LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleidende reclame van KPN.

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
troubleshooter
Berichten: 471
Lid geworden op: 08 mar 2008 07:39

Misleidende reclame van KPN.

Ongelezen bericht door troubleshooter »

Beste mensen.
Wie opzoek is naar internet voor op de camping gaat zoeken naar mogelijkheden zo ik wij. We surfen naar: http://www.kpn.com en klikken keurig internet aan. Komt daaronder een button: Mobiel internet. Wie leest wat er aangeboden wordt denkt bij zichzelf, datis wat ik zoek zo ook ik. Waarom namelijk, omdat er onderstaat dat er geen kosten verbonden zijn aan limit-overschrijding dus daarvan uitgaande bestellen. Het duurde enkele dagen maar de Dongel werd geleverd. Klaar zou je denken! We hebben gedurende onze vakantie lekker van het internet genoten maar toen we amper thuis waren schrok ik mij wezenloos toen de nota van KPN op de mat viel. Of wij maar even :206,00 euro wilden voldoen want we waren 740 Mb over onde limit van 400 Mb heen en dat koste 0,18 per Mb. Hoezo geen extra kosten als je over jouw limit bent maar het staat er toch echt. Nu hebben wij ook nog een mobieltje dus die kosten zaten erbij.
Inmiddels hebben wij het abonnement gewijzigd zodat dit ons als het goed gaat niet meer kan overkomen. Heb de klacht aangemeld bij de geschillencommissie.

mje
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jul 2010 21:37

Re: Misleidende reclame van KPN.

Ongelezen bericht door mje »

Lekker internetten en niet betalen dat gaat natuurlijk niet bovendien wat stelt dat bedrag nou voor, voor een goed betaalde jurist :?:

Willy.T
Berichten: 217
Lid geworden op: 29 jul 2010 13:52
Locatie: thuis

Re: Misleidende reclame van KPN.

Ongelezen bericht door Willy.T »

troubleshooter schreef:Beste mensen.
Wie opzoek is naar internet voor op de camping gaat zoeken naar mogelijkheden zo ik wij. We surfen naar: http://www.kpn.com en klikken keurig internet aan. Komt daaronder een button: Mobiel internet. Wie leest wat er aangeboden wordt denkt bij zichzelf, datis wat ik zoek zo ook ik. Waarom namelijk, omdat er onderstaat dat er geen kosten verbonden zijn aan limit-overschrijding dus daarvan uitgaande bestellen. Het duurde enkele dagen maar de Dongel werd geleverd. Klaar zou je denken! We hebben gedurende onze vakantie lekker van het internet genoten maar toen we amper thuis waren schrok ik mij wezenloos toen de nota van KPN op de mat viel. Of wij maar even :206,00 euro wilden voldoen want we waren 740 Mb over onde limit van 400 Mb heen en dat koste 0,18 per Mb. Hoezo geen extra kosten als je over jouw limit bent maar het staat er toch echt. Nu hebben wij ook nog een mobieltje dus die kosten zaten erbij.
Inmiddels hebben wij het abonnement gewijzigd zodat dit ons als het goed gaat niet meer kan overkomen. Heb de klacht aangemeld bij de geschillencommissie.
Goede zaak dat het is aangemeld, misschien leren ze het een keer dat ze duidelijk moeten zijn in de aanbiedingen en niet misleidend.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Misleidende reclame van KPN.

Ongelezen bericht door tiptoo »

mje schreef:Lekker internetten en niet betalen dat gaat natuurlijk niet bovendien wat stelt dat bedrag nou voor, voor een goed betaalde jurist :?:

:?: pardon?? het is misleiding van kpn dus dat vind jij normaal? ik dus niet!

Frank444
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 apr 2010 17:27

Re: Misleidende reclame van KPN.

Ongelezen bericht door Frank444 »

Bij aanbiedingen van KPN moet je altijd de kleine lettertjes lezen. Alles is gratis (in oranje) en de eerste 3/6/12 maanden is de prijs anders.

Bij KPN hoef je niet te rekenen op goedkoop. Telfort is het low-budgetmerk en biedt hetzelfde voor een lagere prijs. Bij KPN doet men benchmark met Vodafone.

Ik zie bij KPN een meerprijs staan bij het goedkoopste abo voor buiten de limiet en gratis bij het iets duurdere abo. Snap je frustratie. Kost klauwen met geld, maar bij KPN zeggen de marketeers dat mensen graag opgelicht willen worden.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Misleidende reclame van KPN.

Ongelezen bericht door tiptoo »

Frank444 schreef:
Bij KPN hoef je niet te rekenen op goedkoop.
:mrgreen: vertel mij wat....heb zelf kpn , ach nog effe ken ik veranderen.

Brabando
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mei 2006 10:48

Re: Misleidende reclame van KPN.

Ongelezen bericht door Brabando »

Ik zit erover te denken een dongel aan te schaffen en zag op http://www.kpn.com/zakelijk/zakelijk-in ... tellen.htm dat ze een aanbieding hebben, het abonnement met een looptijd van een jaar voor de helft van het geld!
Maar als je dan gaat bestellen kom je er achter dat de aanbieding maar een half jaar geldig is. Wederom lekker misleidend. Ik denk dat ze het nooit leren.

Frank444
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 apr 2010 17:27

Re: Misleidende reclame van KPN.

Ongelezen bericht door Frank444 »

De zakelijke prijzen zijn ook ex BTW. Dus reken er nog wat euri's bij.

Willy.T
Berichten: 217
Lid geworden op: 29 jul 2010 13:52
Locatie: thuis

Re: Misleidende reclame van KPN.

Ongelezen bericht door Willy.T »

Brabando schreef:Ik zit erover te denken een dongel aan te schaffen en zag op http://www.kpn.com/zakelijk/zakelijk-in ... tellen.htm dat ze een aanbieding hebben, het abonnement met een looptijd van een jaar voor de helft van het geld!
Maar als je dan gaat bestellen kom je er achter dat de aanbieding maar een half jaar geldig is. Wederom lekker misleidend. Ik denk dat ze het nooit leren.

Als men nu eens stopt met die producten te bestellen, gaan ze mogelijk eens de zaken anders aanpakken. Zolang iedereen zich maar blijft aanmelden gaat het toch goed voor KPN en waarom zouden ze het dan anders gaan doen?

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Misleidende reclame van KPN.

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Bij KPN hoef je niet te rekenen op goedkoop. Telfort is het low-budgetmerk en biedt hetzelfde voor een lagere prijs.
Waar je wel op kunt rekenen is dat voor die lagere prijs in ieder geval dezelfde kwaliteit service wordt geleverd: nl géén. :)

Het beste is weg te blijven bij KPN en alle dochters.
Maar ja, heb je een bedrijf gevonden wat niet van KPN is, dan wordt het wel opgekocht door KPN en krijgt het dezelfde (geen) service, is me ook al een paar keer gebeurd :(

Gesloten