LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dynafix

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: dynafix

Ongelezen bericht door mich24 »

Beste Kunis..

Wie heeft hem verzonden? Jij toch? Dan kan je een bedrijf als gsmwijzer niet aansprakelijk stellen..

Kunis
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 aug 2010 11:55

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Kunis »

mich24 schreef:Beste Kunis..

Wie heeft hem verzonden? Jij toch? Dan kan je een bedrijf als gsmwijzer niet aansprakelijk stellen..
Ik heb op aanwijzing van GSMWijzer het toestel naar Dyanfix gestuurd. Ik dacht dat dat gewoon de reparatieafdeling van GSMwijzer was.

Maar allemaal niet relevant, wie wat verkoopt is verantwoordelijk voor het leveren van garantie. Dit is zuiver afschuifgedrag en ze verschuilen zich achter een andere partij: ZWAK, en onwettig.

Kunis
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 aug 2010 11:55

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Kunis »

Even de status van vandaag:

M'n telefoon is vandaag op de reparatieafdeling beland.

Dynafix heeft er dus 11 dagen over gedaan om m'n telefoon na ontvangst daar naar de reparatieafdeling te brengen. Volgens mij gaat het daar niet helemaal lekker....

Wordt vervolgd

Kunis
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 aug 2010 11:55

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Kunis »

Nu gaat het wel vlot: woensdag 18 aug is het toestel op de reparatie afdeling aangekomen en nu (vrijdag 20 aug) hebben ze er al naar gekeken.
De status is nu: Wacht op omruil.

wordt vervolgt....
Laatst gewijzigd door Kunis op 20 aug 2010 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: dynafix

Ongelezen bericht door mich24 »

succes.. Dat kan wel ff duren, wacht op omruil..
Niet gaan miepen als het er niet is binnen een week!

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: dynafix

Ongelezen bericht door mich24 »

Kunis schreef:
mich24 schreef:Beste Kunis..

Wie heeft hem verzonden? Jij toch? Dan kan je een bedrijf als gsmwijzer niet aansprakelijk stellen..
Maar allemaal niet relevant, wie wat verkoopt is verantwoordelijk voor het leveren van garantie. Dit is zuiver afschuifgedrag en ze verschuilen zich achter een andere partij: ZWAK, en onwettig.
Dat vind ik echt ge***! Heeft niks met afschuiven te maken. De partij GSMwijzer heeft geen eigen reparatiepunt. Jij stuurt hem vervolgens op,en blijft dan GSMwijzer de schuld geven. Denk eens redelijk na..

Kunis
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 aug 2010 11:55

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Kunis »

mich24 schreef:succes.. Dat kan wel ff duren, wacht op omruil..
Niet gaan miepen als het er niet is binnen een week!
We gaan het zien, ik ben blij dat ik wat zie gebeuren nu tenminste.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: dynafix

Ongelezen bericht door mich24 »

Ik kan je alvast wel vertellen dat je je echt niet boos moet gaan maken als dit langer als een weekje gaat duren, aangezien dyna afhankelijk is van de leverancier ( In dit geval HTC).. Ik kan het weten want ik maak dit wekelijks mee in de shop.

We horen het wel!

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: dynafix

Ongelezen bericht door mich24 »

en??

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: dynafix

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Lagonas schreef:
sandra64 schreef:hallo.
ik heb dus het zelfde probleem.had mn nieuwe mobiel 10 dagen.behandeld met de grootste zorg.word dat apperaat gloeiend heet.ik terug en doorgegeven aan vodaphone.die sturen mm vervolgens op en na een periode van stiltekrijg ik te horen dat er vocht in mn telefoon zat.ik zou gebeld worden als die terug binnen was.telefoontje nooit gekomen dus zelf even langs hoe de status van behandeling was.krijg ik te horen dat ik afstand heb gedaan van mn telefoon :shock: . krijg ik paar foto s van nn printplaatje te zien heb gelijk gezegd ga daar dus niet mee akkoord want 1 heb geen afstand gedaan heb alle onderdeelen van mn telefoon nog thuis dus afstand no way.en 2 laat mm maar zien want ik heb geen afstands document of wat dan ook getekend.
is nu in behandeling kwa tegemoet kooming.
even voor de duidelijkheid over hoe ik mn telefoon behandel.die zat de dag dat ik mm kocht al in nn speciaale beschermhoes.

