LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hi klantonvriendelijk voor iPad gebruikers
Hi klantonvriendelijk voor iPad gebruikers
Ik heb een Hi vandaag-online abonnement gekocht bij Hi, speciaal voor de Apple iPad. Hiervoor heb ik een micro-sim bij het abonnement gekregen.
De verbinding werkt goed. Nu wil ik me echter online aanmelden bij mijn-hi. Ze sturen daarbij het wachtwoord via SMS naar me toe.
Ik heb echter geen SMS op de iPad en omdat ik een micro-SIM bij het abonnement kreeg en geen adapter voor een normale telefoon, kan ik mijn SIM ook niet gebruiken op een andere mobiele telefoon en dus geen SMS ontvangen.
De telefonische klantenservice kon me niet helpen. Ze waren allereerst niet op de hoogte van iets als een iPad of tablet (waar ze de laatste weken wel flink mee adverteren), en na ruggenspraak met de technische dienst moest zelf maar zorgen dat ik ergens een adapter voor micro-sim kon bemachtigen en die dan in een gsm stoppen. Zonder dat kan ik geen gebruik maken van mijn-hi.
De verbinding werkt goed. Nu wil ik me echter online aanmelden bij mijn-hi. Ze sturen daarbij het wachtwoord via SMS naar me toe.
Ik heb echter geen SMS op de iPad en omdat ik een micro-SIM bij het abonnement kreeg en geen adapter voor een normale telefoon, kan ik mijn SIM ook niet gebruiken op een andere mobiele telefoon en dus geen SMS ontvangen.
De telefonische klantenservice kon me niet helpen. Ze waren allereerst niet op de hoogte van iets als een iPad of tablet (waar ze de laatste weken wel flink mee adverteren), en na ruggenspraak met de technische dienst moest zelf maar zorgen dat ik ergens een adapter voor micro-sim kon bemachtigen en die dan in een gsm stoppen. Zonder dat kan ik geen gebruik maken van mijn-hi.
Re: Hi klantonvriendelijk voor iPad gebruikers
Heb je de houder nog waar de microsim inzat (normale sim formaat).
Dan kan je met plakband hem weer vastplakken.
ff knutselen
Gr
ATESLI
Dan kan je met plakband hem weer vastplakken.
ff knutselen
Gr
ATESLI
Re: Hi klantonvriendelijk voor iPad gebruikers
Bedankt voor de tip. De houder (credit-card) heb ik nog.
Ik zal eens proberen of ik met schaar en plakband er nog een gewone SIM van kan maken.
Ik zal eens proberen of ik met schaar en plakband er nog een gewone SIM van kan maken.
Re: Hi klantonvriendelijk voor iPad gebruikers
Is de enigste oplossing die t-mobile mij kon geven na mijn vraag wat te doen als mijn iphone 4 defect raakt.
Denk dat er ook binnenkort of misschien nu al adapters te krijgen zijn.
Is een probleem wat iedere microsim heeft in de overgang van sim>microsim.
Over een paar jaar is er niets anders meer.
GR,
ATESLI
Denk dat er ook binnenkort of misschien nu al adapters te krijgen zijn.
Is een probleem wat iedere microsim heeft in de overgang van sim>microsim.
Over een paar jaar is er niets anders meer.
GR,
ATESLI
Re: Hi klantonvriendelijk voor iPad gebruikers
Het was wat geknutsel en het duurde even voordat ik het precies op maat had en alles paste, maar uiteindelijk heb ik een SMS kunnen ontvangen. Gelukkig heeft mijn GSM geen SIM-lock anders was het waarschijnlijk nog steeds niet gelukt.
Re: Hi klantonvriendelijk voor iPad gebruikers
Ik heb ook een micsrosim (iPhone 4) maar dan van KPN maar met een adapter zodat ik mijn Sim gewoon kan gebruiken in een willigkeurig ander toestel.
Zat er bij jouw geen adapter bij??? anders ga eens langs een Hi of KPN winkel.
Zat er bij jouw geen adapter bij??? anders ga eens langs een Hi of KPN winkel.
Re: Hi klantonvriendelijk voor iPad gebruikers
Die adapters kan je bij een tmobile shop gratis halen. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 10 jun 2011 18:08
Re: Hi klantonvriendelijk voor iPad gebruikers
Hallo,
Ook ik ben tegen deze problematiek aangelopen van micro SIMkaart voor iPad. Maar de problematiek van de klantenservice vind ik NOG groter.
Eergisteren gebeld in de avond. Deze problematiek van geen wachtwoord ontvangen hoorde bij de Techn Dienst, die er 's avonds niet is. Dus belde ik gisteren terug. De problematiek uitgelegd, uiteindelijk -na 3/4x in de wacht- werd er een 'incident' geconstateerd. En zou ik worden teruggebeld. Dat ben ik ook, maar kon toen niet opnemen. Dus belde ik vandaag zelf weer terug. Mijn hele call was verdwenen en een incident werd en bleef glashard ontkent worden.
Heb 10 euro betaald. Toen ik uiteindelijk aan HI/KPN klantenservice vroeg om geld terug, was het antwoord letterlijk. "dat doen wij niet, heeft u nog andere vragen?" Ja, zei ik, "kunt u me dan doorverbinden met iemand met wie ik hierover in gesprek kan gaan?". En weer luidde het antwoord "mevrouw heeft u nog andere vragen?"
Ik zei "volgens mij zijn mijn vragen echt heel duidelijk en dan wil ik graag een antwoord ontvangen, op een of andere manier." Het antwoord luidde "dat doen wij niet." Ik vroeg "hoezo niet? Dat kan toch niet zomaar." De klantenservice wilde ophangen. Ik vroeg met wie ik gesproken had - EN NU KOMT HET ONBESCHOFSTE DEEL- "U heeft gesproken met Vanya de Kwaaisteniet." .... IK BEN ONTGOOCHELD OVER DE KPN!!!
Carmen Duijvelshoff
Ook ik ben tegen deze problematiek aangelopen van micro SIMkaart voor iPad. Maar de problematiek van de klantenservice vind ik NOG groter.
Eergisteren gebeld in de avond. Deze problematiek van geen wachtwoord ontvangen hoorde bij de Techn Dienst, die er 's avonds niet is. Dus belde ik gisteren terug. De problematiek uitgelegd, uiteindelijk -na 3/4x in de wacht- werd er een 'incident' geconstateerd. En zou ik worden teruggebeld. Dat ben ik ook, maar kon toen niet opnemen. Dus belde ik vandaag zelf weer terug. Mijn hele call was verdwenen en een incident werd en bleef glashard ontkent worden.
Heb 10 euro betaald. Toen ik uiteindelijk aan HI/KPN klantenservice vroeg om geld terug, was het antwoord letterlijk. "dat doen wij niet, heeft u nog andere vragen?" Ja, zei ik, "kunt u me dan doorverbinden met iemand met wie ik hierover in gesprek kan gaan?". En weer luidde het antwoord "mevrouw heeft u nog andere vragen?"
Ik zei "volgens mij zijn mijn vragen echt heel duidelijk en dan wil ik graag een antwoord ontvangen, op een of andere manier." Het antwoord luidde "dat doen wij niet." Ik vroeg "hoezo niet? Dat kan toch niet zomaar." De klantenservice wilde ophangen. Ik vroeg met wie ik gesproken had - EN NU KOMT HET ONBESCHOFSTE DEEL- "U heeft gesproken met Vanya de Kwaaisteniet." .... IK BEN ONTGOOCHELD OVER DE KPN!!!
Carmen Duijvelshoff