LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC ongehoord
UPC ongehoord
Volgende bericht heb ik ook naar de redactie van Radar gestuurd.
Geachte , het begon allemaal Juni vorig jaar. Wij namen alle diensten van UPC af en was dus een stevig pakket en best prijzig.Kwamen op een avond van werk terug en helemaal geen enkel product deed het meer , afgesloten. Na een telefoontje bleek UPC een administratieve fout te hebben gemaakt en ze zouden het oplossen. Ze hebben daar 3,5 maand over gedaan en dus hadden we geen internet,telefoon en TV maar we MOESTEN wel betalen. Later in overleg met de helpdesk gehad en de afspraak gemaakt om niet te betalen tot alles het weer deed. Dat zorgde natuurlijk voor een achterstand maar dat was niet erg want alles zou gecrediteerd worden ,tot die tijd werd er een 'regeling' afgesproken door het door hun ontstane achterstand wat ook weer terug zou komen maar ter voorkoming van afsluiting blijvend. Die zijn we nagekomen maar nu 4 weken geleden zijn we weer afgesloten met deze keer ook analoog singaal zodat zelfs onze telefoon niet inkomend meer werkt wat wettelijk dus wel een verplichting is van ISP/provider , want er is geen analoog singaal meer en dus werken de modems niet.Dit relaas ik ook terug te lezen op www.chelloo.com . Wat kan ik nu nog doen?? Niet mijn fout maar van UPC en hebben ze toegegeven maar sta helemaal machteloos en ze verwachten nu dat ik bijna 1000,- ga betalen (incl Incassokosten) terwijl het allemaal hun fout is geweest wat moet ik doen?? Alvast bedankt voor de reactie en vriendelijke groet verblijf ik.
Geachte , het begon allemaal Juni vorig jaar. Wij namen alle diensten van UPC af en was dus een stevig pakket en best prijzig.Kwamen op een avond van werk terug en helemaal geen enkel product deed het meer , afgesloten. Na een telefoontje bleek UPC een administratieve fout te hebben gemaakt en ze zouden het oplossen. Ze hebben daar 3,5 maand over gedaan en dus hadden we geen internet,telefoon en TV maar we MOESTEN wel betalen. Later in overleg met de helpdesk gehad en de afspraak gemaakt om niet te betalen tot alles het weer deed. Dat zorgde natuurlijk voor een achterstand maar dat was niet erg want alles zou gecrediteerd worden ,tot die tijd werd er een 'regeling' afgesproken door het door hun ontstane achterstand wat ook weer terug zou komen maar ter voorkoming van afsluiting blijvend. Die zijn we nagekomen maar nu 4 weken geleden zijn we weer afgesloten met deze keer ook analoog singaal zodat zelfs onze telefoon niet inkomend meer werkt wat wettelijk dus wel een verplichting is van ISP/provider , want er is geen analoog singaal meer en dus werken de modems niet.Dit relaas ik ook terug te lezen op www.chelloo.com . Wat kan ik nu nog doen?? Niet mijn fout maar van UPC en hebben ze toegegeven maar sta helemaal machteloos en ze verwachten nu dat ik bijna 1000,- ga betalen (incl Incassokosten) terwijl het allemaal hun fout is geweest wat moet ik doen?? Alvast bedankt voor de reactie en vriendelijke groet verblijf ik.
Re: UPC ongehoord
Lijkt me het beste om een klachtenbrief te sturen, op die manier hebben ze de gelegendheid om een en ander goed uit te zoeken, iets wat bij een hoop bedrijven niet goed gebeurt of waarvoor de tijd ontbreekt wanneer je het telefonisch voorlegt.
ik zou ook een brief sturen en met de eis hier op heel kort termijn op terug te komen.
Ik heb ooit ook een probleem gehad, ik heb 1 brief aangetekend verstuurd en nog 3 brieven gewoon en dan naar verschillende afdelingen.
Ze moeten je geld toegeven!
aangezien je hoop problemen gezeur en geen bereik heb gehad.
waarschijnlijk heb je een hoop mobiel extra gebeld, dus voor jou ook nog extra kosten.
Ik zou hier ook een claim neerleggen!
Ik heb ooit ook een probleem gehad, ik heb 1 brief aangetekend verstuurd en nog 3 brieven gewoon en dan naar verschillende afdelingen.
Ze moeten je geld toegeven!
aangezien je hoop problemen gezeur en geen bereik heb gehad.
waarschijnlijk heb je een hoop mobiel extra gebeld, dus voor jou ook nog extra kosten.
Ik zou hier ook een claim neerleggen!
Geachte Wolter,
Ondanks mijn eigen ellende met UPC, de reden dat ik dit forum voor de eerste maal bezoek (had ik het maar eerder gedaan dan was ik nooit klant van UPC geworden!)(dacht dat 'het wel mee zou vallen inmiddels....) is mijn bloeddruk nog meer gestegen bij het lezen van uw ELLENDE met UPC! Hoe ze een mens wanhopig kunnen maken, het is inderdaad ongehoord en schandalig dat dit mogelijk is!
