LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort: meedogenloze verkooppraktijken
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 23 aug 2010 18:44
Telfort: meedogenloze verkooppraktijken
Ongelooflijk, maar waar!
*Telfort heeft in 2008 speedlinq overgenomen. Per brief wordt bevestigd dat de dienstverlening tegen dezelfde voorwaarden wordt gecontinueerd door telfort.
*In april 2010 doet internet en vastbellen het niet meer, Telfort technische dienst kan c.q. wil het probleem niet oplossen. Ik krijg een nieuwe modem
* Nu blijkt dat ik niet alleen een nieuw modem heb gekregen, maar ook een nieuw abonnement, dat veel duurder is
* Telfort is van mening dat ik ook had kunnen stoppen op het moment van het probleem (had ik wel min. 4 weken zonder internet en telefoon gezeten) en dat is wel een zeer vreemde vorm van service
* omdat ik het vervangende modem heb geaccepteerd heb ik nu een gewoon abonnement bij Telfort volgens Telfort.
* Ik wil nu opzeggen, maar dat kan niet, omdat ik een nieuw abonnement heb zeggen ze, maar ik wil en wilde helemaal geen nieuw abonnement
* nu blijkt dat de snelheid max. 6mbps is, precies conform de leveringsvoorwaarden van speedlinq
* Nog sterker, telfort heeft technisch de snelheid niet aangepast en blijvend beperkt tot 8mbps conform de speedlinq-voorwaarden, zo zegt een technische vertegenwoordiger
* De klantenservice blijft gewoon volharden in hun standpunt
* Consequentie is dat ik nu veel meer betaal en mijn abonnement niet kan beëindigen
* Heb de consuwijzer gebeld. Ze vinden het op z’n zachtst gezegd bepaalt niet netjes, en juridisch op het randje of daar over
Van Telfort hoor ik helemaal niets meer.
*Telfort heeft in 2008 speedlinq overgenomen. Per brief wordt bevestigd dat de dienstverlening tegen dezelfde voorwaarden wordt gecontinueerd door telfort.
*In april 2010 doet internet en vastbellen het niet meer, Telfort technische dienst kan c.q. wil het probleem niet oplossen. Ik krijg een nieuwe modem
* Nu blijkt dat ik niet alleen een nieuw modem heb gekregen, maar ook een nieuw abonnement, dat veel duurder is
* Telfort is van mening dat ik ook had kunnen stoppen op het moment van het probleem (had ik wel min. 4 weken zonder internet en telefoon gezeten) en dat is wel een zeer vreemde vorm van service
* omdat ik het vervangende modem heb geaccepteerd heb ik nu een gewoon abonnement bij Telfort volgens Telfort.
* Ik wil nu opzeggen, maar dat kan niet, omdat ik een nieuw abonnement heb zeggen ze, maar ik wil en wilde helemaal geen nieuw abonnement
* nu blijkt dat de snelheid max. 6mbps is, precies conform de leveringsvoorwaarden van speedlinq
* Nog sterker, telfort heeft technisch de snelheid niet aangepast en blijvend beperkt tot 8mbps conform de speedlinq-voorwaarden, zo zegt een technische vertegenwoordiger
* De klantenservice blijft gewoon volharden in hun standpunt
* Consequentie is dat ik nu veel meer betaal en mijn abonnement niet kan beëindigen
* Heb de consuwijzer gebeld. Ze vinden het op z’n zachtst gezegd bepaalt niet netjes, en juridisch op het randje of daar over
Van Telfort hoor ik helemaal niets meer.
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort: meedogenloze verkooppraktijken
Deze Hugo wimpelt alle verantwoordelijkheden weg wat betreft Telfort. Ook als Telfort dealer lieg ik in Hugo's ogen... Staat netjes!
Laatst gewijzigd door mich24 op 24 aug 2010 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 23 aug 2010 18:44
Re: Telfort: meedogenloze verkooppraktijken
Het probleem is opgelost! Telfort is ten halve gekeerd op een sympathieke wijze!
Jammer dat ene Hugo zo reageert.
• de technische dienst wilde of kon het technische probleem niet oplossen
• dat het een koopmodem is doet niets af aan het verhaal. Het BW is daar duidelijk over. De technische levensduur was zeker niet verstreken
• dus garantieperiode is niet echt een valide argument
• het toesturen van een vervangend modem was een service van Telfort, maar ook een alternatief in kader van de verplichtingen conform het BW
• het upgraden naar een hogere snelheid wordt nog in de algemene voorwaarden nog op de site gecombineerd met een nieuw contract, dus is er geen nieuw contract
• feitelijk is er trouwens nooit conform de afspraak de snelheid geleverd die afgesproken was. Het was 6mbps tijdens speedlinq en dat is het gebleven!!
