LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort , Alice of Online ???

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
shaun54
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2010 13:28

Telfort , Alice of Online ???

Ongelezen bericht door shaun54 »

ik wil overstappen naar een nieuwe internetprovider.
ik heb nu KPN maar de internetverbinding valt om de minuut weg als iemand telefoneert , ik ben het echt zat.
heeft iemand problemen met deze 3 providers ???
welke zouden jullie mij het beste aanraden ??

Anne Nas
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 apr 2010 15:27

Re: Telfort , Alice of Online ???

Ongelezen bericht door Anne Nas »

Om dit soort storingen te voorkomen heb ik alles-in-1 van Ziggo en een abbo bij Online ook voor internet !

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Telfort , Alice of Online ???

Ongelezen bericht door tiptoo »

ik ken je Alice aanraden mijn zus heeft die nooit problemen mee, ik heb zelf ook kpn maar ga zodra mijn contract voorbij is daar ook weg.

stofzuigertje

Re: Telfort , Alice of Online ???

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Alice was hier ook populair en de laatste tijd hoor ik weinig klachten meer, maar vertrouw ze nog steeds niet wegens de problemen in het begin.

Via Zoeken vind ik nog teveel klanten die niet tevreden zijn over Alice...

sourireunpeu
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 mei 2010 01:15

Re: Telfort , Alice of Online ???

Ongelezen bericht door sourireunpeu »

Alice is een prima provider anders hoor beter dan KPN.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort , Alice of Online ???

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

De kans is zeer groot dat het probleem niet bij uw huidige provider zit. (puur technisch gezien)
Anders zou namelijk een grote groep of zelfs iedereen last hebben van dit probleem.

Waar het wel aan kan liggen is bijvoorbeeld een wegvallende internet verbinding, een defect snoertje tussen toestel en modem, modem instellingen, een defect modem, een defect telefoontoestel of een ongelukkige modem-toestel combinatie.

Hierover wel eens contact gehad met uw provider?

Hugo

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Telfort , Alice of Online ???

Ongelezen bericht door tiptoo »

goh Hugo ligt het niet aan de provider??? maak u zelf niet belachelijk!

suz123
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 mei 2010 22:10

Re: Telfort , Alice of Online ???

Ongelezen bericht door suz123 »

het zou op locatie kunnen liggen idd maar neem aan dat je allang contact heb gehad met provider er over..
Verschil kan wel maken of je belt via internet of vaste lijn. Als je via vaste lijn belt en internet valt steeds weg zou ik splitter na kijken. Bel je over internet dan kan het best wel eens aan provider liggen. Dat de lijn er dan dus uit klapt zeg maar.

suz123
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 mei 2010 22:10

Re: Telfort , Alice of Online ???

Ongelezen bericht door suz123 »

het is overigens moeilijk om te zeggen wat een goede provider is.
Mensen zijn blij met een provider zolang het werkt. Werkt het een avond niet dan is het een k*t provider.. Het zal daarom lastig zijn om een echt duidelijk beeld te krijgen wat wel en niet goed werkt.

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: Telfort , Alice of Online ???

Ongelezen bericht door SirPeter »

tiptoo schreef:goh Hugo ligt het niet aan de provider??? maak u zelf niet belachelijk!
Ik snap die reactie niet helemaal geloof ik. Kans is inderdaad zeer groot dat het niet aan de provider ligt maar aan de huisbekabeling.

Telefoontoestel voor de splitter aangesloten? Splitter defect? Internet snelheid wel goed, is namelijk belangrijk voor Voip telefonie. En er zijn nog wel tientallen andere mogelijkheden qua bekabeling wat niet in orde kan zijn.

Tis weer bijzonder
Berichten: 737
Lid geworden op: 30 mei 2010 21:26

Re: Telfort , Alice of Online ???

Ongelezen bericht door Tis weer bijzonder »

Op wat opstartproblemen na, mede door de schuld van een overijverig gravende aannemer van de buurman, ben ik inmiddels al heel wat jaren tevreden met internet + telefonie met Alice op het BBned-netwerk.
Bijzonder weinig uitval. (Laat ik het afkloppen.)
Ervaring met de helpdesk heb ik dus al lange tijd niet meer. :wink:

meralv
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jul 2010 21:15

Re: Telfort , Alice of Online ???

Ongelezen bericht door meralv »

Alice is mij part een bagger provider, die klanten blij maken met een dood vogeltje!

Laten ze eerst eens perfecte bereik hebben, zowel telefoon als internet!

Ik was klant bij KPN ( internet en bellen plus) was echt goed, maar te duur, dus ben ik overgestapt naar Tele 2, in het begin heb ik problemen mee gehad, maar dit heeft tele2 netjes afgehandeld. Ik las toen over Alice, voor een tientje minder per maand en de hele dag door gratis bellen! dus stapte ik over naar Alice. Wat ik nooit had moeten doen! dan maar een tientje meer betalen en perfecte bereik en kwaliteit krijgen! dus ben ik maar weer terug gegaan naar Tele 2!

Dus ik kan je zeggen: Alice??? who the f,,@?!" is Alice!

Jérémy Dellière
Berichten: 50
Lid geworden op: 05 jul 2010 00:34
Locatie: Unsere liebe Frau im Walde-Sankt Felix

Re: Telfort , Alice of Online ???

Ongelezen bericht door Jérémy Dellière »

Die reclame van Alice blijft anders fantastisch. Sjongejonge wat een heerlijk xxx wijf...

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Telfort , Alice of Online ???

Ongelezen bericht door tiptoo »

mijn advies alice.nl maar goed ieder heeft zijn/haar eigen ervaring :D

Helpdesk112
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 jan 2010 17:49

Re: Telfort , Alice of Online ???

Ongelezen bericht door Helpdesk112 »

tiptoo schreef:goh Hugo ligt het niet aan de provider??? maak u zelf niet belachelijk!
tiptoo schreef:mijn advies alice.nl maar goed ieder heeft zijn/haar eigen ervaring :D
Maakt u zichzelf niet belachelijk. In plaats van Telfort te promoten geeft hij aan dat het wel eens aan de bekabeling zou kunnen liggen.
Een klantvriendelijker antwoord als dit kan de topicstarter niet krijgen.
70% van deze problemen bevinden zich ook op klantlocatie.

Gesloten