LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klantenservice Vacansoleil, uitermate slecht!
Klantenservice Vacansoleil, uitermate slecht!
Klantenservice Vacansoleil, uitermate slecht!
Eerder geboekt bij Vacansoleil, nooit eerder problemen tot onze laatste vacantie.
Twee campings geboekt, Le Pommier en Domaine de Chaussy.
1e camping, twee dagen voor vertrek overgeplaatst naar ander caravan, kleiner en goedkoper. Het geld dat wij terug moeten ontvangen hebben wij na 6 weken nog niet. Steeds een nieuwe smoes!!!
2e camping. Caravan vies en versleten en incompleet, Volgens medewerkers Vacansoleil ter plaatse niet onder beheer Vacansoleil?!?! Klachten afhandeling Vacansoleil abominabel!!!
Van ons krijgt Vacansoleil een dikke onvoldoende !!!
Eerder geboekt bij Vacansoleil, nooit eerder problemen tot onze laatste vacantie.
Twee campings geboekt, Le Pommier en Domaine de Chaussy.
1e camping, twee dagen voor vertrek overgeplaatst naar ander caravan, kleiner en goedkoper. Het geld dat wij terug moeten ontvangen hebben wij na 6 weken nog niet. Steeds een nieuwe smoes!!!
2e camping. Caravan vies en versleten en incompleet, Volgens medewerkers Vacansoleil ter plaatse niet onder beheer Vacansoleil?!?! Klachten afhandeling Vacansoleil abominabel!!!
Van ons krijgt Vacansoleil een dikke onvoldoende !!!
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 19 aug 2010 14:04
Re: Klantenservice Vacansoleil, uitermate slecht!
wij hebben ook een klacht liggen bij vacansoleil. uiterlijk maandag krijgen we bericht over onze klacht. ben benieuwd of ze dat wel goed gaan afhandelen.
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 30 aug 2010 20:16
- Locatie: Rijsel (F)
Re: Klantenservice Vacansoleil, uitermate slecht!
Had ook geboekt bij vacansoleil. Twee weken voor vertrek meldden ze me dat de accomodatie niet meer aan hun standaard voldeed en gaven me de mogelijkheid om over te boeken naar een duurdere accomodatie voor dezelfde prijs.
Heb hier geen gebruik van gemaakt en had binnen een week de reissom gerestitueerd gekregen.
Netjes van vacansoleil. Zo kan het dus ook.
Heb hier geen gebruik van gemaakt en had binnen een week de reissom gerestitueerd gekregen.
Netjes van vacansoleil. Zo kan het dus ook.
Re: Klantenservice Vacansoleil, uitermate slecht!
Ooit en paar jar geleden ook een stacarvan gehuurd in Frankrijk. Mooie camping, allemaal nieuwe caravans behalve....de laatste die van ons. Gaten in de matrassen, rotte eieren in de koelkast, banken zo vet als spek, keukenlades vielen uitelkaar, geen bestek, kapotte buiten stoelen enz. Echt een heeeeelee oude caravan. Ik naar de receptie en het gemeldt. Sorry was het antwoord de eigenaar was op vakantie en dit was de laatste caravan die nog vervangen moest worden. Heel de camping was volgeboekt dus daar zit je dan met een klein kind wat niet op haar blote voetjes in de caravan mocht lopen. Zoiezo wij allemaal niet want de beestjes kwamen uit het vinyl wat op de grond lag. Gelukkig hadden we goed weer dus zijn we veel buiten geweest. Bij thuiskomst gelijk een klacht ingediend en de foto s opgesruurd die we hadden gemaakt. Bij Vacansoleil vonden ze het allemaal niet zo spectaculair en wij overdreven maar. Uiteindelijk kregen we 5% korting op een nieuwe vakantie maar wij hebben natuurlijk nooit meer daar een caravan geboekt!!!
Re: Klantenservice Vacansoleil, uitermate slecht!
Off-topic reacties verwijderd door de Moderator.
Re: Klantenservice Vacansoleil, uitermate slecht!
Vacansoleil is een drama.
Geboekt voor 2 weken (jul 2010): Fiji caravan voor 1850 euro. Gekregen: campingcaravan, die ter plaatse 1600 euro kost. Winst voor Vacansoleil: 20 caravans (zoveel gedupeerden op camping domain des chausys) x 4 periodes van 2 weken in het hoogseizoen x 250 euro = 20.000 euro.
Reactie vacansoleil (in mijn woorden): je bent een zeurpiet. 5% korting op een volgende vakantie.