• de hugo van telfort zit juridisch echt helemaal fout. Buiten het feit dat de onderbouwing simpelweg niet waar is, is het zeer klant-onvriendelijk
• kan Telfort echt aanraden om service-medewerkers als Hugo extra opleiding te geven in het kader van de afgesproken verbeteringen van de service in 2010. Met als belangrijkste leerdoel: “neem klanten vooral serieus”
Wat mij betreft is het belangrijkste dat Telfort nu wel de beëindiging van het contract accepteert. Klasse!
Jammer dat ene Hugo zo reageert.
• de technische dienst wilde of kon het technische probleem niet oplossen
• dat het een koopmodem is doet niets af aan het verhaal. Het BW is daar duidelijk over. De technische levensduur was zeker niet verstreken
• dus garantieperiode is niet echt een valide argument
• het toesturen van een vervangend modem was een service van Telfort, maar ook een alternatief in kader van de verplichtingen conform het BW
• het upgraden naar een hogere snelheid wordt nog in de algemene voorwaarden nog op de site gecombineerd met een nieuw contract, dus is er geen nieuw contract
• feitelijk is er trouwens nooit conform de afspraak de snelheid geleverd die afgesproken was. Het was 6mbps tijdens speedlinq en dat is het gebleven!!
• de hugo van telfort zit juridisch echt helemaal fout. Buiten het feit dat de onderbouwing simpelweg niet waar is, is het zeer klant-onvriendelijk
• kan Telfort echt aanraden om service-medewerkers als Hugo extra opleiding te geven in het kader van de afgesproken verbeteringen van de service in 2010. Met als belangrijkste leerdoel: “neem klanten vooral serieus”
Wat mij betreft is het belangrijkste dat Telfort nu wel de beëindiging van het contract accepteert. Klasse!
Re: Telfort: meedogenloze verkooppraktijken
Wat een boel leugens vermeld u. Uit de link die Hugo heeft gepost staat duidelijk op hoe het eea in elkaar zit.
Re: Telfort: meedogenloze verkooppraktijken
SirPeter schreef:Wat een boel leugens vermeld u. Uit de link die Hugo heeft gepost staat duidelijk op hoe het eea in elkaar zit.
das niet mis wat je zegt Sir Peter ....ik vind het van telfort wel erg aso om hier een link neer te zetten waar iemands gegevens op staan!
Re: Telfort: meedogenloze verkooppraktijken
Ik heb niet echt persoonlijke gegevens gezien, niet op gelet als het er op staat. Ik heb alleen de post van webcare gelezen. Daarin staat dat klant gebeld heeft naar Telfort, vervolgens is er een nieuw abo afgesloten en klant heeft daar zelfs schriftelijke bevestiging van ontvangen. Er is dus een nieuw contract en dit wordt door persoon ontkent.
Tevens is de snelheid 8mb en er wordt door persoon ontkend dat dit niet waar is. Uit de post van webcare staat duidelijk 8mb (nav een technische lijnmeting).
Daarnaast bashed hij/zij Webcare af terwijl webcare keurig antwoordt geeft op zijn vragen. Ook al is persoon gefrustreerd vind ik het nog niet sjiek om zo om te gaan met iemand die hem/haar keurig te woord staat en probeert te helpen.
Diverse feitelijke onjuistheden. Met hardere bewoordingen heet dat leugens
Tevens is de snelheid 8mb en er wordt door persoon ontkend dat dit niet waar is. Uit de post van webcare staat duidelijk 8mb (nav een technische lijnmeting).
Daarnaast bashed hij/zij Webcare af terwijl webcare keurig antwoordt geeft op zijn vragen. Ook al is persoon gefrustreerd vind ik het nog niet sjiek om zo om te gaan met iemand die hem/haar keurig te woord staat en probeert te helpen.
Diverse feitelijke onjuistheden. Met hardere bewoordingen heet dat leugens
Re: Telfort: meedogenloze verkooppraktijken
misschien wel misschien niet maar dan nog....gegevens van iemand anders horen niet op dit forum anders ken je net zogoed meteen alles van jezelf hier neergooien toch?
dat is dus ronduit aso van telfort!
dat is dus ronduit aso van telfort!
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort: meedogenloze verkooppraktijken
Ik zal verder niet meer inhoudelijk op de zaak ingaan.
Op dit forum gebruikt deze klant overigens zelf z'n e-mailadres als gebruikersnaam. Dat is geen aanrader.
Hugo
Dit wil ik nog even corrigeren. Waar ziet u ons privegegevens van deze klant plaatsen? De link hier naar ons forum is niets meer dan een gewone link en ook op ons forum ziet u ons geen privegegevens openbaar maken.tiptoo schreef:misschien wel misschien niet maar dan nog....gegevens van iemand anders horen niet op dit forum anders ken je net zogoed meteen alles van jezelf hier neergooien toch?
dat is dus ronduit aso van telfort!
Op dit forum gebruikt deze klant overigens zelf z'n e-mailadres als gebruikersnaam. Dat is geen aanrader.
