LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Restschuld betalen...

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Aimée

Restschuld betalen...

Ongelezen bericht door Aimée »

Na enig overleg met een aantal mensen zit ik nu te overwegen om de restschuld van ca. Euro 12.000,= in 1x aan Dexia te gaan betalen. Heb nog wel een aantal vragen...

Ik zou in Januari 2004 gedagvaard worden bij de rechtbank, ik wil hier dus graag onderuit.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken. Uiteraard wil ik onder protest gaan betalen. Is dit nog mogelijk??? En kan ik op dit forum een voorbeeldbrief vinden? Is het dan zinvol om mij alsnog aan te sluiten bij Leaseverlies?

Aimee

Jan-Willem

Re: Restschuld betalen...

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Beste Aimeé,

Je hebt zo veel vragen ik heb het allemaal gelezen en wil je adviseren om naar een advocaat te stappen. Als je dit bedrag kunt betalen dan kan er m.i. ook nog wel wat af voor een juridisch advies. Lid worden van SLV kan natuurlijk maar gezien je stress en het feit dat Sara hier niet meer schrijft, is er niemand die jouw beter kan adviseren.

Sterkte.

J-W

tester

Ongelezen bericht door tester »

Gewoon een paar advocaten bellen en de strijdt aangaan.

Aimée

Ongelezen bericht door Aimée »

Jan-Willem,

Klopt, ik heb op dit moment zoals vele anderen heel veel stress. Ik zal snel een besluit moeten nemen. De dagvaarding komt steeds dichterbij.
Zelf heb ik de financiele middelen niet om de schuld en ook nog eens een advocaat te betalen. Er is iemand bereid om de restschuld voor mij te betalen. Uiteraard zal ik dit bedrag in de loop der tijd terugbetalen.
Hoe dan ook...

Jan-Willem

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Natuurlijk ik heb geen juridische kennis vroeger 2-jaar rechten gedaan, dus weet er wel iets van maar te weinig om te adviseren. Iedereen raakt in paniek.

Derhalve mijn advies gooi er een bedrag tegenaan en laat je voorlichten door een advocaat/juridisch-adviseur en bespreek je situatie het forum biedt vele adviezen maar voor sommigen geen oplossing.

Eegalease lijkt me redelijk maar ga zelf geen brieven meer in elkaar draaien, het enige wat je nog kunt doen, is ga svp naar een vakman/vrouw.

Dan kost het je € 100,00 maar dan weet je waar je aan toe bent.

J-W

Gesloten