word vervolgt.
Ik heb ongeveer hetzelfde, maar net iets anders.

mijn telefoon ging kapot (Door een bekende softwarefout van HTC) hierdoor werd die naar Dynafix gestuurd en zou ik hem binnen 10 werkdagen terug hebben. dit is inderdaad gebeurd. ik heb hem net terug gekregen, en tot mijn grote verbazing zit er een kaartje bij waar groot op staat: Vochtschade geconstateerd!.

Het eerste wat ik dacht was, ONMOGELIJK. dit aangezien ik ten eerste dit toestel pas 3 weken in mijn bezit heb gehad en mijn telefoon niet eens in de buurt is geweest van water, maar ook omdat dat het probleem niet eens was. ik had een software probleem waardoor mijn telefoon niet goed meer opstarte. dus na wat zoeken op het internet met 2 woorden: "dynafix waterschade" kreeg ik al meteen 614 resultaten die ALLEMAAL over waterschade gingen, vanaf begin 2004 tot nu. wat kan ik hier het beste aan doen? want ik ga hier echt NIET mee akkoord.
Dynafix zijn inderdaad oplichters. Ik heb een aantal jaren geleden hetzelfde gehad: Ik koop een toestel en laad deze eerst helemaal op alvorens te gebruiken. Vervolgens knippert het display. Opgestuurd naar Dynafix en wat was de diagnose?: Waterschade!
Dit bedrijfje is al jaren bezig de boel op deze manier te belazeren, maar kan daar kennelijk gewoon mee doorgaan...........

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: dynafix

Ongelezen bericht door mich24 »

Vochtschade kan onstaan door condens he, dus hoeft niet perse in contact te zijn gekomen met vocht o.i.d.

En wederom, gelijk oplichters roepen.. Is niet zo,tot het tegendeel bewezen is!! :roll:

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: dynafix

Ongelezen bericht door jlthkoch »

mich24 schreef:Vochtschade kan onstaan door condens he, dus hoeft niet perse in contact te zijn gekomen met vocht o.i.d.

En wederom, gelijk oplichters roepen.. Is niet zo,tot het tegendeel bewezen is!! :roll:
Dit smoesje probeert Dynafix al jaren te verkopen, dit is gewoon na te zoeken via Google.
Ze zijn inderdaad oplichters, totdat het tegendeel is bewezen...............

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: dynafix

Ongelezen bericht door mich24 »

Nee nee, oplichting is bewust mensen misleiden, dit is niet bewezen.
Dus hoogstens misleiding( vind ik van verre,dat ter zijde) van oplichting is nog geen sprake totdat het tegendeel bewezen is. Zo zit het in elkaar!

En voor de geruststelling,ik werk niet voor Dynafix, ik en mijn bedrijf hebben Dynafix als reparatiebedrijf,en NEE,ik heb geen belangen daarin,dus ik zal Dynafix heus niet beschermen als men fouten maakt.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: dynafix

Ongelezen bericht door jlthkoch »

mich24 schreef:Nee nee, oplichting is bewust mensen misleiden, dit is niet bewezen.
Dus hoogstens misleiding( vind ik van verre,dat ter zijde) van oplichting is nog geen sprake totdat het tegendeel bewezen is. Zo zit het in elkaar!