Hugo
Laatst gewijzigd door Telfort webcare op 24 aug 2010 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Telfort: meedogenloze verkooppraktijken
Telfort webcare schreef: Dit wil ik nog even corrigeren. Waar ziet u ons privegegevens van deze klant plaatsen? De link hier naar ons forum is niets meer dan een gewone link en ook op ons forum ziet u ons geen privegegevens openbaar maken.
Op dit forum gebruikt deze klant overigens zelf z'n e-mailadres als gebruikersnaam. Dat is geen aanrader.
Hugo
nou de naam van deze klant is heel duidelijk te lezen en ach ...telfort ....ik zou jullie nooit kiezen echt waardeloze provider zijn jullie!!
jullie hebben hier de link neergegooid niet de persoon zelf!
Re: Telfort: meedogenloze verkooppraktijken
Die persoon heeft een account aangemaakt op die forum met zijn/haar eigen naam, tja..... eigen schuld dikke bult als er vervolgens gelinked wordt. Maar overigens denk ik niet dat persoon dat erg vindt. Als die persoon dat wel erg vindt tja.....
Re: Telfort: meedogenloze verkooppraktijken
SirPeter schreef:Maar overigens denk ik niet dat persoon dat erg vindt
ken jij ook al denken voor anderen dan? wonderbaarlijk
Re: Telfort: meedogenloze verkooppraktijken
Klantenservice is waarschijnlijk niet bezet met mankracht, of hooguit een man.
Is doelbewust minuten vangen tot de max om de klant tot het uiterste te treiteren.
Je krijgt niet te horen hoelang je in de wacht gaat staan en dat tegen dat absurde tarief van 30 cent per minuut. UPC geeft wel netjes aan hoe lang dat duurt.
Zo stond ik dus vanavond 11 minuten in de wacht, kosten 3,30 euro zonder iets bereikt te hebben. Er wordt niet opgenomen 21:00 uur naderde rap.
Zeggen ze dat het maximaal 15 euro mag kosten.
Reacties op email duren ook maximaal 10 dagen. Vergelijk Inshared verzekeringen 2 -4 uur maximaal, die kunne dat dus wel!!
Waar gaat het om: krachtens contract is er geen internet, maar er is zo'n 100 euro doorbelast ivm verbindingen met internet in Nederland.
RaRa hoe kan dat als je geen internet contract hebt.
Waardeloos bedrijf dus. Dochter van KPN en dat geeft ook aan hoe KPN over haar klanten denkt.
Is doelbewust minuten vangen tot de max om de klant tot het uiterste te treiteren.
Je krijgt niet te horen hoelang je in de wacht gaat staan en dat tegen dat absurde tarief van 30 cent per minuut. UPC geeft wel netjes aan hoe lang dat duurt.
Zo stond ik dus vanavond 11 minuten in de wacht, kosten 3,30 euro zonder iets bereikt te hebben. Er wordt niet opgenomen 21:00 uur naderde rap.
Zeggen ze dat het maximaal 15 euro mag kosten.
Reacties op email duren ook maximaal 10 dagen. Vergelijk Inshared verzekeringen 2 -4 uur maximaal, die kunne dat dus wel!!
Waar gaat het om: krachtens contract is er geen internet, maar er is zo'n 100 euro doorbelast ivm verbindingen met internet in Nederland.
RaRa hoe kan dat als je geen internet contract hebt.
Waardeloos bedrijf dus. Dochter van KPN en dat geeft ook aan hoe KPN over haar klanten denkt.
Re: Telfort: meedogenloze verkooppraktijken
toch eens aan een leesbril denken?vogels schreef:
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie geen persoonlijke gegevens..
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort: meedogenloze verkooppraktijken
@Bozebuur
Kan ik u van dienst zijn? In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer van Telfort aan mij kenbaar maken.
Daphne
Kan ik u van dienst zijn? In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer van Telfort aan mij kenbaar maken.
Daphne
Re: Telfort: meedogenloze verkooppraktijken
@tiptoo
Kun je deze uitspraak onderbouwen?....ik zou jullie nooit kiezen echt waardeloze provider zijn jullie!!
Het is een link naar een openbaar forum, wat is daar mis mee? Zoek je misschien spijkers.....?jullie hebben hier de link neergegooid niet de persoon zelf!
Dat klopt, maar de vraag is wie...? Jij misschien?toch eens aan een leesbril denken?
Re: Telfort: meedogenloze verkooppraktijken
nou CB dacht het toch niet ik blijf zeggen dat de naam van iemand niet hier door anderen geplaatst hoort te worden, enne ken je niet lezen hoezo onderbouwen dat telfort slecht is/??? zie de vele topics dus zou zeggen lees!!!
Re: Telfort: meedogenloze verkooppraktijken
1 dwaas kan meer vragen dan 100 wijzen kunnen beantwoorden gaat het spreekwoord geloof ik.
Re: Telfort: meedogenloze verkooppraktijken
Enkele off topic bijdragen zijn verwijderd.