| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort/AH Mobiel laat je barsten
Telfort/AH Mobiel laat je barsten
4 vier weken geleden heb ik een prepaid toestel besteld bij Telfort/AH Mobiel en betaald via IDEAL, dat kon niet anders.
Ik kreeg toen op de dag dat het geleverd zou worden het bericht dat het toestel ineens niet op voorraad zou zijn.
Na ongeveer 2 weken en een aantal mails heb ik besloten de deal te annuleren, kreeg (ook weer na diverse mails van mijn kant) uiteindelijk het bericht dat het geld zo snel mogelijk teruggestort zou worden.
Nada, niente, niks dus. Nu alweer zo'n 2 weken verder en op mijn mails wordt ook niet meer gereageerd!
Wat nu? Ik heb al een klacht ingediend, maar ook daar heb ik niks van vernomen.
wie weet raad? alvast bedankt!
Cathar
Ik kreeg toen op de dag dat het geleverd zou worden het bericht dat het toestel ineens niet op voorraad zou zijn.
Na ongeveer 2 weken en een aantal mails heb ik besloten de deal te annuleren, kreeg (ook weer na diverse mails van mijn kant) uiteindelijk het bericht dat het geld zo snel mogelijk teruggestort zou worden.
Nada, niente, niks dus. Nu alweer zo'n 2 weken verder en op mijn mails wordt ook niet meer gereageerd!
Wat nu? Ik heb al een klacht ingediend, maar ook daar heb ik niks van vernomen.
wie weet raad? alvast bedankt!
Cathar
Laatst gewijzigd door cathar op 27 aug 2010 18:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Telfort/AH Mobiel laat je barsten
Aangetekende brief sturen naar AH en eisen binnen een termijn van 8 dagen om je geld terug te krijgen incl. de kosten voor het versturen van de brief.
Re: Telfort/AH Mobiel laat je barsten
Bedankt voor de reactie, maar.........
doen ze dat dan, dat geld voor het aantekenen betalen? Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit niet betaald gaat worden.
alvast bedankt
cathar
doen ze dat dan, dat geld voor het aantekenen betalen? Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit niet betaald gaat worden.
alvast bedankt
cathar
Re: Telfort/AH Mobiel laat je barsten
Je kan het altijd eisen, en zeker uit coulance nu ze het zo lang laten lopen. Is natuurlijk belachelijk dit.
-
ElizeEveline
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 27 aug 2010 00:16
Re: Telfort/AH Mobiel laat je barsten
Precies mijn ervaring met ah mobiel.
Op 26 juli een toestel besteld en betaald via ideal. Gelijk daarna ontving ik een mail dat het toestel tijdelijk niet leverbaar is.
Ik had het toestel snel nodig voor mijn moeder die 14 augustus ging verhuizen, zij zou een week zonder vaste telefoon zitten.
Ik heb meerdere keren met de dure klanten servicegebeld om te annuleren.
Een persoon zei dat dat kon via de website (o ja waar dan?) Een andere zei dat ik terug gebeld zou gaan worden 2 weken geleden (niet dus)
Op zondag 15 augustus heb ik gewoon in de stad maar een mobiel gekocht voor mijn moeder, zij had echt een telefoon nodig en weer gemaild met de klantenservice om te annuleren.
Tot op heden geen bericht terug.....

Op 26 juli een toestel besteld en betaald via ideal. Gelijk daarna ontving ik een mail dat het toestel tijdelijk niet leverbaar is.
Ik had het toestel snel nodig voor mijn moeder die 14 augustus ging verhuizen, zij zou een week zonder vaste telefoon zitten.
Ik heb meerdere keren met de dure klanten servicegebeld om te annuleren.
Een persoon zei dat dat kon via de website (o ja waar dan?) Een andere zei dat ik terug gebeld zou gaan worden 2 weken geleden (niet dus)
Op zondag 15 augustus heb ik gewoon in de stad maar een mobiel gekocht voor mijn moeder, zij had echt een telefoon nodig en weer gemaild met de klantenservice om te annuleren.
