Ik heb een matras bestelt bij wehkamp. Bij aflevering staat op de bon en op de sticker aan de buitenkant het bestelde artikel vermeld. In de verpakking zat echter een ander type matras. Fout van wehkamp dus, erg slordig, maar kan helaas gebeuren. Dus Contact opgenomen met wehkamp om het verkeerde matras te laten omruilen voor het door mij bestelde. Een gesprek van 16 minuten was daar voor nodig, voor men door had wat de bedoeling was. Vervolgens krijg ik te horen dat de matras inmiddels duurder is (52euro duurder, ik had gekocht tijdens een actie) en ik moet ook weer leverkosten betalen voor de omruiling. Wehkamp levert een verkeerd artikel, en vervolgens moet ik dus nu opdraaien voor de kosten? Uiteraard niet mee akkoord gegaan, kreeg vervolgens het aanbod dat men mij als tegemoetkoming een kadobon van 30 euro kon geven. Weer aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ging. Ik wil gewoon het door mij bestelde matras!
Vervolgens krijg ik smiddags een mail dat er een nieuw matras voor mij was bestelt. En inderdaad in totaal 80 euro duurder! Bezorgdatum hadden ze ook maar al vast gezet voor mij. Op een datum die helemaal niet kan vanwege mijn werk. Toen via de mail klacht ingedient. Daarop kreeg ik een mail terug die ik bijna niet kon geloven: Ik moet maar nadat ik de rekening krijg contact opnemen om te vragen of men de rekening wil verlagen!!
Denken ze nu dat ik gek ben? Ik wil gewoon dat ze de verkeerd geleverde matras komen omruilen voor de goede. Dit ook weer in een mail gezet, en tevens vermeld dat ik de datum van omruiling in overleg wil bepalen. Meteen ook de matras die ze bij mijn bestellingen hadden toegevoegd voor de zekerheid maar geannuleerd. En daarna natuurlijk niets meer gehoord.
Wordt ongetwijfeld vervolgd.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wehkamp levert verkeerde artikel, omruilen kost mij 80 euro!
Re: wehkamp levert verkeerde artikel, omruilen kost mij 80 euro!
Frits Pieters ... kom het maar weer oplossen, jullie leren het ook nooit. 
Echt belachelijk van Wehkamp.
-
Webcarewehkamp.nl
Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik uw contactgegevens naar mij te mailen: [email protected]
Tja, bij Wehkamp is de klant geen koning. Ik hoop dat een en ander goed wordt opgelost. Vraag om levering van goede matras tegen de prijs waar je oorspronkelijk voor besteld had. Geef aan dat je voor het omruilen geenzins van plan bent opnieuw verzendkosten te betalen. En kijk goed of inderdaad de goede matras in de verpakking zit. Bij ons bleek een hele partij verkeerd gestickerd te zijn en kregen we keer op keer een fout artikel.
In je account komt een nieuwe bestelling te staan + opnieuw verzendkosten. Dit is een administratieve handeling en wordt 'verrekend' met de verkeerd geleverde matras als die geretourneerd wordt.
Let er wel op dat er geen 2x verzendkosten blijven staan en dus beide berekend worden.
Oja, laat je terug bellen, je telefoonrekening zal anders alleen maar oplopen!
In je account komt een nieuwe bestelling te staan + opnieuw verzendkosten. Dit is een administratieve handeling en wordt 'verrekend' met de verkeerd geleverde matras als die geretourneerd wordt.
Let er wel op dat er geen 2x verzendkosten blijven staan en dus beide berekend worden.
Oja, laat je terug bellen, je telefoonrekening zal anders alleen maar oplopen!