orion direct zijn oplichters ik zou niet je scooter of auto hier verzekeren.
Ik moest 160 euro betalen om daarna te horen dat ik niet meer verzekerd bij ze kon worden na 3 dagen telefoneren op een te duur telefoon nummer
wees verstandig en ga naar een andere verzekeraar
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ORION DIRECT OPLICHTERS DOE GEEN ZAKEN MET HEN
-
carol de jong
Re: ORION DIRECT OPLICHTERS DOE GEEN ZAKEN MET HEN
Beetje kort verhaal om hierover te oordelen.
Met welke reden hebben ze u niet willen accepteren?
En zou die € 160,00 ook weer terugbetaald worden, geen dekking is ook geen premie voor verschuldigd lijkt mij..
Met welke reden hebben ze u niet willen accepteren?
En zou die € 160,00 ook weer terugbetaald worden, geen dekking is ook geen premie voor verschuldigd lijkt mij..
-
carol de jong
die willen ze me dus niet terugbetalen
ik heb nu betaald voor een periode waarin ik niet verzekerd was
ik heb nu betaald voor een periode waarin ik niet verzekerd was
Wat heb je gedaan dat ze jou niet meer willen verzekeren?carol de jong schreef:Ik moest 160 euro betalen om daarna te horen dat ik niet meer verzekerd bij ze kon worden
klik
-
carol de jong
Ik had aangegeven dat ik automatisch incasso wilde.
dacht al die tijd dat ik verzekerd was.
word ik aangehouden door de politie krijg ik een boete dat ik niet verzekerd ben
ik alles nachecken.
blijkt dat ze helemaal niet automatische incasso hebben ingeschakeld en nooit iets laten horen.
vertellen ze me dat ik de betalingsachterstand moet betalen en dan ben ik weer verzekerd komt alles in orde en zal de automatische incasso ingeschakeld worden.
ze geven me nog een excuses voor het ongemak. ik denk dus dat alles snor zit.
Ik dus 160 euro overmaken. ik bel ze op of ik al weer verzekerd ben komen ze me vertellen dat ik niet meer verzekerd kan worden bij hen.....
dacht al die tijd dat ik verzekerd was.
word ik aangehouden door de politie krijg ik een boete dat ik niet verzekerd ben
ik alles nachecken.
blijkt dat ze helemaal niet automatische incasso hebben ingeschakeld en nooit iets laten horen.
vertellen ze me dat ik de betalingsachterstand moet betalen en dan ben ik weer verzekerd komt alles in orde en zal de automatische incasso ingeschakeld worden.
ze geven me nog een excuses voor het ongemak. ik denk dus dat alles snor zit.
Ik dus 160 euro overmaken. ik bel ze op of ik al weer verzekerd ben komen ze me vertellen dat ik niet meer verzekerd kan worden bij hen.....
Vond je het niet vreemd dat er nooit premie werd afgeschreven?carol de jong schreef:ik denk dus dat alles snor zit.
Heeft de reden dat je werd aangehouden door de politie iets te maken met het weigeren van de verzekering?
Ze hebben je dus geroyeerd(wanbetaler).
Je bent wel verplicht achterstallige premie te voldoen.Dat was die 160 euro.
Meestal nemen ze je niet meer aan(verzekering)als je geroyeerd bent.
Maar je ziet toch zelf wel of er geld geincasseerd is.
Wat stond er op je polis ,hoe te voldoen,automatisch incasso of zelf het bedrag overmaken
Je bent wel verplicht achterstallige premie te voldoen.Dat was die 160 euro.
Meestal nemen ze je niet meer aan(verzekering)als je geroyeerd bent.
Maar je ziet toch zelf wel of er geld geincasseerd is.
Wat stond er op je polis ,hoe te voldoen,automatisch incasso of zelf het bedrag overmaken