Vanochtend op weg naar mijn werk(in Belgie) ben ik gaan tanken in Belgie (+/- 5km van mijn huis). Na het tanken wil de auto niet meer starten,daarna ben ik dan maar naar huis gelopen. Eenmaal thuis bel ik de ANWB en leg het probleem uit. De eerste mevrouw noteert al mijn gegevens en zegt dat ik terug moet bellen als ik terug bij mijn auto ben om de hulp te activeren. Dus ik bel terug en krijg een tweede mevrouw aan de lijn , die zegt na enige tijd mij te laten wachten dat ik geen recht op hulp heb van de ANWB omdat ik heb gezegd dat de pech is gebeurt op weg naar mijn werk.Na een heel discussie met de tweede mevrouw ben ik voor niets terug naar mijn auto gegaan.Ik heb een WEE - Wegenwacht Europa Service zonder Woonplaats Service met Vervangende Auto Service Nederland en Buitenland waar ik 100 euro voor betaal. Dus ik raad de mensen aan die hetzelfde ooit meemaken , zeg NOOIT dat het is gebeurd op weg naar je werk want dan krijg je geen hulp . Verzin maar iets maakt niet uit wat maar zeg niet dat het met naar je werk gebeurt is want dan zeggen ze doodleuk dat ze niets voor je kunnen doen.
WAT EEN SERVICE , SCHAAM JE ANWB
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klachten over de anwb
-
Re: klachten over de anwb
paar weken geleden iemand met vergelijkbaar verhaal.. in het buitenland mag het niet werkgerelateerd zijnzvoni schreef:Vanochtend op weg naar mijn werk(in Belgie) ben ik gaan tanken in Belgie (+/- 5km van mijn huis). Na het tanken wil de auto niet meer starten,daarna ben ik dan maar naar huis gelopen. Eenmaal thuis bel ik de ANWB en leg het probleem uit. De eerste mevrouw noteert al mijn gegevens en zegt dat ik terug moet bellen als ik terug bij mijn auto ben om de hulp te activeren. Dus ik bel terug en krijg een tweede mevrouw aan de lijn , die zegt na enige tijd mij te laten wachten dat ik geen recht op hulp heb van de ANWB omdat ik heb gezegd dat de pech is gebeurt op weg naar mijn werk.Na een heel discussie met de tweede mevrouw ben ik voor niets terug naar mijn auto gegaan.Ik heb een WEE - Wegenwacht Europa Service zonder Woonplaats Service met Vervangende Auto Service Nederland en Buitenland waar ik 100 euro voor betaal. Dus ik raad de mensen aan die hetzelfde ooit meemaken , zeg NOOIT dat het is gebeurd op weg naar je werk want dan krijg je geen hulp . Verzin maar iets maakt niet uit wat maar zeg niet dat het met naar je werk gebeurt is want dan zeggen ze doodleuk dat ze niets voor je kunnen doen.
WAT EEN SERVICE , SCHAAM JE ANWB
-
In augustus 2010 koop ik een vest bij de ANWB winkel in Helmond. Het vest was in de aanbieding, 60% korting, en ik heb dus €.24,- betaald. Na 3 maanden gaat de rits kapot. Ik ga terug naar de winkel met het verzoek het vest te ruilen tegen een ander. “Helaas zijn niet meer in de collectie”. Een nieuwe rits dan? “Nee helaas daar beginnen we niet aan”. Ruilen tegen een ander vest? Nee helaas, zijn allemaal duurder”. Bijbetalen dan? (maar dan wel het verschil tussen de oorspronkelijke prijs van €.60,- en een nieuw vest) “Nee helaas, wij kunnen wel het geld teruggeven”
Ik ontvangt €.24,- retour en dien 19-11-2010 een klacht in bij de ANWB. Via mail. Krijg meteen een mail terug dat de klacht in behandeling wordt genomen.
Op 27-12-2010 maar weer een mail, heb nog steeds niks gehoord. Reactie ANWB: “Hartelijk dank voor uw bericht.
Wegens grote drukte kan het momenteel langer duren voordat uw email in behandeling wordt genomen. Wij doen er alles aan uw email zo snel mogelijk te beantwoorden. Excuses voor het ongemak.