En voor de geruststelling,ik werk niet voor Dynafix, ik en mijn bedrijf hebben Dynafix als reparatiebedrijf,en NEE,ik heb geen belangen daarin,dus ik zal Dynafix heus niet beschermen als men fouten maakt.
Je mag er vanuit gaan dat een reparatiebedrijf weet waar ze mee bezig zijn. Dat zij kosten in rekening proberen te brengen vanwege vochtschade die er niet is noemen we in Nederland gewoon oplichting. Er is inmiddels bewezen dat dit een werkwijze is die men bij Dynafix vaker laat zien. Zo zit dat dus in elkaar.

Bedrijven die toch zaken doen met Dynafix (terwijl de reputatie van Dynafix bij de meeste mensen inmiddels wel bekend is) neem ik niet meer serieus.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: dynafix

Ongelezen bericht door mich24 »

Oke, prima..

We hebben een meningsverschil en je wilt er geneens naar luisteren, iedereen zijn recht hoor :)

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: dynafix

Ongelezen bericht door jlthkoch »

mich24 schreef:Oke, prima..

We hebben een meningsverschil en je wilt er geneens naar luisteren, iedereen zijn recht hoor :)
Ik had het over het bedrijf die zaken doet met dergelijke oplichters en niet over jou als persoon.....

Verder wil ik best naar je luisteren, maar dat veranderd niets aan de feiten die bekend zijn over Dynafix.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: dynafix

Ongelezen bericht door mich24 »

Begrijp me niet verkeerd hoor, maar mijn bedrijf is er natuurlijk niet op uit om klanten die hun toestel ter reparatie aan bieden, in zee te gaan met een bedrijf die met opzet vochtschades en een ook zo bekende, val,stoot of drukschade te claimen..

Dus daarom ben ik er van overtuigd dat Dynafix dit heus niet met opzet doet.
Het zit zelfs zo:Dynafix heeft er wel een handje van ondanks dat het niet nodig is, nieuwe software er op te zetten,dit levert namelijk ook weer extra geld op.

Dus een product repareren levert Dynafix meer geld op dan met opzet bovenstaande klachten expres te beoordelen voor reparaties..

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Helaas heb je als bedrijf weinig keuze.
Je zult of met dynafix of met solid vision moeten werken.
En beide bedrijven werken volgens dezelfde methode.
Dus ga nu niet zeggen dat het bedrijf waar mich voor werkt ook slecht is.
Dan is kpn, en t-mobile, en vodafone en zo'n beetje alle ketens slecht.
Fout in deze zit bij de fabrikanten, die staan toe dat de reparatiebedrijven een monopoliepositie hebben en dus heel veel kunnen maken omdat je nergens anders naartoe kunt.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: dynafix

Ongelezen bericht door mich24 »

Roytheslayer schreef:Helaas heb je als bedrijf weinig keuze.
Je zult of met dynafix of met solid vision moeten werken.
En beide bedrijven werken volgens dezelfde methode.
Dus ga nu niet zeggen dat het bedrijf waar mich voor werkt ook slecht is.
Dan is kpn, en t-mobile, en vodafone en zo'n beetje alle ketens slecht.
Fout in deze zit bij de fabrikanten, die staan toe dat de reparatiebedrijven een monopoliepositie hebben en dus heel veel kunnen maken omdat je nergens anders naartoe kunt.
Juistem,dat is het hem, er zijn er maar 2, althans 2 grote waar iedereen mee werkt.

yerkyerk82
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 aug 2010 23:12

Re: dynafix

Ongelezen bericht door yerkyerk82 »

Roytheslayer schreef:Helaas heb je als bedrijf weinig keuze.
Je zult of met dynafix of met solid vision moeten werken.
En beide bedrijven werken volgens dezelfde methode.
Dus ga nu niet zeggen dat het bedrijf waar mich voor werkt ook slecht is.
Dan is kpn, en t-mobile, en vodafone en zo'n beetje alle ketens slecht.
Fout in deze zit bij de fabrikanten, die staan toe dat de reparatiebedrijven een monopoliepositie hebben en dus heel veel kunnen maken omdat je nergens anders naartoe kunt.
KPN is in ieder geval wel slecht. :evil:

Gesloten