LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sudoku Spirit

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
mik1708

Sudoku Spirit

Ongelezen bericht door mik1708 »

Wie kan mij helpen aan een bankrekening nr van de fa Sudoku Spirit
zodat ik deze kan blokeren om te voorkomen dat er geld van mijn rekening wordt afgeschreven
Door een vakantie heb ik 2 dagen te laat een mail gestuurd met de melding dat ik GEEN gebruik wil maken van een abonnement nog een (vriendelijke ) mail gestuurd met uitleg hier over ,
(opgezegd 16 aug uiterste datum 14 aug nb in weekend bedrijf zelf niet aanwezig )
kreeg een mail terug te laat is te laat
Dus ik belde klanten SERVICE met de vraag hoe ik als nog onder dit gebeuren af kan komen
Niet dus dame aan klanten service( zeer onvriendelijk zal waarschijnlijk niet de enige zijn met deze ellende )vond dat ik het zelf had moeten aangeven dat ik op vakantie was en met een mailtje vooraf had het probleem er niet geweest ,

Maar als ik de mail lees met de melding dat het administratief onmogelijk is om tussen door het abonement stop te zetten na dat datum is verstreken lijkt mij dit een KUL antwoord

Ik mag voor 19 euro de boel afkopen of gewoon 52 euro betalen en verder mn mond houden .(met die 19 euro kan het opeens wel )
Toen ik vroeg of ik iemand anders kon spreken was dit niet mogelijk ik moest het met haar doen (dit soort antwooren hoef ik op mijn werk niet tegeven )

Ik mail nu elke dag met Sudoku en de mailtjes die ik krijg worden steeds onvriendelijker.

Krijg ook de melding dat ik de bevestigings brief had moeten lezen
Daar staat inderdaad in dat als ik GEEN sudoku proefexemplaar voor 13 aug binnen had gekregen ik een melding had moeten maken
maar er staat ]NERGENS !in dat als ik wegens omstandig heden niet voor het opzeg termijn kan afmelden ik een mailtje moet sturen

Ik zou zeggen Trap niet in dit soort mooie praatjes .....
maar wie kan mij helpen om van alles en voor altijd af te komen van dit gezeur ik heb me al div keren aangegeven aan het bel me niet register

Pindakaaspotje

Re: Sudoku Spirit

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

je bent dus simpelweg te laat met opzeggen... dan zit je er dus gewoon aan vast, klaar

evt kan je het bedrag natuurlijk stoneren, maar dan komen ze het waarschijnlijk wel halen via een incassobureau en dan worden de kosten alleen maar hoger

PriyaKutty

Ongelezen bericht door PriyaKutty »

hoi...
ik heb me net nog afgemeld, ik was niet te laat...

maar er stond het volgende tekst bij ter bevestiging:
Als u opzegt binnen 14 dagen na de verschijningsdatum van uw proefexemplaardan zult u geen vervolgexemplaren meer ontvangen. Anders stopt het abonnement (rekening houdend met de opzegtermijn van 6 weken) per de eerste vervaldatum.

dus als ik u was... zou ik gewoon naar de site toegaan: spirit-sudolu.nl gaan...
daar u inloggen en dan gewoon afmelden....

suc-6!
greetz Priya

wendydec

Ongelezen bericht door wendydec »

ik lees hieronder jullie ervaringen met spirit-sudoku. nu heb ik ze ook. ik ben echt laaiend!!

zie mijn mailwisseling hieronder!

ik heb dus nooit iets ontvangen en nu opeens een herinnerineringsfactuur? en nadat ik gemaild heb opeens meer dan de 20euro eraf? telefonisch zijn ze niet te bereiken....heel apart allemaal.

ik heb alles gemaild naar de consumentenbond, dit zijn oplichters!!!

beste,

Zoals ik al aangegeven heb, heb ik van jullie helemaal NIETS ontvangen en dit heb ik ook bij de dame van het callcenter aangegeven (zie in mijn mail die ik aan jullie gestuurd heb).

Ik heb dan ook NIETS kunnen opzeggen en zou ook niet weten waarom ik iets moest opzeggen aangezien ik NIETS ontvangen heb.

Ik wil geen aanbieding hebben, ik wil niets betalen voor iets wat ik NIET ontvangen heb.

Ik ga er vanuit dat jullie alles op band hebben staan, tenminste dat zei die dame aan de telefoon. Jullie zijn dan in staat om ALLES terug te horen en zullen te horen krijgen dat ik alles geweigerd heb.

Ik heb sinds vanmorgen 10uur jullie continue gebeld, maar welke toets ik ook indruk of optie ik kies, ik krijg jullie telefonisch niet te pakken.

Ik vind dit een zeer kwalijke zaak en ga er dan ook vanuit dat jullie die rechtdraaien.

Gaarne jullie reactie binnen 2 werkdagen, ik heb reeds de mailwisseling naar de consumentenbond gemaild, omdat ik jullie verdenk van onjuist handelen.