Nooit meer vacansoleil dus: oplichters zijn het.
Geboekt voor 2 weken (jul 2010): Fiji caravan voor 1850 euro. Gekregen: campingcaravan, die ter plaatse 1600 euro kost. Winst voor Vacansoleil: 20 caravans (zoveel gedupeerden op camping domain des chausys) x 4 periodes van 2 weken in het hoogseizoen x 250 euro = 20.000 euro.
Reactie vacansoleil (in mijn woorden): je bent een zeurpiet. 5% korting op een volgende vakantie.
Nooit meer vacansoleil dus: oplichters zijn het.
Re: Klantenservice Vacansoleil, uitermate slecht!
Het tegenovergestelde kan ook: als ik rechtstreeks wilde boeken bij de camping, dan was ik duurder uit. Wij zijn in het naseizoen geweest, dus gebruik kunnen maken van de actie 14 = 10 nachten betalen, waardoor wij goedkoper uitkwamen dan als we de caravan rechtstreeks wilde boeken. De caravan kwam niet overeen met het plaatje op de website, maar was voor ons juist beter. Officieel was het een 6 persoons caravan, maar aangezien wij met zn 2en zijn, maakte het voor ons niet uit of er nu 2 of 4 extra bedden waren (het waren dr 2).
Ik zou zo weer bij Vaconsoleil boeken, beviel me uitstekend!
Ik zou zo weer bij Vaconsoleil boeken, beviel me uitstekend!
Re: Klantenservice Vacansoleil, uitermate slecht!
2x bij vacansoleil geboekt.
1e keer in het voorseizoen, de tent welke wij geboekt hadden kwam niet overeen met de foto's. Vacansoleil gebeld en naderhand contact gehad met de medewerkster op de camping zelf. Binnen 2 uur was er een andere goede tent geregeld en hebben we zonder extra kosten ruim 4 dagen langer kunnen verblijven.
2e vakantie was in het hoogseizoen, nu was alles perfect geregeld, nette plaats, schone tent met goede voorzieningen en vriendelijk personeel van vacansoleil die werkelijk iedere dag tig caravans en tenten moesten controleren en het begin verhaaltje moesten houden bij de nieuwe gasten maar toch vrolijk bleven.
Het probleem met de stroomvoorziening werd meteen opgelost. En de kapotte tuintafel welke door eigen schuld van ons kapot was gegaan (parasol niet ingeklapt waardoor de tafel de halve camping overgewaaid was) hoefde niet vergoed te worden door ons.
Wij zijn zeer te spreken over vacansoleil met de campings in Spanje dan.
Mijn schoonzusje had in Frankrijk echter minder geluk met de camping, oude caravan, slechte camping maar ook dit is naar behoren opgelost door vacansoleil en zij hebben de helft van de kosten terug ontvangen. Voorwaarde was wel dat ze terplaatsen meteen een klacht in moesten dienen en ook foto's als "bewijs" toe moesten voegen. Maar verder goed geregeld.
Dus of wij hebben geluk gehad, of het kan gewoon ook goed geregeld worden.
1e keer in het voorseizoen, de tent welke wij geboekt hadden kwam niet overeen met de foto's. Vacansoleil gebeld en naderhand contact gehad met de medewerkster op de camping zelf. Binnen 2 uur was er een andere goede tent geregeld en hebben we zonder extra kosten ruim 4 dagen langer kunnen verblijven.
2e vakantie was in het hoogseizoen, nu was alles perfect geregeld, nette plaats, schone tent met goede voorzieningen en vriendelijk personeel van vacansoleil die werkelijk iedere dag tig caravans en tenten moesten controleren en het begin verhaaltje moesten houden bij de nieuwe gasten maar toch vrolijk bleven.
Het probleem met de stroomvoorziening werd meteen opgelost. En de kapotte tuintafel welke door eigen schuld van ons kapot was gegaan (parasol niet ingeklapt waardoor de tafel de halve camping overgewaaid was) hoefde niet vergoed te worden door ons.
Wij zijn zeer te spreken over vacansoleil met de campings in Spanje dan.
Mijn schoonzusje had in Frankrijk echter minder geluk met de camping, oude caravan, slechte camping maar ook dit is naar behoren opgelost door vacansoleil en zij hebben de helft van de kosten terug ontvangen. Voorwaarde was wel dat ze terplaatsen meteen een klacht in moesten dienen en ook foto's als "bewijs" toe moesten voegen. Maar verder goed geregeld.
Dus of wij hebben geluk gehad, of het kan gewoon ook goed geregeld worden.