LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten over HotelAuto.nl

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
PietdeGroen

Klachten over HotelAuto.nl

Ongelezen bericht door PietdeGroen »

Beste mensen die gebruik hebben gemaakt van HotelAuto.nl of er gebruik van willen maken, graag wil ik u op de hoogte stellen van de service van HotelAuto.nl. Ik heb dit forum uitgekozen, omdat de eigenaar van HotelAuto.nl alle negatieve reacties van de site afhaalt, zo zegt de eigenaar zelf, ik weet het: heel zielig.

Laat ik u als eerste onze ervaring vertellen, die eveneens veel lijkt op die van zo'n 10 andere gezinnen die wij gesproken hebben. U kunt vanaf de site uw aantal parkeerdagen invullen, wat daarna verrekend wordt, waarna je online kunt betalen(durfden wij niet), contant, of pinnen(kon niet, want was gestolen). Dus wij konden onze bevestiging hierna uitprinten, waarop de duur, de vertrek- en aankomstdatum, het vluchtnummer, het kenteken en het aantal auto's stond vermeld. Toen wij arriveerde bij HotelAuto.nl konden we net als een ander gezin zo'n half uur wachten, toen hij er uiteindelijk was, konden we onze auto ergens parkeren, hij zou er voor zorgen dat de auto ergens een plekje kreeg(wat voor plekje bleek later). Toen we wegreden, stonden de achterdeuren nog open, een klant moest hem dat vertellen, hij had het zelf niet eens in de gaten. De hele rit was alsof we in een Ferrari zaten, we zijn er dan wel eerder, maar mogen we ook aan onze veiligheid denken. Hoewel we vroeg bij AutoHotel.nl waren, kwamen we laat aan bij Schiphol en moesten we ons haasten om op tijd te zijn voor de vlucht.
Toen de terugreis. We waren rond 3 uur geland op Schiphol, omdat ik zo'n vliegtuigliefhebber ben, gingen we nog op Schiphol rondkijken, waarna we om 5 uur wat gingen eten. Om 5 uur hadden we ook meteen HotelAuto.nl gebeld, of hij om half 6 bij Schiphol kon staan op de afgesproken plek.We stonden op de afgesproken plek en tijd op hem te wachten in de kou, maar nog steeds geen HotelAuto.nl. Om kwart voor 6 hadden we nog een keer gebeld, waar blijf je, waarna we antwoord kregen: nog zo'n kleine 10 minuten. Dit bleek echter ook niet waar, om 18:10 zaten we dan eindelijk in het busje. Hehe dachten we, eindelijk, we kunnen naar huis. Toen we op de parkeerplaats aan waren gekomen, was het duidelijk dat de man zijn zaken echt niet op orde had. We waren met 3 gezinnen in het busje, en ieder gezin kon een kwartier wachten voordat het zijn auto weer terug had, de eigenaar wist de auto niet eens meer en welke sleutel het was, dan vragen wij ons af: waarom moesten we al die informatie dan invullen. Ondertussen werd hij alweer gebeld dat er weer mensen op Schiphol stonden te wachten, ja helaas, hij was met ons bezig. Toen we uiteindelijk onze auto hadden, wees een mevrouw er ons op onze auto te controleren o[ schade, we konden zien dat hij met het parkeren tegen een trekhaak op was gebotst, maar na al die tijd wachten zagen we het door de vingers en reden we dan eindelijk aan.
Toen we na een kilometer rijden erachter kwamen dat de spiegel verzet was, wilden we hem goed zetten, maar erger, hij viel er spontaan af. Dit werd ons echt teveel, dus we reden nog bozer terug en belden hem op, hij was uiteindelijk die mensen bij Schiphol op aan het halen. Hij ging ze eerst helpen. Eerst moest er een dure BMW uit worden gereden, serieus, het was net joyriding met dat manneke van 20. We werden ongeduldig en wilden wel eens zien hoe hij auto's parkeert. We schrokken ons kapot toen we zagen dat ik in zo'n kleine loods zoveel auto's stonden, waaronder dure BMW's en AUDI's. Ondertussen waren wij nog steeds aan het wachten. Toen kwam er een klant naar ons toe, helemaal in een deuk. Hij zei: ik denk dat jullie nog wel even kunnen wachten, hij heeft namelijk een autodeur dichtgegooid, maar de sleutels lagen nog in de auto. Toen waren wij aan de beurt. Wij kwamen met de optie: geef ons 30 euro en we laten de spiegel in de garage maken. Maar dat wilde hij niet, hij scheen het heel snel gerepareerd te krijgen. Na een kwartier toekijken naar z'n geklungel besloten we te gaan, heel heel erg boos, net als andere klanten, die heel lang op hun auto hadden gewacht.

Beste mensen, dit is een lang verhaal, maar het is de bittere realiteit bij HotelAuto.nl. De service is slecht, de administratie is niet op orde, alle autosleutels worden zonder label of iets in een potje gegooid en de eigenaar is een echte geldgier. Ik hoop jullie hiermee genoeg te hebben geïnformeerd.
Piet de Groen

sprookje

Re: Klachten over HotelAuto.nl

Ongelezen bericht door sprookje »

Je hebt echt wel meer dan één autohotel,wil je dan ook aub de juiste even doorgeven.
thkx

Gesloten