Tot op heden geen bericht terug.....
Re: Telfort/AH Mobiel laat je barsten
Nou, ik kreeg zojuist opnieuw een mailtje terug dat ze mijn ordernummer kwijt waren.
Ik moest maar bellen dan zouden ze het snel voor me kunnen oplossen!
Waarop ik een mail terug stuurde van: 'hoe kan het zo zijn, dat jullie het niet kunnen vinden, maar wel als ik bel?'.
(let wel inmiddels heb ik rond de 20 keer gemaild, daarvan 10 keer bericht terug maar tot op heden nul komma nul resultaat)
Hoe vervelend het ook is voor jou
: een bewijs te meer dat er gelogen wordt!
Je bent dan ook nogeens extra geld kwijt om te bellen.
Zijn wij het geld nu gewoon kwijt?
bedankt voor je reactie
Cathar
Ik moest maar bellen dan zouden ze het snel voor me kunnen oplossen!
Waarop ik een mail terug stuurde van: 'hoe kan het zo zijn, dat jullie het niet kunnen vinden, maar wel als ik bel?'.
(let wel inmiddels heb ik rond de 20 keer gemaild, daarvan 10 keer bericht terug maar tot op heden nul komma nul resultaat)
Hoe vervelend het ook is voor jou
Je bent dan ook nogeens extra geld kwijt om te bellen.
Zijn wij het geld nu gewoon kwijt?
bedankt voor je reactie
Cathar
Laatst gewijzigd door cathar op 27 aug 2010 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ElizeEveline
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 27 aug 2010 00:16
Re: Telfort/AH Mobiel laat je barsten
Ik heb net weer gebeld naar de klantenservice a 20 eurocent per minuut. Na 20 minuten k*tmuziek aangehoord te hebben heb ik maar weer opgehangen......
Ik ga nu een hele boze mail sturen dat ik ook de zinloze dure belminuten terug wil.
Wat een rotbedrijf

Ik ga nu een hele boze mail sturen dat ik ook de zinloze dure belminuten terug wil.
Wat een rotbedrijf
-
Guardian72
- Berichten: 6857
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Telfort/AH Mobiel laat je barsten
20 minuten?ElizeEveline schreef:Ik heb net weer gebeld naar de klantenservice a 20 eurocent per minuut. Na 20 minuten k*tmuziek aangehoord te hebben heb ik maar weer opgehangen......
Ik ga nu een hele boze mail sturen dat ik ook de zinloze dure belminuten terug wil.
Wat een rotbedrijf![]()
![]()
Ik zou toch even een melding doen naar de OPTA.
Dit klinkt als misbruik van betaalnummers - teneinde nog meer winst te maken.
Voor zowel TS als ElizeEveline:
Ik zou toch maar een (aangetekend) schrijven sturen.
Daarin bezwaar kenbaar maken (u kunt niet leveren), klacht (u reageert niet), en eis (binnen 8 dagen bedrag terug, plus 8 euro portokosten, plus X euro telefoonkosten wegens 0900 nummer).
Geef ook aan dat als zij niet aan jouw eis voldoen, je je genoodzaakt ziet om een en ander ter incasso af te geven (er zijn no cure, no pay incassoburo`s) en dat alle bijkomende kosten op hun verhaald gaan worden.
Re: Telfort/AH Mobiel laat je barsten
Eigenlijk hoort Telfort ook bij de klacht opgenomen te worden. Het betreft namelijk een samenwerking telfort/ah mobiel; ik heb ook al diverse malen bericht terugontvangen ondertekend met telfort klantenservice, terwijl ik het bericht had gericht aan de klantenservice ah mobiel.
Net weer een bericht ontvangen na mijn laatste mailtje, zie boven, dat het geld over 4 weken op mijn rekening gestort zou worden. Zomaar, ineens!!!
Nou ik geloof er niks van want telkens komen ze weer met een andere story!