Met hartelijke groeten,

--------------------------------------------------------------------------------
Subject: RE: Date: Mon, 8 Nov 2010 13:50:31 +0100
From: [email protected]
To: @hotmail.com

Geachte mevrouw van Beek,

Totstandkoming van het abonnement

Enige tijd geleden bent u een abonnement aangegaan. Voorafgaand aan dat abonnement heeft u een gratis proefexemplaar ontvangen. Als dat proefexemplaar niet aan de verwachtingen voldeed kon het aansluitende abonnement binnen een periode van 14 dagen worden opgezegd. Omdat wij geen opzegging binnen die 14 dagen hebben ontvangen heeft u inmiddels een factuur ontvangen voor het aansluitende abonnement.

Tegemoetkoming met een goedkoper abonnement

U heeft aangegeven toch geen prijs te stellen op dit abonnement. Daarom hebben we in ieder geval het abonnement aan het einde van de periode stopgezet. Om u tegemoet te komen hebben wij besloten u een goedkoper alternatief aan te bieden. Wij zijn bereid om uw abonnementsprijs te verlagen naar € 29,95 maar dan zonder gebruik te maken van ons welkomstgeschenk. U ontvangt dan wel alle edities tot het einde van deze abonnementsperiode en u kunt natuurlijk ook meespelen voor de vele prijzen die er te winnen zijn. Als u van dit alternatief gebruik wilt maken dan verzoek ik u om in plaats van € 51,35 het bedrag van € 29,95 over te maken op bankrekening 4415.90.136 tnv Calatus BV en onder vermelding van uw klantnummer 30001540.

Let op: Dit aanbod geldt alleen als binnen 7 dagen betaald wordt. Als u geen gebruik maakt van dit alternatief, dan blijft de abonnementsprijs van € 51,35 bestaan.

We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

Met vriendelijke groet,

Debiteurenadministratie

Calatus BV / spirit sudoku

Van: Wendy
Verzonden: Monday, November 08, 2010 10:10 AM
Aan: Spirit-sudoku, Klantenservice
Onderwerp:
Urgentie: Hoog

Beste,

Afgelopen zaterdag ontving ik van jullie een herinneringsfactuur.

Ik begrijp niet helemaal waar deze factuur vandaan komt.

Een tijd geleden werd ik door een van jullie telefonistes (ik denk van een callcenter) gebeld en gevraagd of ik een abonnement wilde aangezien ik een proefeditie van jullie had ontvangen. Ik gaf bij haar aan dat ik helemaal NIETS ontvangen had en dat ook niet wilde. Ze bleef praten en uiteindelijk zei ik ja, stuur maar op. Ze zei dan herhalen we dat op band, aan het end zei ze opeens, u krijgt een editie en daarvoor betaald u administratiekosten van 4,95 euro (?). waarop ik aangaf, ow wacht even, dat heb je niet eerder gezegd, dat betaal ik niet. Je mag mij best een proefexemplaar bezorgen maar ik ga niet jullie administraie/ bezorgkosten betalen. Waarop zij aangaf ok, dan nog een prettige dag.

Ik heb dan ook niets ontvangen van jullie, dus de boodschap was haar duidelijk.

Nu krijg ik een herinneringsfactuur, ik heb nog niet eens een 1e factuur gezien, dus waarom nu een herinnering? Verder heb ik geen enkele exemplaar gezien!!!!!!!

Kunt u mij dus nu aangeven, waarom ik moet betalen voor een abonnement voor een puzzelmagazine. Ik lees bij het emailadres dat het sudoku's zijn, waar ik niet eens van hou en die ik uberhaupt nog nooit in mijn brievenbus heb mogen ontvangen. Overigens heb ik van u ook nog nooit een melding gehad dat ik een abonnement bij u had. Dit heeft u zowieso moeten sturen, wat u ook niet gedaan heeft.

Ik ga er dan ook vanuit dat u dit verwerkt in uw administratie en deze herinnereingsfactuur (???) teniet doet!

Verder heb ik vanmorgen vanaf 10uur getracht de klantenservice te bereiken, maar welke optie ik ook koos, de melding het is momenteel erg druk en de verbinding wordt verbroken, lukte het mij niet u te spreken.

Ik verwacht dan ook dat u schritelijk reageert binnen 2 werkdagen vanaf nu, anders zie ik genoodzaakt andere stappen te ondernemen.

Met hartelijke groeten,

lroest

Ongelezen bericht door lroest »

