van mijn pa. En meeste gekke: toen ik uiteindelijk naar T-Mobile shop ging, kreeg ik een nieuwe SIM, met een nieuw nummer, en ook toen hebben ze niets gezegd van die BKR kode. Die SIM heb ik nogsteeds, overigens zonder gedoe.
Ik heb zojuist wat meer gelezen over een BKR-registratie en het is inderdaad belachelijk dat ze daar geen minimum voor hanteren. Zoals ook in uw geval te zien is, kan het grote invloed hebben op iemands leven en het is te gek voor woorden dat een telecom maatschappij voor een paar tientjes zo'n middel kan inzetten.
En dan ook nog eens wel gewoon een nieuw nummer afsluiten... Het opleggen gaat ze schijnbaar makkelijker af dan het controleren. Prutsers...
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 24 jul 2010 08:31
Re: T-Mobile onzorgvuldig gehandeld bij BKR registratie
@ simpeltoch
Gekke is dat ze dat minimum wel voor kredieten doen, onder de 250 euro mag je geen registratie doen. De rechter heeft T-Mobile al verboden om alle resterende maanden te incasseren als ze het contract eenzijdig verbreken. Nou... wordt tijd dat ze die telefoonzuigers ook aan een BKR ondergrens gaan binden.
Gekke is dat ze dat minimum wel voor kredieten doen, onder de 250 euro mag je geen registratie doen. De rechter heeft T-Mobile al verboden om alle resterende maanden te incasseren als ze het contract eenzijdig verbreken. Nou... wordt tijd dat ze die telefoonzuigers ook aan een BKR ondergrens gaan binden.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 17 aug 2010 18:43
Re: T-Mobile onzorgvuldig gehandeld bij BKR registratie
Ik heb al die verhalen eens zitten lezen. Hels karwei dat wel.
Maar je had dus 2,5 maand een abonnement en toen in ene deed je tel het niet meer. Dan ga je toch mailen/schrijven met ze of zie ik dat verkeerd. Het is een lam excuus dat je te druk was met al die andere dingen.
Ik zit al jaren bij T-mobile en heb nog nooit problemen met ze gehad. Ik betaal automatisch en krijg elke maand een sms dat mijn factuur online staat. Ik log in en kijk wie of wat ik gebeld/gesmst heb. Je moet het altijd even controleren.
Als je zo laks met je hypotheek bent als met je telefoonrekening, dan kan je binnenkort je huis weer verkopen. De bank is al helemaal niet zo makkelijk in die gevallen.
Maar je had dus 2,5 maand een abonnement en toen in ene deed je tel het niet meer. Dan ga je toch mailen/schrijven met ze of zie ik dat verkeerd. Het is een lam excuus dat je te druk was met al die andere dingen.
Ik zit al jaren bij T-mobile en heb nog nooit problemen met ze gehad. Ik betaal automatisch en krijg elke maand een sms dat mijn factuur online staat. Ik log in en kijk wie of wat ik gebeld/gesmst heb. Je moet het altijd even controleren.
Als je zo laks met je hypotheek bent als met je telefoonrekening, dan kan je binnenkort je huis weer verkopen. De bank is al helemaal niet zo makkelijk in die gevallen.
Re: T-Mobile onzorgvuldig gehandeld bij BKR registratie
@Teigetje78: ga naar je prachtige werkplek bij T-Mobile terug. En wees niet zo dom om een account aan te maken op vandaag... val je gelijk door de mand.
Je moet niet oordelen voor je iemand goed kent of goed weet waarover het gaat. Je kent helemaal de omstandigheden van deze man niet, laat staan dat je verstand hebt van procedures. Dus ga gauw terug naar sprookjesland!
Je moet niet oordelen voor je iemand goed kent of goed weet waarover het gaat. Je kent helemaal de omstandigheden van deze man niet, laat staan dat je verstand hebt van procedures. Dus ga gauw terug naar sprookjesland!
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 05 mei 2010 07:47
Re: T-Mobile onzorgvuldig gehandeld bij BKR registratie
mensen! mensen!
ff rustig aan, plz.
Dit forum is om elkaar op de hoogte te houden van zaken die misgaan bij telefonie, hoe je daarmee om moet gaan, en hoe je dat hebt opgelost, resp. kan oplossen.
Het lijkt me niet de bedoeling dat we hier iemand de les gaan lezen (wie zonder zonde is werpe de eerste steen!) laat staan dat we hier versluierd reclame gaan maken hoe we het beste T-Mobile van dienst kunnen zijn. Leveranciers hebben hun eigen forum.
ff rustig aan, plz.
Dit forum is om elkaar op de hoogte te houden van zaken die misgaan bij telefonie, hoe je daarmee om moet gaan, en hoe je dat hebt opgelost, resp. kan oplossen.