Het enige wat ik kan bedenken, naast een klachtenbrief schrijven; heeft u een rechtsbijstandverzekering? Of mogelijk kan een juridisch loket u adviseren of helpen. Misschien dat een klachtenbrief ondertekend door een juridische instantie meer indruk maakt...?
Ik kan u verder alleen erg veel sterkte wensen!
Ondanks mijn eigen ellende met UPC, de reden dat ik dit forum voor de eerste maal bezoek (had ik het maar eerder gedaan dan was ik nooit klant van UPC geworden!)(dacht dat 'het wel mee zou vallen inmiddels....) is mijn bloeddruk nog meer gestegen bij het lezen van uw ELLENDE met UPC! Hoe ze een mens wanhopig kunnen maken, het is inderdaad ongehoord en schandalig dat dit mogelijk is!
Het enige wat ik kan bedenken, naast een klachtenbrief schrijven; heeft u een rechtsbijstandverzekering? Of mogelijk kan een juridisch loket u adviseren of helpen. Misschien dat een klachtenbrief ondertekend door een juridische instantie meer indruk maakt...?
Ik kan u verder alleen erg veel sterkte wensen!
Zo herken ik UPC helemaal niet,
Dezelfde klacht heb ik begin van dit jaar ook gehad over een periode van 1 maand, netjes de telefoonkosten en de maand terugbetaald gekregen na contact via hun internet mail adres.
Ik begrijp ook dat iemand blijft betalen en geen blokkade via de bank inzet cq het geld laat storneren.
Brieven werken bij geen instantie a la KPN Vodafone etc
Dezelfde klacht heb ik begin van dit jaar ook gehad over een periode van 1 maand, netjes de telefoonkosten en de maand terugbetaald gekregen na contact via hun internet mail adres.
Ik begrijp ook dat iemand blijft betalen en geen blokkade via de bank inzet cq het geld laat storneren.
Brieven werken bij geen instantie a la KPN Vodafone etc
Weet iemand hoe ik het best contact met UPC kan opnemen voor een klacht? Welk adres of email adres werkt? De facturen komen via noreply binnen en op vragen via dit email adres wordt niet gereageerd. Met bellen via de 0900 lijn ben ik helemaal klaar: veel kosten, vervelende gesprekken en de problemen worden niet opgelost. (Mijn mobile nummer is overigens al opgeslagen bij hun - dit werd door een fout van een medewerker duidelijk).
Hoe kan mijn telefoonaanbieder geld verlangen (10 cents per minuut + kosten mobile telefoon) als ik door moet geven dat mijn telefoonaansluiting het niet doet? Dat is toch te gek voor worden?
Hoe kan mijn telefoonaanbieder geld verlangen (10 cents per minuut + kosten mobile telefoon) als ik door moet geven dat mijn telefoonaansluiting het niet doet? Dat is toch te gek voor worden?
Probeer eens op chelloo.com in kontakt te komen met een webcare medewerker
Gr
ATESLI
Gr
ATESLI
Aangetekende brief of inderdaad via webcare die de afdelingen kan aansturen.
Uit het verhaal staat dat er een aantal toezeggingen zijn geweest voor de betalingen. Waarom dan nog 1000E moeten betalen en wat zijn dan die 1000E? Een overdreven bedrag of feitelijk de situatie(vraag ik aan topic starter en niet al die standaard klagers hier!)?
U geeft aan dat het opgelost was en daarna niet meer. Wat was toen de tijdelijke oplossing? Kan zijn dat dit een nieuw probleem is en niet meer te maken heeft met het oude maar dat weet ik natuurlijk niet. Dit vraag ik omdat als het oude situatie van andere aard is dan kan dat gedeelte afgesloten worden met de toezeggingen die gedaan zijn.
Uit het verhaal staat dat er een aantal toezeggingen zijn geweest voor de betalingen. Waarom dan nog 1000E moeten betalen en wat zijn dan die 1000E? Een overdreven bedrag of feitelijk de situatie(vraag ik aan topic starter en niet al die standaard klagers hier!)?
U geeft aan dat het opgelost was en daarna niet meer. Wat was toen de tijdelijke oplossing? Kan zijn dat dit een nieuw probleem is en niet meer te maken heeft met het oude maar dat weet ik natuurlijk niet. Dit vraag ik omdat als het oude situatie van andere aard is dan kan dat gedeelte afgesloten worden met de toezeggingen die gedaan zijn.
Het is inderdaad onmogelijk om een e-mail adres van UPC te achterhalen. Blijkbaar kan ik alleen van het dure telefoonnummer gebruik maken. Ik heb enige tijd geleden wel een klacht via de site ingediend, maar niets van hen gehoord. Nu heb ik een brief gestuurd naar het volgende adres:
UPC Nederland
Postbus 320
8200 AH Lelystad
En maar bidden dat ze daar wel op reageren.
UPC Nederland
Postbus 320
8200 AH Lelystad
En maar bidden dat ze daar wel op reageren.
[email protected]
zo moeilijk is het dus niet om een mail adres te achterhalen, op dit forum al tientallen malen vermeld
zo moeilijk is het dus niet om een mail adres te achterhalen, op dit forum al tientallen malen vermeld
Já Henri42, stuur vooral mails naar dat adres
Om vervolgens NOOIT antwoord te krijgen.
