Hallo,
Het valt me steeds meer op dat er stem sites op internet komen. Dat maakt niet uit zolang het maar niet om geld draait.
Mijn mening is dat veel makers van zo'n site uit zijn op forse winsten en mensen armer maken door op die site lokkertjes te maken met happy hour.Ook kan je bellen voor stemmen in de winoff, dat is een ronde die ze doen als je niet wint en zo nog een kans krijgt.
De site is zo gemaakt dat je altijd moet bellen om te winnen.
Er is ook regelmatig een ronde dat je een scooter kan winnen. De eerste ronde ging er heel erg vreemd aan toe. Ik had toen al de gedachte dat er een profiel zou komen (een nepprofiel wat ik al eerder had meegemaakt op een site) die in dit geval gewoon door Winid was aangemaakt, zodat de mensen zouden blijven bellen, of credits kopen, ook dat kon voor 100 euro dan kreeg je een aantal stemmen erbij.... Dit loopt toch wel heel erg uit de hand als het om zoveel geld gaat! En ja hoor, dat profiel kwam er, er werd gebeld voor ontzettend veel! ook zogenaamd door het nepprofiel! Tijdens de wedstrijd kreeg of zag je geen berichten van het nepprofiel, en zelfs niet na de wedstrijd! Ik weet zeker dat je boos zou zijn als je zoveel geld kwijt zou zijn, maar ze verdween weer net zoals ze was verschenen.
Dit was niet de laatste keer!
Want bij nog een wedstrijd gebeurde het weer.
Weer geen reacties of berichten van de desbetreffende persoon (nep dus) en jahoor toen ik bovenaan stond kreeg het nepprofiel er ineens 3000 stemmen bij...
Na mijn boosheid dat dit onmogelijk was want dat zou 300 euro kosten.. het was voor pinkpopkaartjes voor 1 dag voor 2 personen, zei Winid dat het meisje een mail had gestuurd naar hun, maar na aanhouden zat er toch een fout in het systeem. Nee Winid, dat was geen fout in het systeem dat waren jullie zelf om zo andere mensen weer te laten bellen!
Wat een oplichters zijn het! Je wordt hier wel boos over om zo mensen armer te maken terwijl je op dit soort sites toch vaak mensen hebt die iets mankeren die iets zoeken op internet om bezig te zijn.
Kan er niks aan gedaan worden aan dit soort praktijken?
Ik vraag me af of de belasting hier van weet of dat het zomaar is opgezet.
Stel dat er een vergunning voor is dan vraag ik me af of deze sites niet goed gecontroleerd kunnen worden op hun manier van spelen.
Want zelf profielen aanmaken is wel het ergste wat je kan doen om mensen te bedriegen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Winid.nl de prijzensite....
Re: Winid.nl de prijzensite....
Nog even een aanvulling.
Toen ik met de wedstrijd meedeed kreeg ik zelfs ook stemmen uit het niets erbij. Het waren belstemmen tijdens happy hour en door wie?
Ik stond toen nog wat lager dus wilden ze weer anderen laten bellen....
Het spelletje dat Winid speelt is niet alleen bij mij bekend maar ook bij anderen, maar die zijn heel naief omdat ze zelf dag in en dag uit op de sites zitten en zo kunnen winnen omdat ze in groepsverband stemmen. Ze geven niet op of zeggen er niets van want het is verslavend als je regelmatig prijzen wint.
Toen ik met de wedstrijd meedeed kreeg ik zelfs ook stemmen uit het niets erbij. Het waren belstemmen tijdens happy hour en door wie?
Ik stond toen nog wat lager dus wilden ze weer anderen laten bellen....
Het spelletje dat Winid speelt is niet alleen bij mij bekend maar ook bij anderen, maar die zijn heel naief omdat ze zelf dag in en dag uit op de sites zitten en zo kunnen winnen omdat ze in groepsverband stemmen. Ze geven niet op of zeggen er niets van want het is verslavend als je regelmatig prijzen wint.
die website klopt van geen kanten de politiek is er al mee bezig juist omdat er geen toezicht op is.
ZIe ook mijn topic http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 29&t=83012
Mensen die hun mond open doen aldaar worden geband in en in triest, wat ook erg is dat er veel tienermeisjes komen van o.a go super model zei besteden veel beltegoed eraan echt erg.
ZIe ook mijn topic http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 29&t=83012
Mensen die hun mond open doen aldaar worden geband in en in triest, wat ook erg is dat er veel tienermeisjes komen van o.a go super model zei besteden veel beltegoed eraan echt erg.
Denk ook dat ik inderdaad ook met vragen en antwoorden kwam op de site Winid, waardoor het te heet onder hun voeten werd.
Kan dan ook niet meer op de site komen, doordat mijn ip geblokkeerd is. Er zijn zoveel vraagtekens. Ik hoorde het vandaag ook weer van iemand dat er rare dingen gebeuren op de site.
Het zou mooi zijn als er is gecontroleerd wordt hoeveel deze mensen aan geld binnen halen door het bellen. Ze hebben nu ook een samenwerking met Ibood zag ik ze zullen daar ook wat mee verdienen.
De makers zien alleen MONEY,MONEY,MONEY slapende rijk worden noemen ze dat ook wel.
Kan dan ook niet meer op de site komen, doordat mijn ip geblokkeerd is. Er zijn zoveel vraagtekens. Ik hoorde het vandaag ook weer van iemand dat er rare dingen gebeuren op de site.
Het zou mooi zijn als er is gecontroleerd wordt hoeveel deze mensen aan geld binnen halen door het bellen. Ze hebben nu ook een samenwerking met Ibood zag ik ze zullen daar ook wat mee verdienen.
De makers zien alleen MONEY,MONEY,MONEY slapende rijk worden noemen ze dat ook wel.