kaarsje69 schreef:De pvv heeft hier ten eerste niets me te maken, verder vind ik maar dat je een beetje onzin brabbeld! Je hebt je mavo afgemaakt en daarna ging het mis, nu moet het UWV het maar oplossen voor je, want leren kan je volgens jou? Nou ga dan leren!
De Pvv is rechts, niet links, dus even je weetjes updaten!
Je hebt recht op je mening, jammer dat je hem niet onderbouwt!
Pvv relevantie is toch duidelijk, komt voort uit persoonlijke ervaringen.
Wat precies is onzin?
Dit onderwerp gaat over arbeidsongeschiktheid, maar dit volgens mij niet:
Zie de relevantie van je reactie nergens terug? Misschien heb je het niet begrepen, althans dat vermoed ik omdat je niet geslaagd bent om mijn weliswaar rommelig maar toch niet zo onduidelijk schrijven te doorgronden. Want waarom de situatie niet zo makkelijk is heb ik al duidelijk genoemd. Las je net iets teveel negatieve referenties naar iets waar je zelf aan mee doet, is dat het? En probeer je me nu alleen in een negatief dachlicht te stellen, want het komt wel zo over."Je hebt je mavo afgemaakt en daarna ging het mis, nu moet het UWV het maar oplossen voor je, want leren kan je volgens jou? Nou ga dan leren!"
Niet dat het niet mag, maar probeer het dan tenminste te onderbouwen.
Misschien door te vertellen wat er nou precies onzin is?
Of ben je er zo een die alleen maar kreten roept en niet op komt dagen als iemand vraagt om toch wat duidelijker te zijn?
Edit:
MarvinTheMartian schreef:Pvv heeft een meer 'links' programma als de linkse partijen wordt gezegd, vergeten wordt te vermelden dat dit natuurlijk niet voor de hele bevolking telt.
kaarsje69 schreef:De Pvv is rechts, niet links, dus even je weetjes updaten!
...wie zegt dat de pvv links is? Ik noem alleen wat ook in alle reguliere media genoemd wordt door de politieke commentators, dat de PVV in zijn programma onderdelen punten heeft zitten zeker als het op de zorg en zekerheid aan komt die linkser zijn dan de SP. En ik voeg daar aan toe mijn observatie gebasseerd op persoonlijke ervaring, namelijk dat veel van deze mensen wel roepen sociaal te zijn maar toch heel duidelijk het meten van sociaal gedrag koppelen aan de huidskleur/afkomst van een bepaald persoon. En dit is niet alleen met het UWV, ook bij mij in de straat.
Kaarsje ik was helemaal vergeten dat jij de topic starter was, dus ook dat je mij misschien wel verwijt jouw situatie te omschrijven als 'het kan erger'. Is dat waarom je vind dat ik onzin schrijf?
Zoals ik al gezegd heb, een fysieke handicap is niet leuk, mijn moeder had een dwarslesie en was gebonden aan een rolstoel dus probeer mij maar niet een gebrek aan begrip in de schoenen te schuiven. Maar ook, jij klaagt dat mensen jouw als profiteur/uitkerings trekker bestempelen omdat je mank loopt en pijn hebt. Maar mensen zien bij jou ten minste dat er IETS iig niet goed is. Ik heb uiterlijk geen kenmerken van een handicap, en ik heb een kleurtje. Kan je je echt niet voorstellen dat mensen mij nog meer zien als profiteur? En kan je je echt niks voorstellen wat de opkomst van een politieke partij en mijn persoonlijke ervaringen met mensen die hetzelfde gedachtengoed aanhangen als deze partij te makken hebben met het stigma van 'profiteur'?
Ik schrijf geen onzin, misschien is het voor de meesten te beeldend omschreven ( asperger! ) maar zelfs als de schrijfstijl je totaal vreemd en misschien verkeerd ( ?? ) voorkomt kan ik mij bijna niet voorstellen dat iemand niet de boodschap kan lezen die in mijn bericht(en) zitten.
Maakt mij dan ook erg sceptisch tegenover mensen die te kennen geven dit niet te kunnen en dan ook nog eens wat ik wel gezegd heb wilt vertroebelen met opmerkingen die kant nog wal raken.