LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen BKR registratie door Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Blom

Geen BKR registratie door Dexia

Ongelezen bericht door Blom »

Ik heb eind jaren 90 drie Lease contracten bij Legio Lease afgesloten.

Op mijn vraag of het om een lening zou gaan, is me door Legio verteld dat de lening een soort formaliteit was en geen echte lening (?!).
Een paar jaren later kreeg ik via mijn huisbank op mijn eigen verzoek een overzicht van mijn gegevens bij BKR ennnnnnnnn ja Echt geen gegevens van die aandelen lease te vinden in dit overzicht.

Vorig jaar heb ik het weer gevraagd, ennnn ja het staat opeens wel in.

Ik weet 100% dat Dexia pas later is begonen met registreren bij BKR terwijl ze beweren dat ze dat altijd deden gelijk bij het afsluiten van zo'n contract. DIT IS DUS ECHT NIET WAAR!!
BKR kan trouwens makkelijk aangeven wanneer (invoer datum) Dexia een lening heeft geregistreerd bij hun.

Groeten allemaal

zoex

Re: Geen BKR registratie door Dexia

Ongelezen bericht door zoex »

Er zijn door Het BKR al diverse misstanden vastgesteld over de manier waarop Dexia hun 'klanten' registreerde bij het BKR.
Ook hier hebben zij de regels dus geschonden.

Wat ik nog steeds niet begrijp is dat inmiddels wel duidelijk is dat Dexia zo'n beetje alle regels overtreden heeft die er zijn te bedenken in de aandelenlease problematiek maar dat ze gewoon nog steeds niet aangepakt worden.
Nu is er de CGA die op hun knieen met Dexia onderhandelt of de grote boze bank misschien toch in al hun oppermachtige goedheid bereidt is het klootjesvolk wat broodkruimels toe te strooien.

Mensen laat je niet voor de gek houden, het enige wat de CGA, AFM, DSI etc.. willen is deze hele affaire zo snel mogelijk in de doofpot stoppen om hiermee het schandalige falen van deze instellingen te kunnen verbergen en zich straks nog op de borst te kunnen kloppen over hoe ze voor dat zielige zooitje gedupeerden er nog wat uitgesleept hebben.

Kortom een grote corrupte klotezooi waar de politiek aan mee doet, een grote schande waardoor Nederland zich gelijk stelt met ieder ander corrupt (zuid amerikaans) land waar de heren politici altijd schande over spreken.

Wanneer jullie ooit nog iets van je centjes terug willen zien dan zullen jullie dit helemaal zelf moeten doen door een zich zelf verrijkende advocaat in de arm te nemen die je de laatste centen die je nog hebt uit je zak probeert te kloppen.
Al die advocaten zijn emotielose wezens die misbruik maken van de macht die ze hebben en totaal niet begaan zijn met al die lease ellende
die duizenden gedupeerden tot wanhoop drijven.

Klasse justitie dus dat zich prima thuis voelt in ons corrupte landje.

EEE

Re: Geen BKR registratie door Dexia

Ongelezen bericht door EEE »

Presies...

Gesloten