Op 26-1-2011, nog steeds niets. Ik waag er maar weer een mailtje aan.
Jaja vandaag 22-2-2011 een telefonische reactie. “de winkel heeft correct gehandeld, u heeft terugontvangen wat u heeft betaald”. “Uit coulance willen wij u een waardebon van €.20,- geven, maar alleen maar omdat we pas nu reageren”. Daar koop ik geen nieuwe vest voor. “u kunt op de opruiming wachten”.
Ik heb die €.20- niet geaccepteerd, Ik ben inmiddels 25 jaar lid van de ANWB. De keren dat ze voor mijn auto hebben moeten komen zijn op 1 hand te tellen. Ik verwacht gewoon een nieuwe vest. Hallo ANWB Ooit van klanttevredenheid gehoord?
Ik ontvangt €.24,- retour en dien 19-11-2010 een klacht in bij de ANWB. Via mail. Krijg meteen een mail terug dat de klacht in behandeling wordt genomen.
Op 27-12-2010 maar weer een mail, heb nog steeds niks gehoord. Reactie ANWB: “Hartelijk dank voor uw bericht.
Wegens grote drukte kan het momenteel langer duren voordat uw email in behandeling wordt genomen. Wij doen er alles aan uw email zo snel mogelijk te beantwoorden. Excuses voor het ongemak.
Op 26-1-2011, nog steeds niets. Ik waag er maar weer een mailtje aan.
Jaja vandaag 22-2-2011 een telefonische reactie. “de winkel heeft correct gehandeld, u heeft terugontvangen wat u heeft betaald”. “Uit coulance willen wij u een waardebon van €.20,- geven, maar alleen maar omdat we pas nu reageren”. Daar koop ik geen nieuwe vest voor. “u kunt op de opruiming wachten”.
Ik heb die €.20- niet geaccepteerd, Ik ben inmiddels 25 jaar lid van de ANWB. De keren dat ze voor mijn auto hebben moeten komen zijn op 1 hand te tellen. Ik verwacht gewoon een nieuwe vest. Hallo ANWB Ooit van klanttevredenheid gehoord?
vind u zelf ook niet dat u onredelijk bent?
De ANWB winkel kan u geen zelfde vest geven, want deze is niet meer in de collectie. Dan zit er een ding op, namelijk geld terug. En dat is wat ze gedaan hebben. Prima opgelost.
De ANWB winkel kan u geen zelfde vest geven, want deze is niet meer in de collectie. Dan zit er een ding op, namelijk geld terug. En dat is wat ze gedaan hebben. Prima opgelost.
Na maanden 4 euro verlies vind ik ook heel veel.Ik heb die €.20- niet geaccepteerd, Ik ben inmiddels 25 jaar lid van de ANWB. De keren dat ze voor mijn auto hebben moeten komen zijn op 1 hand te tellen. Ik verwacht gewoon een nieuwe vest. Hallo ANWB Ooit van klanttevredenheid gehoord?
Wat heeft dit nu met klanten vriendelijkheid te doen?
Ook ben je pas lid, heeft de klantenservice het heel goed afgehandeld, maar er zijn mensen welke nooit content zijn!
-
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
nou sorry ,normaal heb je in een winkel 14 dg en dan houd het op,
3 mnd naderhand ,okee het hoort langer mee te gaan,maar wie zegt hoe goed u er mee om bent gegaan?
en dan vind ik wat de anwb bij u heeft gedaan heel netjes....
voor 4 euro heb je wel mooi 3 mnd een vest kunnen dragen,nou wat vind u daarvan???afschrijving noemen ze dat...
bij sommige is het ook nooit goed.
3 mnd naderhand ,okee het hoort langer mee te gaan,maar wie zegt hoe goed u er mee om bent gegaan?
en dan vind ik wat de anwb bij u heeft gedaan heel netjes....
voor 4 euro heb je wel mooi 3 mnd een vest kunnen dragen,nou wat vind u daarvan???afschrijving noemen ze dat...
bij sommige is het ook nooit goed.