LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NTI cadeautjes met ogen dicht

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.

NTI en klantvriendelijkheid

Geweldig
0
Geen stemmen
Geen problemen mee gehad
1
25%
Kan beter
1
25%
absurd!
2
50%

Totaal aantal stemmen: 4

uborson

NTI cadeautjes met ogen dicht

Ongelezen bericht door uborson »

Ik zal een lang verhaal kort maken.

Ik ben sinds kort een opleiding tot binnenhuisarchitect gaan doen bij het NTI.
Een particuliere opleiding naast mijn baan als keukenverkoper zou ideaal zijn om mijn klanten nog beter te kunnen adviseren betreft ergonomisch ontwerpen.

Nadat ik het paket had aangevraagd kreeg ik een cadeautje meegestuurd!
Ik hoefde geen inschrijfgeld te betalen t.w. 25 euro! Dit is natuurlijk mooi meegenomen!!! Achteraf moest ik deze toch betalen want dit stond nergens genoteerd bij NTI! (ondanks het bewijs)
Beetje flauw dacht ik, maar dat mag de pret niet bederven!

Ontzettende leuke en informatieve opleiding met uiterst leuke en leerzame docent!
Zeer mijn complimenten hiervoor. Totdat er beslag werd gelegd op mijn loon door een achterstand waar ik niets vanaf wist! BALEN natuurlijk!
Dus heb ik NTI geinformeerd of ik de betaling later kon voldoen en heb ik het probleem uitgelegd. Zonder mij een alternatief aan te bieden, of de gevolgen wijs te maken werd mij gezegd: Een regeling is in geen geval mogelijk!

Zonder pardon verscheen er op de dag dat ik mijn achterstaand ineens wilde voldoen, één maand later al!!! een incasso bureau op mijn deurmat inzake NTI!
één maand achterstand was voldoende voor NTI een incasso bureau in te schakelen!
BELACHELIJK!!!

Ik snap dat firmas achterstand betalers willen voorkomen, maar betrouwbare betalers die met een goede regeling komen, de situatie recent houden, te "naaien" met een deurwaarder vind ik echt absurd!

Nog meer soortgelijke ervaringen?
Ik hoor het graag!
Als jullie het oneens zijn met mijn mening en klacht
hoor ik dat natuurlijk ook graag

aquino

Re: NTI cadeautjes met ogen dicht

Ongelezen bericht door aquino »

http://nl.wikipedia.org/wiki/Loonbeslag

Was er niemand die u op de hoogte had gesteld dat u ergens een achterstand had, middels een brief en/of telefoontje ?

Els Beltman

Ongelezen bericht door Els Beltman »

Beste Uborson,
Graag wil ik reageren op uw bericht, alhoewel ik de exacte situatie natuurlijk niet ken.
Sowieso stuurt het NTI voor iedere openstaande factuur 4 maal een herinnering voordat overdracht aan een incassobureau plaats zal vinden. Pas als het ook het incassobureau niet lukt de factuur te incasseren zal een gerechtelijke stap gezet worden. En pas als een rechtszaak heeft plaatsgevonden zal loonbeslag plaats kunnen vinden.
U geeft aan om een regeling gevraagd te hebben, als dat verzoek binnen de normale betalingstermijn ontvangen wordt zullen wij altijd de mogelijkheden nagaan. Als het dossier inmiddels overgedragen is aan een incassobureau (hetgeen pas drie maanden na het verstrijken van de betaaltermijn het geval is) dan is een regeling helaas niet meer mogelijk.
Natuurlijk ben ik bereid om na te gaan wat er rond uw inschrijving niet goed is gelopen, ik ontvang dan graag uw reactie op mijn adres: [email protected] .

Vriendelijke groet,

NTI - Els Beltman, hoofd klantenservice

uborson

Ongelezen bericht door uborson »

Nee, ivm het oude adres is de loonbeslag verkeerd opgestuurd!

Vorige week contact gehad met NTI, die uit dit onderwerp via radar contact met mij opgenomen heeft en natuurlijk de klachtbrief die ik verstuurd heb!

zij heeft mij de situatie uitgelegd! prima geregeld allemaal!
opgeslost! geen goede start gemaakt maar wel een prima slot

Gesloten