.... Ik accepteer niet dat Ziggo (met hun arrogante gedrag) zo maar mijn email adres van wanadoo stopt zet. Ziggo had mij beloofd mijn wanadoo email over te nemen.
Ziggo kan wel zeggen dat zij in April 2010 een mail had gestuurd. Zeker naar een mailadres die niet werkt.
Ik had gisteren (1sep2010) een mail gekregen van Ziggo met
" de mail van maand April" helaas daar staat niet mijn email adres vermeld en ook niet een datum.???
Waarom krijg ik nog steeds alle overzichten van Ziggo met mijn @wanadoo mail opgestuurd??
Waarom staat in het overzicht van "Mjn Ziggo" (opstuurt dd. 14aug2010) mijn @wandoo email vermeld?
Waarom mogen de medewerker van Ziggo niet hun namen zeggen??
Een ding is zeker, ik heb (nog steeds) ontzettend spijt dat ik een email gebruikt van een provider.
Om alles te veranderen naar @ziggo (Daar hebben wij niet om gevraagd), kost mij een gigantisch veel geld. Wie gaat dit vergoeden??
Men moet schriftelijk (aangetekend) de klachten aan Ziggo kenbaar maken. Doet Ziggo niets of een antwoord geven met een gigantisch goede smoes. Dan maak je kenbaar aan de Geschillencommissie zie
https://loket.degeschillencommissie.nl/ ... e&code=ecd
Of de ex klanten kunnen gewoon in deze forum de frustratie plaatsen en niets doen....
Ziggo verdient zeker geen koude douche. Dit moet veel erger zijn. Radar moet dit een punt maken en de monopolie van Ziggo ter discussie stellen bij de kamer.
Ik wens allemaal veel succes met ZIGGO (ook ik)
Willem
ps. wanneer wordt Ziggo overgenomen door bv UPC of door een NOG groter bedrijf uit buitenland?? dan kan ik hiermee rekening houden!!