Hou toch op.
Hou toch op.
waarom moet die ophouden hij helpt je toch?eblana schreef:Já Henri42, stuur vooral mails naar dat adres
Hou toch op.
Ik ben ook helemaal klaar met UPC. Wij hebben sinds een aantal jaren een totaalpakket en vanaf april hebben we overal (digitale tv/internet/telefoon) problemen mee gehad. Niets werkte meer. Na veel getouwtrek is het technische gedeelte pas na een paar weken opgelost (ik bespaar de pikante details), maar nu kloppen de rekeningen al maanden niet meer. Pas toen ik dreigde met opzegging is ons een korting van 20% aangeboden op een nieuw abonnement. Nadat ik dit abonnement beter ging bestuderen, kwam ik er achter dat ik duurder uit zou zijn, dan met mijn vorige abonnement.
Toen ik dit meldde en wederom dreigde met opzegging, werd mij een korting van 50% aangeboden voor een jaar op tv en internet. Dat leek mij een prima deal. Nu krijg ik de rekening en staat er toch nog 20% ipv 50% korting op de factuur + dat ik borg moet betalen voor een modem wat ik al maanden in huis heb en wat ik ooit al betaald heb. M.a.w. het is nu echt de druppel.
Ik heb inmiddels uren aan de telefoon gezeten a € 0,10 p/minuut (op brieven wordt niet gereageerd) en het ergste komt nog. Ze dreigen met een afkoopsom als ik mijn abonnement op wil zeggen omdat ik akkoord ben gegaan met het laatste abonnement van 50% korting. Dit is geen grap. UPC doet alles fout wat fout kan gaan (monteurs die 3x niet op komen dagen, verkeerde rekeningen sturen, niet terugbellen, kortingen beloven en niet nakomen) en ik moet een afkoopsom gaan betalen? Ik ben echt woedend en weet me even geen raad meer. Zijn er meer mensen die hier mee te maken hebben gehad?
Toen ik dit meldde en wederom dreigde met opzegging, werd mij een korting van 50% aangeboden voor een jaar op tv en internet. Dat leek mij een prima deal. Nu krijg ik de rekening en staat er toch nog 20% ipv 50% korting op de factuur + dat ik borg moet betalen voor een modem wat ik al maanden in huis heb en wat ik ooit al betaald heb. M.a.w. het is nu echt de druppel.
Ik heb inmiddels uren aan de telefoon gezeten a € 0,10 p/minuut (op brieven wordt niet gereageerd) en het ergste komt nog. Ze dreigen met een afkoopsom als ik mijn abonnement op wil zeggen omdat ik akkoord ben gegaan met het laatste abonnement van 50% korting. Dit is geen grap. UPC doet alles fout wat fout kan gaan (monteurs die 3x niet op komen dagen, verkeerde rekeningen sturen, niet terugbellen, kortingen beloven en niet nakomen) en ik moet een afkoopsom gaan betalen? Ik ben echt woedend en weet me even geen raad meer. Zijn er meer mensen die hier mee te maken hebben gehad?
Nooit antwoord krijgen??, ik weet niet hoe jij een mailtje opsteld, een zakelijke mail met vermelding van feiten zonder grove verwijten worden binnen 2 dagen beantwoord resp. ik werd gebeld voor een oplossing.eblana schreef:Já Henri42, stuur vooral mails naar dat adres
Hou toch op.
Soms heb ik het gevoel dat veel prikkers aan duimzuigerij doen, smakelijk
Ik lees gewoon even wat UPC topics en nu zie ik hier dat je een mail gestuurd hebt, die volgens jouw zeggen binnen twee dagen met een telefoontje beantwoord werd?Henri42 schreef:
Nooit antwoord krijgen??, ik weet niet hoe jij een mailtje opsteld, een zakelijke mail met vermelding van feiten zonder grove verwijten worden binnen 2 dagen beantwoord resp. ik werd gebeld voor een oplossing.
Soms heb ik het gevoel dat veel prikkers aan duimzuigerij doen, smakelijk
Hoe kan dat nou? Volgens diverse UPC topics heb jij sinds die ene keer dat je goed geholpen bent NOOIT problemen. Dat moet dan nog uit de tijd zijn toen webcare nog niet bestond dus..... ?
Wie doet er nu eigenlijk aan duimzuigerij? HENRI42? of je andere alias LAURENT.
Of toch welVolgens diverse UPC topics heb jij sinds die ene keer dat je goed geholpen bent NOOIT problemen.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 92&t=84436
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 60&t=84445
Heeft diverse keren gemeld dat ie perfect beeld heeft met digitale tv, maar blijkt het niet eens te hebben, en nou ie het wil werkt het niet.
Alsook de aliassen Lau10 en HarWie doet er nu eigenlijk aan duimzuigerij? HENRI42? of je andere alias LAURENT.
Dat is dan wel in strijd met het forumreglement:Uit veiligheidsoverwegingen verander ik af en toe van nicknames,
•Het gebruik van meer dan een (1) gebruikersnaam is niet toegestaan.
http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels