LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile onbereikbaar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dappertje
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mei 2008 09:47

T-Mobile onbereikbaar

Ongelezen bericht door dappertje »

Ik heb al het hele jaar last dat ik onbereikbaar ben op mijn T-Mobile nummer.
Wel krijg ik sms’jes dat iemand mij 23 keer heeft geprobeerd te bellen.
Zulke krijg ik 20 x per dag. Gebeld naar T-Mobile of ze dat probleem konden oplossen, ze deden eerst wat bozig en mij werd verteld dat ik de telefoonnummers en tijden door moet geven dat ik niet bereikt werd.
Ik weet natuurlijk niet of iemand mij belt en de tijd. Het enige wat ik krijg zijn de sms’jes van T-Mobile, dus staan al deze gegevens in hun eigen systeem.
Als ik dit dan zeg, word de telefoon, boos, als een speer verbroken. 3 x gebeurt.
Toen ben ik in Rotterdam naar de T-Mobile winkel gegaan, 3 uren staan wachten en hier werd mij verteld dat ik mijn telefoon achter moest laten om die te controleren. Ik heb echter al 3 verschillende telefoons geprobeerd met het zelfde resultaat. Toen probeerde ze het op de verbinding te gooien, maar ik kan elk moment van de dag zelf bellen, zonder uitzondering. Toen werd mij verteld dat ze wat tests gingen doen om het probleem op te lossen en ik hier over gebeld zou worden. Nu een dikke maand later niets. Ik heb maar een pre-payed telefoon
gekocht van Vodafone, zodat ik in ieder geval bereikbaar ben. Ik zou gaarne mij contract bij T-Mobile opzeggen zodat ik met mijn nummer naar een provider kan die wel werkt want T-Mobile doet toch niets behalve iemand aan het lijntje houden.

Met vriendelijke groet,
Wout

Gesloten