LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GRATIS digitenne uitproberen ? !!!! nou bijna

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
bobkim
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2010 11:52

GRATIS digitenne uitproberen ? !!!! nou bijna

Ongelezen bericht door bobkim »

Enige tijd geleden zagen we een advertentie om digitenne eens 4 weken op proef te nemen, geen huur of aansluitkosten te betalen ,nee helemaal gratis.
Wij dachten van he mischien wat voor op boot, dus wij hier op in gegaan.
Alles geregeld en wij digitenne kijken, maar uiteindelijk zagen we hier toch maar vanaf.
Geen probleem er moest telefonisch contact met kpn worden opgenomen om op te zeggen dit dus gedaan en ook binnen de 4 weken, nou geen probleem er werd gelijk een afspraak gemaakt om de tuner weer op te halen en alles was geregeld.
Helaas !!!
Enkele dagen later krijg ik via de mail een factuur binnen van 45,02 euro en het word binnen 3 dagen van de rekening afgeschreven.
??? nou dan maar eens even bellen , uiteraard even lekker in de wacht maar dat is meestal met 0900 nummers, er moet uiteraard wel wat verdient worden.
Krijg ik een mevrouw aan de lijn die het even na gaat zoeken, ook dit duurt uiteraard even.
En ja hoor , de factuur is te vroeg in het systeem gezet waardoor het geld wel degelijk van mijn rekening word afgeschreven en dat storten ze dan in september weer een keer terug.
Ik hier dus niet blij mee maar ze zegt ik bied u toch een oplossing, ze is niet goed wijs.
Een oplossing is dat je dit direct corrigeert en zorgt dat het niet meer kan gebeuren.
Uiteraard ligt het weer aan het systeem (niemand die dat er in zet ?? ).
Dit is een fout van kpn maar ze kunnen het niet veranderen, nee stel je voor.
Belachelijk gewoon, kpn denkt dat ze alles zomaar kunnen doen.

gast007
Berichten: 33
Lid geworden op: 07 jul 2006 20:58

Re: GRATIS digitenne uitproberen ? !!!! nou bijna

Ongelezen bericht door gast007 »

En wat is nu het probleem ?? :roll:

ejs1964
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 mar 2008 13:42

Re: GRATIS digitenne uitproberen ? !!!! nou bijna

Ongelezen bericht door ejs1964 »

Iets opzeggen moet je ook altijd schriftelijk doen zodat je bewijs hebt

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: GRATIS digitenne uitproberen ? !!!! nou bijna

Ongelezen bericht door tiptoo »

ejs1964 schreef:Iets opzeggen moet je ook altijd schriftelijk doen zodat je bewijs hebt
nou nee hoor bij kpn ken alles telefonisch ...alleen ze zijn zo oerdom :mrgreen:
@ejs1964 gewoon het bedrag storneren. heb je het ook terug.

bobkim
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2010 11:52

Re: GRATIS digitenne uitproberen ? !!!! nou bijna

Ongelezen bericht door bobkim »

""En wat is nu het probleem ?? :roll:""

Het probleem is dat ze geld incasseren wat niet terecht is, zou u er blij mee zijn als er iemand wat geld van uw rekening haalt en dit later dan wel weer een keer terug stort.


Bij digitenne is het inderdaad alleen mogelijk telefonisch op te zeggen, dit staat ook in hun brief vermeld.
dit is ook het probleem niet, dit is nl gewoon gestopt.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: GRATIS digitenne uitproberen ? !!!! nou bijna

Ongelezen bericht door tiptoo »

bobkim schreef:""En wat is nu het probleem ?? :roll:""

Het probleem is dat ze geld incasseren wat niet terecht is, zou u er blij mee zijn als er iemand wat geld van uw rekening haalt en dit later dan wel weer een keer terug stort.


.

je schrijft zelf het probleem op :mrgreen:

tiepmiep
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 mei 2010 11:23

Re: GRATIS digitenne uitproberen ? !!!! nou bijna

Ongelezen bericht door tiepmiep »

ze maken een klein foutje en ze zeggen netjes sorry onze fout u krijgt het geld terug..
Ik zie geen probleem :roll:

yerkyerk82
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 aug 2010 23:12

Re: GRATIS digitenne uitproberen ? !!!! nou bijna

Ongelezen bericht door yerkyerk82 »

Nah dit is gewoon netjes opgelost door KPN. Ik heb heel veel slechte ervaringen met KPN, maar dit is gewoon zoals het hoort..

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: GRATIS digitenne uitproberen ? !!!! nou bijna

Ongelezen bericht door tiptoo »

yerkyerk82 schreef:Nah dit is gewoon netjes opgelost door KPN. Ik heb heel veel slechte ervaringen met KPN, maar dit is gewoon zoals het hoort..
:mrgreen: je hebt gelijk , ik heb ook slechte ervaringen met kpn maar inderdaad netjes opgelost!

Gesloten