LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Persoonlijke Uitnodiging

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Jos56
Berichten: 17
Lid geworden op: 24 nov 2009 17:22

Persoonlijke Uitnodiging

Ongelezen bericht door Jos56 »

Goede morgen ...
Ik heb heb vraagje aan mensen die ervaring hebben uitnodigingen
om een prijspakket op te halen ....omdat je bent uitgeloot in je
postcode gebied..
Het is nogal een aanzienelijk bedrag een waarde van 299 eurie...
bij aankomst in het pand krijg je koffie en een productinformatie..met vermelding Huishoud producten...en de vermelding dat het prijspakket daadwerkelijk aan u wordt overhandigd zonder verdere verplichtingen..
Adres van de gelegenheid waar je wordt verwacht bijgevoegd ..maar met de opmerking dat de eigenaar van het pand(Zaal) geen nadere info kan geven...
De kaart die ik terug moet sturen gaat naar adres
Aan het Reserveringskantoor
postbus 25
6994 ZG Rheden..
Volgens kamer van koophandel staat er momenteel niemand bij kvk ingeschreven op dit adres...
Komt dit adres bekend voor laat het even weten..
M.V.G Jos

stofzuigertje

Re: Persoonlijke Uitnodiging

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Dit soort verkopers is intimiderend en duur, dus kijken en niets kopen mag, maar ik zou mijn tijd aan deze dubieuze verkopers niet verspillen.

Het adres van Café is gehuurde zaal.
Het adres van firma is meestal reclame bureau die reclame verstuurde.
Het echte adres houden ze geheim en daar valt meestal niets te halen!

Wilt U nog zaken doen met personen die zeer moeilijk of niet te vinden zijn?

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Persoonlijke Uitnodiging

Ongelezen bericht door tennis »

Hier had je je berichtje kunnen neerzetten, en lezen, wat met deze malafide praktijken is:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 1&start=80

Jos56
Berichten: 17
Lid geworden op: 24 nov 2009 17:22

Re: Persoonlijke Uitnodiging

Ongelezen bericht door Jos56 »

Tja ik zoek nog steeds wie er achter zit...en de topic ben ik naar toe gegaan...ja dat zijn zo ongeveer de zelfde lokkertjes..
Als je niks te verbergen heb vermeld je toch wie je ben...al dat geheimzinnige gedoe...maakt het juist verdacht..
Have a nice day
Gr Jos

Evy
Berichten: 58
Lid geworden op: 15 dec 2006 18:56

Re: Persoonlijke Uitnodiging

Ongelezen bericht door Evy »

dat komt allemaal af van Mercator reizen, tenminste dat was vroeger de naam dan kon je zo goedkoop met een busreis mee met lunch/diner/verkoop, en kwam je thuis uitgehongerd en afgeladen met cadeaus. je hoeft tegenwoordig niet meer met ze mee, maar ze komen naar je toe. Zo lang er mensen zijn die er in trappen gaan ze door. En die mensen die uit nieuwsgierigheid toch altijd gaan kijken die zijn er overal.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Persoonlijke Uitnodiging

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Misschien eens massaal naar zo'n bijeenkomst toe gaan als Radargroep? Hele zaal vol, en die verkoper maar leuteren. Lekker gegeten ( 3 doperwten en een aardappel, maar goed, ze lagen onder de halve schnitzel die je ook kado kreeg), en een kop koffie op de koop toe.

Na afloop allemaal het kopje en schoteltje mee naar huis nemen. Nodigt de zaaleigenaar ze de volgende keer niet meer uit.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Persoonlijke Uitnodiging

Ongelezen bericht door tennis »

bodejosm43 schreef:Misschien eens massaal naar zo'n bijeenkomst toe gaan als Radargroep? Hele zaal vol, en die verkoper maar leuteren. Lekker gegeten ( 3 doperwten en een aardappel, maar goed, ze lagen onder de halve schnitzel die je ook kado kreeg), en een kop koffie op de koop toe.

Na afloop allemaal het kopje en schoteltje mee naar huis nemen. Nodigt de zaaleigenaar ze de volgende keer niet meer uit.
Wie is de Radargroep?
Nog nooit van gehoord!


tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Persoonlijke Uitnodiging

Ongelezen bericht door tennis »

Dit is een bedrijf, en heeft niets met onze RADAR te doen.
Trouwens is het spam!

graanvaarder
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 aug 2010 20:00

Re: Persoonlijke Uitnodiging

Ongelezen bericht door graanvaarder »

Eerst een vraag stellen en dan vervolgens een dom antwoord geven :lol:

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Persoonlijke Uitnodiging

Ongelezen bericht door tennis »

graanvaarder schreef:Eerst een vraag stellen en dan vervolgens een dom antwoord geven :lol:
Heeft jou antwoord iets met het topic te maken, dat denk ik niet.
Dan kan het ook geen dom antwoord zijn.
Ook de rest van de berichten lezen:
Misschien eens massaal naar zo'n bijeenkomst toe gaan als Radargroep?

graanvaarder
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 aug 2010 20:00

Re: Persoonlijke Uitnodiging

Ongelezen bericht door graanvaarder »

Wie is de Radargroep?
Nog nooit van gehoord!
Fijne dag nog :mrgreen:

ebvandevechte
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 nov 2009 09:17

Re: Persoonlijke Uitnodiging

Ongelezen bericht door ebvandevechte »