Het lijkt me niet de bedoeling dat we hier iemand de les gaan lezen (wie zonder zonde is werpe de eerste steen!) laat staan dat we hier versluierd reclame gaan maken hoe we het beste T-Mobile van dienst kunnen zijn. Leveranciers hebben hun eigen forum.
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 24 jul 2010 08:31
Re: T-Mobile onzorgvuldig gehandeld bij BKR registratie
@ neder-belg
Dusus heeft wel gelijk. Het verhaal van "teigetje-Mobile" verschilt wezenlijk van de alledaagse "Henks" en "Ingrids", die zulke fouten maken. Die snappen al die kleine lettertjes niet, zijn telkens de klos, en voelen zich door die grote bedrijven uitgezogen. Henk en Ingrid vergeten wel eens wat, betalen een rekening wel eens te laat, en ze weten niet eens wat BKR is, en dus krijgen ze geen startershypotheek. Daarom zijn ze ook boos. En laten zich hier horen.
En ja, je hebt van de voorbeeldige stellen, je kent ze wel van de media: die brave boekhouder Johannes en toegewijde schooljuf Mirjam, met een standaard 3-ton doorzonhoekwoninkje aan het eind van een schoon straatje in een forensendorpje, met de vuilcontainers netjes naast elkaar, en de beide auto's precies in het parkeervak voor de deur. Zulke mensen hebben op ons belastinggeld gestudeerd, doen alles weloverwogen, krijgen hun dubbele salaris automatisch, betalen hun rekeningen automatisch, hebben een i-phone van de zaak, gaan op dinsdagavond sportief hardlopen en op donderdagavond naar de fitness. Op tijd naar bed, want 's morgens weer vroeg in streepjespak naar het werk om daar met andermans geld te spelen.
Sorry, teigetje, maar wij gewone mensen maken nu eenmaal fouten. Het zou daarom fair zijn als T-Mobile zich menselijk opstelt, en niet als blind gestuurde secondenteller met geautomatiseerd krediet management proces om de forward flow te verkopen, om daarmee de financiële resultaten voor de aandeelhouders op te krikken.
Dusus heeft wel gelijk. Het verhaal van "teigetje-Mobile" verschilt wezenlijk van de alledaagse "Henks" en "Ingrids", die zulke fouten maken. Die snappen al die kleine lettertjes niet, zijn telkens de klos, en voelen zich door die grote bedrijven uitgezogen. Henk en Ingrid vergeten wel eens wat, betalen een rekening wel eens te laat, en ze weten niet eens wat BKR is, en dus krijgen ze geen startershypotheek. Daarom zijn ze ook boos. En laten zich hier horen.
En ja, je hebt van de voorbeeldige stellen, je kent ze wel van de media: die brave boekhouder Johannes en toegewijde schooljuf Mirjam, met een standaard 3-ton doorzonhoekwoninkje aan het eind van een schoon straatje in een forensendorpje, met de vuilcontainers netjes naast elkaar, en de beide auto's precies in het parkeervak voor de deur. Zulke mensen hebben op ons belastinggeld gestudeerd, doen alles weloverwogen, krijgen hun dubbele salaris automatisch, betalen hun rekeningen automatisch, hebben een i-phone van de zaak, gaan op dinsdagavond sportief hardlopen en op donderdagavond naar de fitness. Op tijd naar bed, want 's morgens weer vroeg in streepjespak naar het werk om daar met andermans geld te spelen.
Sorry, teigetje, maar wij gewone mensen maken nu eenmaal fouten. Het zou daarom fair zijn als T-Mobile zich menselijk opstelt, en niet als blind gestuurde secondenteller met geautomatiseerd krediet management proces om de forward flow te verkopen, om daarmee de financiële resultaten voor de aandeelhouders op te krikken.
Re: T-Mobile onzorgvuldig gehandeld bij BKR registratie
@ t-mobile opzeggen
Hoe is het nu afgelopen met die BKR en je hypotheek?
Hoe is het nu afgelopen met die BKR en je hypotheek?
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 24 jul 2010 08:31
Re: T-Mobile onzorgvuldig gehandeld bij BKR registratie
@ dusus:
Mijn BKR kode is weggehaald nadat ik de klacht over T-Mobile aan BKR had weggestuurd. Dus ik kan weer een hypotheek aanvragen. Alleen is dat mooie goedkope huisje weg, want daar was ik door alle maandenlang gedoe met T-Mobile te laat voor. Ik kreeg geen NHG hypotheek met die BKR A2.
Nou wacht ik nog op de officiële reactie van het BKR bestuur op mijn klacht, want uit alle reacties op dit forum heb ik geconcludeerd dat T-Mobile jarenlang maar wat heeft aangerommeld met de BKR-registraties, en zeker niet de officiële procedure heeft gevolgd, zoals staat in: http://www.bkr.nl%2Fwrite%2FBestanden%2FBKR_Algemeen_Reglement_2010_def_20091223_excl._tarieven_voor_publicatie_bkr.nl.pdf
Aan het bestuur van de BKR
d.t.k.v. directeur P.vandenBosch [at] bkr.nl
LS
Ik kreeg wel een status-telefoontje, maar verder heb ik NIETS ontvangen.
