LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Failliet / AAW-WAO / anders deug je nergens voor

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
kuinder

Failliet / AAW-WAO / anders deug je nergens voor

Ongelezen bericht door kuinder »

Hoe kan het dat Legio Lease mij een contract liet overnemen van ook iemand die ziek was.
Hoe is het mogelijk dat zij dat wel doen en kunnen terwijl je normaal nog geen euro kunt lenen.Door de sterren bij BKR

Door ernstige ziekte heb ik nu per aangetekend schrijven hun medegedeeld dat ik de volgende bewijzen wil:
opdracht voor /van de beurs tot koop van dat pakket
zekerstelling van het bedrag op persoonlijke naam
rente naar de wettelijke rente nu.
Al ze niet binnen 14 dagen reageren dan ga ik er vanuit dat alles wordt doorgehaald bij BKR en ben dus vrij. Zal mij benieuwen, mijn contract loopt nog 7 jaren dus ze kunnen stijgen, maar het gaat mij om het principe, je verkoopt toch niet aan zo'n iemand als mij.
Wie heeft deze ervaring ook. Dus voor de aankoop of overname sterren bij BKR etc.

Sonja

Re: Failliet / AAW-WAO / anders deug je nergens voor

Ongelezen bericht door Sonja »

MIj hebben ze 5 contracten aangesmeerd,
ik was op dat moment bijstandsmoeder alleenstaand met
gehandicapt kind.
Hoe vind je die dan.
Sterk punt vind mijn advocaat.

Wacht maar Dexia, en ook Aegon,
we krijgen alles terug. ALLES!!!

kuinder

Jammer dat ze op dit forum en bij advocaten niet de boel een beetje uitelkaar halen, dus:
direct aantoonbare mensen die op bijna het minima of eronder zitten, want je zou toch zeggen dat die het makkelijkst te winnen zijn, immers geen toetsing van draagkracht.

Maar goed ik hou me maar vast aan Afrika etc. dat is nog erger.

Maar een plukteam loslaten op de verkopers etc. zou geen gek idee zijn, mettertijd gewonnen en dan is Dexia weg. Ik vraag me nog steeds af waarom ze de aandelen gewoon bewaren en er niet op letten dat ze zakken, eigenlijk domme koeien. Ik zich dan uitgeven voor deskundige.

Een oprecht sterkte,
Gabriel

mike34

Ongelezen bericht door mike34 »

Ik ben blind. Kan ik aanvoeren dat ik het contract bij ondertekenen niet heb kunnen lezen?
Wat een lulkoek mensen, we hebben toch zelf deze **** ondertekend. Achteraf dus niet zeuren.
mike

kuinder

Goedemorgen, het is erg genoeg dat je blind bent, maar waar het mij om gaat is het volgende:
Je wordt in deze maatschappij om alle manier vertrapt als je door ziekte naar de bliksem bent gegaan, en kunt nergens een stuiver lenen daarna ook al heb je de schulden netjes voldaan.

Waarom mag dan een Legio wel een contract verstrekken?
En waarom behartigen zij de belangen van de beleggers niet, dus verkopen - kopen, op momenten dat het nodig blijkt.

Immers men geeft zich uit voor deskundige.

En wie zegt ons niet dat het ook gebeurt, handelen met onze aandelen terwijl wij denken dat die gewoon bij wijze in de kluis liggen.

Dus wij horen eigenlijk onze plichten na te komen, okay, maar zouden die mensen niet als een goed huisvader kunnen optreden.

Gabriel

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 10 Dec 2003 09:06 door kuinder

--------------------------------------------------------------------------------

Goedemorgen, het is erg genoeg dat je blind bent, maar waar het mij om gaat is het volgende:
Beste Kuinder dit is cynisch bedoelt :D :o

Gesloten