Ook in Alphen aan den Rijn (niet mijn woonplaats) zijn uitnodigingen in de bus gevallen.
Een uitnodiging met zoveel "tiepvouten" :mrgreen: toont (mogelijk) al de kwaliteit van het bedrijf.
In de brief staat:
1. Een foute tenaamstelling van de geadresseerde (waar is de naam vandaan???)
2. tekst: "U bent uitgeloot uit uw postcodegebied" (uitgeloot zijn wil toch zeggen dat je niet meer mee kunt doen ??)
3. De naam van de zaal is fout geschreven (letter vergeten)
4. Echtparen krijgen extra kado (espresso koffiezetapparaat) dus alleenstaanden worden gediscrimineerd terwijl de brief in aanhef aan de familie xxx is geschreven
5. Het kaartje voor aanmelding bevat ook 2 tiepvouten in het eigen adres:
Aan het Hollandsche Evenemeten Burenau (n vergeten bij Evenementen en extra n in Bureau)
Niet reageren en gauw doorgaan of ........ met Tros radar panel het evenement bezoeken. :mrgreen:

eeva
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 apr 2007 16:24

Re: Persoonlijke Uitnodiging

Ongelezen bericht door eeva »

Afgelopen donderdag op uitnodiging van M&T naar Giethoorn geweest. De verkooppraatjes waren bekend.Het absolute bedrog bestond uit de uitnodigingsbrief, waarin werd vermeld dat de deelnemers een dagmenu zouden krijgen. Tussen de middag stonden de aanwezigen opeens voor de uitgave van 12,50 euro voor een maaltijd, want het dagmenu {een blikje voer, dat je de hond nog niet eens zou voorzetten}zou na afloop worden uitgedeeld. Alle paren zouden een navigatiesysteem krijgen. De firma had bedacht dat er 1 navigatiesysteem kon worden verloot, maar dat stond er niet.Er stond "een"Na afloop zou iedereen een grote mand met koffie,thee,kaas,lekkernijen,brood, zoetigheden,honing.mee naar huis krijgen.U raadt het al in het licht van het voorgaande,het werd een zielig plastic zakje met een mini pakje drinken,mini flesje wijn,reepje vieze chocolade en een potje pate.Over de gewonnen prijs is niets gezegd.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Persoonlijke Uitnodiging

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Voor de bijdehandjes hier op het forum: ik bedoel ermee te zeggen:

we zouden eens met een groep forummers naar zo'n bijeenkomst toe kunnen gaan.
Wel goede onderlinge afspraken maken. De verkoper moet in de waan blijven dat ie te maken heeft met een stel makke schapen. Intussen staat ie volstrekt alleen, leutert ie tegen een muur op, en ziet ie de vette winst van de bijeenkomst in rook opgaan.

Bezoekers doen wat de verkopende partij vraagt: ze komen naar de bijeenkomst, wonen die bij, en voldoen daarmee aan alle criteria om de beloofde kado's in ontvangst te nemen.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Persoonlijke Uitnodiging

Ongelezen bericht door BBCS »

Ik heb eens ooit zo'n bijeenkomst bijgewoond.

Echt janken :cry: :cry:


En duur!!!

Telsell is er niets bij.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Persoonlijke Uitnodiging

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Bodejos,

lijkt me inderdaad wel leuk.
Ik weet alleen niet of ik mijn gezicht op 'neutraal' of standje 'mak schaap' kan houden.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Persoonlijke Uitnodiging

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Collectief op de stand 'mak schaap' is het leukste, je moet zo'n verkoper dan eens zien kwijlen bij het vooruitzicht van de verkoop van wel 30 van die dekens. Uiteindelijk verkoopt ie nul komma nul, en staat ie voor schut.

Uiteraard wel doen met verborgen camera's. Dan kunnen anderen er ook van meegenieten.

labradortwister
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2011 12:49

Re: Persoonlijke Uitnodiging

Ongelezen bericht door labradortwister »

Nu ook in Kudelstaart dan neergestreken. Kreeg ook een brief, dacht al, gek ik heb nergens aan mee gedaan. Heb het eigenlijk de hele week laten liggen en aan mijn 2 kinderen laten lezen. De een zei, ga er heen en zie maar en de ander zei ik ga in ieder geval niet mee.
Toch maar even googelen en zie ik krijg al deze informatie.
Eigenlijk weet je al als je het leest, dat het niet klopt. Maar er zijn ongetwijfeld mensen die hier wel in trappen. Schande.

algemeen93
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2008 11:09

Re: Persoonlijke Uitnodiging

Ongelezen bericht door algemeen93 »

Mijn tante heeft op een brief ontvangen met het verzoek haar prijs op te halen in Heerde op 24 juni 2011
Na aanleiding van de uitzending van trosradar en dit forum heb ik besloten om het zalencentrum een mail te sturen. Dit heb ik gedaan via hun website. Met een verzoek zich gaan te verdiepen in de pratijken van dit evenementen buro.
Binnen een paar uur heb ik een mail ontvangen waar in zij aangeven actie te zullen ondernemen. Hier was ik erg blij mee, ik hoop dan ook dat de bij eenkomst wordt afgelast.
Ik hoop dat meer mensen dit zullen doen, zodat zulke pratijken tegen gewerkt kunnen worden.

Gesloten