Ook ik ben erin getuind met sudoku spirit. Ik heb ja gezegd tijdens het telefoongesprek, maar zelfs geen bevestigingsmail ontvangen. Eigenlijk was ik het helemaal vergeten tot ik een blad met factuur kreeg. Ik heb ze gelijk gemaild dat ik geen proefexemplaar etc heb ontvangen en dus ook niet op kon zeggen. Ze begonnen gelijk met het verhaal dat ik het abonnement kon nemen zonder welkomstcadeau voor 29,95. Meer konden ze niet voor me doen... Ik heb gelijk teruggemaild dat ik helemaal niets van ze wilde, ik ben er echt ingelopen... Ik heb nu contact met consuwijzer over wat verder te doen. Ik hoorde van hen dat als ik geen proefexemplaar zou hebben gekregen ik drie maanden de tijd had om op te zeggen. Maar wanneer die drie maanden gingen lopen daar moet ik iemand voor hebben die er meer verstand van heeft. 'k ga zo weer bellen. Ze zijn ook niet gek bij sudoku spirit. Je zal zien dat die drie maanden ingaan op het moment dat ze bellen. De eerste informatie die ik kreeg was de factuur en die kwam na meer dan drie maanden na het telefoongesprek. Mijn abonnement ging in eind augustus, dus als dat telt, heb ik nog 9 dagen om een aangetekende brief te sturen en het per direct op te zeggen. Niet dat ik ooit iets ga betalen, maar je krijgt er wel een opgejaagd gevoel van. Ik heb nu een aanmaning liggen, met de boodschap, dat als ik niet binnen 10 dagen betaal er ruim 10 euro bij komt. Ik wil eigenlijk heel graag weten wat ze kunnen om aan hun geld te komen. Blijft het bij dreigementen of kunnen ze juridisch echt iets.....

lroest

Ongelezen bericht door lroest »

Nou heb net weer gebeld met consuwijzer. Wettelijk heb je met telefonische overeenkomsten 7 dagen om op te zeggen nadat je het afgesproken produkt hebt gekregen. Heb je het afgesproken produkt (proefexemplaar) niet gekregen, dan loopt die termijn nog niet eens. Ik heb het al opgezegd, dus dat is ruim op tijd...Ik ga ze nu een mail sturen met daarin mijn rechten en als ze mij niet met rust laten ga ik naar het juridisch loket en eventueel moeten zij maar eens voor de rechter worden gesleept...

willem36

Ongelezen bericht door willem36 »

beste mensen, geen paniek.
na ontvangst van het exemplaar met de faktuur meteen, maar in ieder geval binnen 3 of 4 dagen via hun mailadres [email protected] opzeggen.
hierin zet je de faktuurdatum. als de datum van opzeggen dan binnen de 14 dagen gebeurt voldoe je aan hun verzoek om binnen 14 dagen het abonnement stop te zetten.
zij schrijven dan standaard onderstaande mail terug:

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij bevestig ik, dat de opzegging van uw abonnement op Spirit Sudoku is ontvangen en verwerkt.

Zoals we in het telefoongesprek, de welkomstbrief en de brief bij het proefexemplaar hebben aangegeven kon het aansluitende abonnement uitsluitend geannuleerd worden, als er binnen 14 dagen zou worden opgezegd. Na die opzegtermijn starten wij met de voorbereidingen van de verzending van de volgende editie. Omdat wij uw opzegging na die 14 dagen hebben ontvangen, kunnen wij het abonnement dus niet meer annuleren. Na deze abonnementsperiode zult u vanwege uw opzegging geen edities meer ontvangen. Uw laatste editie ontvangt u rond: 23-09-2011.

Ik hoop u hiermee voldoende te informeren.

Met vriendelijke groet

Klantenservice Spirit Sudoku

hierop stuurt u dan weer een mail terug dat u nooit een proefexemplaar met brief hebt gehad en dat de faktuur + sudoko boek het eerste is wat u van hen ontvangen hebt. Bij de afzender ligt de bewijsplicht dat u het proefexemplaar wel hebt ontvangen en dat kunnen ze niet. Zij bluffen gewoon en dreigen met incassobureau's en met allerlij extra kosten. gewoon even volhouden dat u nooit dat proefexemplaar hebt ontvangen en dat u niks zult betalen.

smiggels

Ongelezen bericht door smiggels »

Zelf heb ik ook een exemplaar van Spirit ontvangen met gelijk daarbij de factuur voor een jaarabonnement. In de begeleidende brief stond zoiets dat ze blij waren dat het proefexemplaar zo goed bevallen was. Maar ik heb nooit een proefexemplaar ontvangen! Na alle overwegend negatieve berichten over Spirit gelezen te hebben dacht ik dat ik nu ook een groot probleem zou gaan krijgen met incasso-bureaus e.d. omdat ik echt niet van plan ben om te gaan betalen voor iets wat ik niet wil hebben. Ik had tijdens het telefoongesprek over toezending van een proefexemplaar al aangegeven dat ik echt geen abonnement wilde hebben. Toch een proefexemplaar laten opsturen (de verkoper was een volhouder en ik heb uiteindelijk maar ja gezegd) en nu?
Ik heb gelijk via hun site opgezegd. Ook nog een klachtenformulier op 1 of andere site ingevuld en vanmorgen gelijk gebeld. Ik verwachtte een erg onvriendelijke meneer of mevrouw, maar na het checken van m'n adres zei de aardige mevrouw dat ze ging noteren dat dit exemplaar het proefexemplaar was en dat ik de factuur als niet verzonden kon beschouwen. Dus ik hoop dat ik er nu niks meer over ga horen! Voor de zekerheid wel even de naam genoteerd en ik ga een stuk blijer de kerst in nu. Iedereen veel succes met het opzeggen van het abonnement en alvast fijne dagen en een heel fijn Spirit-vrij 2011!

Gesloten