Wanneer en hoe wordt mijn verzoek aan het BKR bestuur voorgelegd?
Nogsteeds zijn veel jongeren opgezadeld met een A2 code van T-Mobile, waarvan ze niets weten/wisten, en waar ze met T-Mobile niet over kunnen overleggen omdat die geen onderbouwing of toelichting wil geven, en geen mondeling contact wenst aan te gaan. Het blijkt in alle door mij gelezen gevallen te gaan om zaken waar T-mobile bij de registratie is afweken van de BKR-regels.
Uit berichten op fora blijkt dat uw deelnemer T-Mobile in het verleden veel (en naar uit jurisprudentie blijkt: http://jure.nl/bd4035 en http://jure.nl/bk9662 ten onrechte) gebruik heeft gemaakt van de 'wanprestatie' clausule in het contract om daarmee bij ook maar een kleine betaalachterstand (beneden de 100 euro) aan abonnementskosten direct het contract te ontbinden, de vordering te verkopen, een incasso bureau de resterende contractmaanden te laten incasseren (waardoor de vordering oploopt tot bijna 1000 euro), EN als extra straf de BKR A2 code te registreren. De rechtbank merkt daarbij op dat een 2 jaars contract ongewenst is, en dat T-Mobile geen geld mag incasseren als ze geen dienst levert.
Ik heb een half jaar onrust en ellende gehad omdat T-mobile me met kluitje in het riet stuurde, omdat ik van alles heb moeten navragen en uitzoeken, en omdat ik een mooi en voordelig appartement niet kunnen kopen (omdat T-mobile weigerde met me te praten). Nou. dan wil ik ook van uw bestuur weten wat U van het gedrag van uw deelnemer vindt.
Uw BRIEF zie ik graag tegemoet,
met vriendelijke groet,
Mijn BKR kode is weggehaald nadat ik de klacht over T-Mobile aan BKR had weggestuurd. Dus ik kan weer een hypotheek aanvragen. Alleen is dat mooie goedkope huisje weg, want daar was ik door alle maandenlang gedoe met T-Mobile te laat voor. Ik kreeg geen NHG hypotheek met die BKR A2.
Nou wacht ik nog op de officiële reactie van het BKR bestuur op mijn klacht, want uit alle reacties op dit forum heb ik geconcludeerd dat T-Mobile jarenlang maar wat heeft aangerommeld met de BKR-registraties, en zeker niet de officiële procedure heeft gevolgd, zoals staat in: http://www.bkr.nl%2Fwrite%2FBestanden%2FBKR_Algemeen_Reglement_2010_def_20091223_excl._tarieven_voor_publicatie_bkr.nl.pdf
Aan het bestuur van de BKR
d.t.k.v. directeur P.vandenBosch [at] bkr.nl
LS
Ik kreeg wel een status-telefoontje, maar verder heb ik NIETS ontvangen.
Wanneer en hoe wordt mijn verzoek aan het BKR bestuur voorgelegd?
Nogsteeds zijn veel jongeren opgezadeld met een A2 code van T-Mobile, waarvan ze niets weten/wisten, en waar ze met T-Mobile niet over kunnen overleggen omdat die geen onderbouwing of toelichting wil geven, en geen mondeling contact wenst aan te gaan. Het blijkt in alle door mij gelezen gevallen te gaan om zaken waar T-mobile bij de registratie is afweken van de BKR-regels.
Uit berichten op fora blijkt dat uw deelnemer T-Mobile in het verleden veel (en naar uit jurisprudentie blijkt: http://jure.nl/bd4035 en http://jure.nl/bk9662 ten onrechte) gebruik heeft gemaakt van de 'wanprestatie' clausule in het contract om daarmee bij ook maar een kleine betaalachterstand (beneden de 100 euro) aan abonnementskosten direct het contract te ontbinden, de vordering te verkopen, een incasso bureau de resterende contractmaanden te laten incasseren (waardoor de vordering oploopt tot bijna 1000 euro), EN als extra straf de BKR A2 code te registreren. De rechtbank merkt daarbij op dat een 2 jaars contract ongewenst is, en dat T-Mobile geen geld mag incasseren als ze geen dienst levert.
Ik heb een half jaar onrust en ellende gehad omdat T-mobile me met kluitje in het riet stuurde, omdat ik van alles heb moeten navragen en uitzoeken, en omdat ik een mooi en voordelig appartement niet kunnen kopen (omdat T-mobile weigerde met me te praten). Nou. dan wil ik ook van uw bestuur weten wat U van het gedrag van uw deelnemer vindt.
Uw BRIEF zie ik graag tegemoet,
met vriendelijke groet,