Nog geen twee weken na aankoop vertoonde de Blackberry een heel raar verschijnsel. (scherm blijft opgelicht met een klein lopend klokje in de midden van het scherm, ondanks het opnieuw uit- of aanzetten en de batterij er opnieuw inzetten).
Dus zijn wij terug naar de telefoonwinkel gegaan.
Hier had men dit nog niet meegemaakt maar de telefoon werd opgestuurd naar de Blackberry, wij hebben van alles geprobeerd maar kregen geen nieuw toestel.
Het zou tussen de twee á drie weken duren, al met al langer dan dat we de blackberry hadden. Maar vandaag(na twee en halve week) na telefonisch contact of de telefoon al terug was, te horen gekregen dat het gewoon vijf á zes weken gaat duren.Dit omdat de telefoons tegenwoordig terug naar Engeland gaan!!!
Wij vinden toch dat dit wel misleidend is en helemaal een raar iets is vooral omdat het mobieltje nog geen twee weken oud is.
Mijn zoon heeft van zijn lang gespaarde centjes eindelijk een Blackberry kunnen kopen en zit nu met de gebakken peren want hij heeft nu al langer zijn mobiel niet dan wel.
Het is voor ons gezien een beroerde service naar de klant toe, maar ook nog eens heel erg voor onze zoon die denk een mooie mobiel te hebben en nu met lege handen staat.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Defect aan Blackberry van nog geen twee weken oud
Re: Defect aan Blackberry van nog geen twee weken oud
Het is natuurlijk vervelend voor jullie, maar de verkoper hoef geen nieuw toestel te geven, en kan het gewoon repareren.
Jullie zouden geduld moeten hebben, want blijkbaar zijn er meer Blackberry`s met mankementen!
Jullie zouden geduld moeten hebben, want blijkbaar zijn er meer Blackberry`s met mankementen!
Misleiding vind ik een verkeerd woord. Snap de frustratie,maar de winkel krijgt van deze consument maar gelijk de schuld, en dat is makkelijk hoor.. De winkel kan er niks aan doen, aangezien ik dit ook meemaak in de winkel hier.
Dit is wel heel erg makkelijk!Desirée schreef:
Wij vinden toch dat dit wel misleidend is...
Het is voor ons gezien een beroerde service naar de klant toe, maar ook nog eens heel erg voor onze zoon die denk een mooie mobiel te hebben en nu met lege handen staat.
De Blackberry service is erg slecht want de telefoons zijn minimaal 2 maanden weg. Dit inderdaad omdat ze naar Engeland (Research In Motion) gestuurd moeten worden.
Bij mijn eigen Blackberry ben ik de telefoon al 4 maanden (2x opgestuurd) kwijt geweest in 6 maanden tijd. Nadat ik mijn telefoon weer terug heb gekregen is deze nu weer kapot. Kapot terug gekomen uit de fabriek.
Dit is naar mijn mening in ZEER slechte service want je betaald genoeg voor een speciaal abonnement om je Blackberry te kunnen gebruiken.
Blackberry zelf is ook met geen mogelijkheid te bereiken om eventuele vragen te stellen of info over te telefoon te vragen. Niet per mail en niet per telefoon.
Bij mijn eigen Blackberry ben ik de telefoon al 4 maanden (2x opgestuurd) kwijt geweest in 6 maanden tijd. Nadat ik mijn telefoon weer terug heb gekregen is deze nu weer kapot. Kapot terug gekomen uit de fabriek.
Dit is naar mijn mening in ZEER slechte service want je betaald genoeg voor een speciaal abonnement om je Blackberry te kunnen gebruiken.
Blackberry zelf is ook met geen mogelijkheid te bereiken om eventuele vragen te stellen of info over te telefoon te vragen. Niet per mail en niet per telefoon.