Walgelijk, dat mensen zich daarvoor lenen om zo te werken! Misschien zitten daar allemaal nare typetjes???!
cathar
Net weer een bericht ontvangen na mijn laatste mailtje, zie boven, dat het geld over 4 weken op mijn rekening gestort zou worden. Zomaar, ineens!!!
Nou ik geloof er niks van want telkens komen ze weer met een andere story!
Walgelijk, dat mensen zich daarvoor lenen om zo te werken! Misschien zitten daar allemaal nare typetjes???!
cathar
-
ElizeEveline
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 27 aug 2010 00:16
Re: Telfort/AH Mobiel laat je barsten
Ik kreeg net 2 mailtjes van ah klantenservice.
In de ene staat dat ik moet bellen met nr. 1200
en in de andere staat dat ik moet bellen met 0900-2025290.
Nou heb ik daar gisteren dus in de wacht gestaan, 20 minuten a 20 cent per minuut.
Ik ga nog maar eens mailen dat ik dat dure nummer niet meer wil bellen.
BTW, heb ik consuwijzer/opta gisteren gebeld met deze klacht en zij raadden mij aan om aangetekend te annuleren.
Maar ik ben het beu om nog meer geld kwijt te zijn aan ah mobiel....
In de ene staat dat ik moet bellen met nr. 1200
en in de andere staat dat ik moet bellen met 0900-2025290.
Nou heb ik daar gisteren dus in de wacht gestaan, 20 minuten a 20 cent per minuut.
Ik ga nog maar eens mailen dat ik dat dure nummer niet meer wil bellen.
BTW, heb ik consuwijzer/opta gisteren gebeld met deze klacht en zij raadden mij aan om aangetekend te annuleren.
Maar ik ben het beu om nog meer geld kwijt te zijn aan ah mobiel....
-
bitterbal2
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 28 aug 2010 16:45
Re: Telfort/AH Mobiel laat je barsten
Je kunt it inderdaad beter laten varen. Dit soort MVNO's zijn niet in staat een goede klantenservice te handhaven omdat het hun core business simpelweg niet is. Je kunt beter gewoon prepaid nemen van een netwerk zelf. Als je dit gaat doorzetten ga je uiteindelijk vast je gelijk wel krijgen e.d. maar wie weet hoeveel euro's en weken/maanden we dan inmiddels al niet verder zijn.
-
ElizeEveline
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 27 aug 2010 00:16
Re: Telfort/AH Mobiel laat je barsten
Vorige week zondag kreeg ik een mail dat ze mijn mail niet direct konden beantwoorden en zou binnen 5 dagen teruggemaild worden. Dat werden er dus 6, vanmiddag kreeg ik een mail dat mijn bestelling geannuleerd was en ik mijn geld terug gestort zal krijgen.
Ben wel benieuwd hoelang dat gaat duren.......
Ben wel benieuwd hoelang dat gaat duren.......
Re: Telfort/AH Mobiel laat je barsten
Hallo ElizeEveline,
Ben jij al teruggebeld door de klantenservice?
Hou me op de hoogte, ik ben er zelf nog steeds mee bezig om mijn geld terug te krijgen.
Cathar
Ben jij al teruggebeld door de klantenservice?
Hou me op de hoogte, ik ben er zelf nog steeds mee bezig om mijn geld terug te krijgen.
Cathar
Re: Telfort/AH Mobiel laat je barsten
Sorry bitterbal, maar je geeft slecht advies!
Mensen ga gewoon door, op de normale manier, ik heb zo juist het geld terugontvangen. Kost best veel moeite, maar het er zomaar bij laten zitten, zoals bitterbal adviseert, is echt niet goed!!!!
groeten
cathar
Mensen ga gewoon door, op de normale manier, ik heb zo juist het geld terugontvangen. Kost best veel moeite, maar het er zomaar bij laten zitten, zoals bitterbal adviseert, is echt niet goed!!!!
groeten
cathar
