Gisteren 2 varifocus brillen gekocht bij Hans Anders.
Nu blijkt dat gisteren bij thuiskomst dat er op 2 sept een aktie is op deze brillen met 100 euro extra korting per bril.
Meteen vanmorgen HA gebeld in Sneek en gezegd waarom de verkoper mij dit niet heeft verteld, antwoord: dit mogen wij niet vertellen aan de klant, maar vanaf vandaag wel.
Wilde de verkoop annuleren maar dat kon niet, en er zijn 20% annulerings kosten aan verbonden maar die kan ik in de algemene voorwaarden niet terug vinden, wat kan ik doen......
Henk
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hans Anders
-
Re: Hans Anders
Gewoon de afgesproken prijs betalen. Je hebt een overeenkomst, daar moet je je aan houden. En volgende keer gewoon dit soort aanbiedingen afwachten, die komen geregeld terug.
-
Ik ben het met Witte Angora eens, mogelijk kunt u de eigenaar van het filliaal nog contacteren omdat deze meer kan en mag dan de desbetreffende verkoper, waarna u het hoofdkantoor van Hans Anders ivm de franchise onderneming nog kan proberen welke mogelijk iets voor u zullen doen.
(Franchise) ondernemingen geven namelijk erg veel om hun goede naam!
(Franchise) ondernemingen geven namelijk erg veel om hun goede naam!
Hans Anders Sneek heeft positief gereageerd op mijn telefoontje,
Ze komen mij volledig tegemoet met de korting die vanaf 2 september ingaat, men gaf toe dat dit wel erg kort door de bocht was om er niets aan te doen.
Het vreemde is dat de consument de folder al een dag in de bus heeft liggen alvorens de filialen worden ingelicht hierover.
In ieder geval wacht ik af of dit daadwerkelijk gaat gebeuren.
Ze komen mij volledig tegemoet met de korting die vanaf 2 september ingaat, men gaf toe dat dit wel erg kort door de bocht was om er niets aan te doen.
Het vreemde is dat de consument de folder al een dag in de bus heeft liggen alvorens de filialen worden ingelicht hierover.
In ieder geval wacht ik af of dit daadwerkelijk gaat gebeuren.
-
Meteen vanmorgen HA gebeld in Sneek en gezegd waarom de verkoper mij dit niet heeft verteld, antwoord: dit mogen wij niet vertellen aan de klant, maar vanaf vandaag wel.
Je hebt een tweede keer gebeld? Met een leidinggevende?Hans Anders Sneek heeft positief gereageerd op mijn telefoontje,
Ja voor de tweede keer gebeld met een personeelslid van het filiaal.
Morgen wordt met mij kontakt hierover opgenomen door de filiaalleider maar de
verkoopster zei dat het alemaal geregeld zouden worden, daarom wacht ik af wat er gezegd gaat worden morgen.
Morgen wordt met mij kontakt hierover opgenomen door de filiaalleider maar de
verkoopster zei dat het alemaal geregeld zouden worden, daarom wacht ik af wat er gezegd gaat worden morgen.
Vanmorgen kontakt gehad met de filiaalleider in Sneek die mij belde, wij krijgen de korting die op 2 September in zou gaan, dat is dus op de 2 brillen 200€ extra korting.
Hij vond zelf ook dat de verkoper dat had kunnen mededelen aan ons.
Geweldige service van Hans Anders in Sneek.
Hij vond zelf ook dat de verkoper dat had kunnen mededelen aan ons.
Geweldige service van Hans Anders in Sneek.