Hallo
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
wij hebben in februari 2010 een bankstel geleverd gekregen van Mondial wonen, nou bleek er een scheur in het leer te zitten van de hocker in de hoekbank, Mondial wilde daarvoor een kleine vergoeding geven maar daar gingen wij niet mee akkoord omdat je niet voor niets een ''nieuw'' bankstel koopt dus moest er een nieuwe hocker besteld worden. zo gezegd zo gedaan werd er meteen een nieuwe hocker besteld met een levertijd van 2 tot 3 maanden.
Nu zijn we een half jaar verder en door veel te bellen en niet teruggebeld te worden, wilden wij graag het telefoonnummer van de fabrikant om te kijken of we daar verder mee kwamen maar dat telefoonnummer werd niet gegeven en Mondial zou zelf de fabriek bellen om te vragen hoe het met de hocker ervoor stond en wij werden dan teruggebeld, vooralsnog moeten wij nog teruggebeld worden dus hebben wij zelf maar weer gebeld en worden nu afgesnauwd dat wij maar moeten wachten? maar wij zijn al dik over de leventijd?
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
er valt niet met hun te praten en wij zijn het wachten beu?
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
het er veel geld voor betaald en heb geen zin meer om van het kastje naar de muur te worden gestuurd?
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ik ben benieuwd wat mijn rechten nu zijn. en wat ik hier mee kan doen?
Graag hoor ik mensen die hier ervaring mee hebben
Groetjes!!!